Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olisit vastarakastunut ja elämä olisi mallillaan muutenkin, kokisitko tarvetta

Vierailija
27.09.2022 |

kiusata ketään? Tai että pariskuntana yhdessä kiusaisitte jotakuta, suunnittelisitte kaikenlaista toisen päänmenoksi ja nauttisitte yheessä kiusaamisesta.

Mietin, kun itse oli rakastunut, tosin todella kauan sitten, mutta kuitenkin, ei silloin omaan maailmaan hädin tuskin muuta mahtunut kuin rakastumisen kohde.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Outo kysymys - miten tämä kiusaaminen ilmenee? En ole koskaan kiusannut ketään, en rakastuneena tai muutenkaan. 

Mun isäni kiusasi uuden kumppaninsa kanssa sen kumppanin exää, nauhoittivat sen puheluita salaa ja koittivat vaikeuttaa hänen elämäänsä kaikin tavoin. Mies käänsi erossa 8- ja 12-vuotiaat lapset äitiä vastaan, ja vaati saada pitää lapset.

No ei sekään ihan tervettä ole, että erotilanteessa lapsia käytetään koston välineenä.

No ei, se ex käytti. Sen takia isäni ja vaimonsa sitä miestä yhdessä kiusasivatkin (siis puheluiden äänitystä salaa yms) ja yläfemmat jos saivat nauhalle jotain "sopivaa".

Kuulostat narsistin aivopesemältä mahdollistajalta. Jokaisen vanhemman vastuulla on taata lasten hyvät ja turvalliset suhteet kumpaankin vanhempaansa.

En minä koe, että heitä olisi auttanut "ei kiusata", kun mainitsemasi mahdollisuus oli mahdottomuus. Ei se toinen puoliso voi tuota yksin järjestää, jos toinen estää sen. Ja siis lapsetkin arkailivat tavata äitiään, arvatenkin siksi, että se suututti isää jne.

Eli näin sen kiusaamisen helpottavan heidän oloaan, ja vastasin vain aloittajan kysymykseen. Että on mahjdollista vastarakastuneina yhdessä kiusata jotakuta ja olla silti onnellinen siitä omasta suhteesta.

Vierailija
42/44 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaah, muistuu ihan kultainen nuoruus kun olin yläasteella 90-luvulla. Huvittaa vieläkin kun silloinen poikaystävä (nykyinen mies) päivysti vessan edessä ja hänet huomattuaan kääntyi hikarit kannoillaan ja lähtivät äkkiä lipettiin. Ei sitten ollutkaan enää vessahätä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksistanne. Eli sain vahvistuksen omille ajatuksilleni, että eivät oikeasti osaa rakastaa ja on jonkin sortin luonnehäiriö molemmilla. Kun on itse rakastunut ja onnellinen haluaa vain jakaa sitä hyvää muillekin. Näin normaaleilla ihmisillä.

Ap

Ei pidä paikkaansa, jos toisen ongelmia ei ole kiusaamisen kohde havainnut eikä arvostanut ja koittanut auttaa, hänen vihansa sitä ei-huomaajaa kohtaan on ihan normaalia myös rakastuneena.

Vierailija
44/44 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksistanne. Eli sain vahvistuksen omille ajatuksilleni, että eivät oikeasti osaa rakastaa ja on jonkin sortin luonnehäiriö molemmilla. Kun on itse rakastunut ja onnellinen haluaa vain jakaa sitä hyvää muillekin. Näin normaaleilla ihmisillä.

Ap

Ei pidä paikkaansa, jos toisen ongelmia ei ole kiusaamisen kohde havainnut eikä arvostanut ja koittanut auttaa, hänen vihansa sitä ei-huomaajaa kohtaan on ihan normaalia myös rakastuneena.

Ymmärsikö joku mitä tässä halutaan sanoa..?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän neljä