Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nostaako sulla äkillinen stressi ruumiinlämpöä?

Vierailija
27.09.2022 |

Nukuin huonosti yön ja seuraavana päivänä eräs ihminen aheutti mulla äkillisesti hirveän määrän stressiä, joka kesti puolilta päivän päivän loppuun saaka. Sydän hakkasi, posket hehkui, tärisin ja kuumemittari näytti 37,4. Normaali lämpöni on 36,5.
Nostaako teillä stressi lämpöä? Myöskin vaikkapa toiminnantäyteinen päivä nostaa lämmöt. Lämmönnousun mukana tulee aina päänsärky ja väsymys.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en joka välissä ole lämpöä mittaamassa :)

Vierailija
2/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en joka välissä ole lämpöä mittaamassa :)

Mulla tulee mitattua tuon huonon olon takia. Ei sitä muuten varmaan tulisikaan mitattua. Luulee tulevansa kipeäksi, mutta sitten muistaa, että niin tää on varmaan taas stressiperäistä, että töihin vaan sitten eikä sängyn pohjalle.

Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle käy helposti noin. Normilämpöni on muutenkin siinä 37 asteen paikkeilla ja stressitilanteessa saattaa hyvinkin olla tuo 37,4. Esim. viime kesänä äidin sairaalareissun yhteydessä mittasin tuollaisia lukemia. Sattumalta oli myös kesän kuumin päivä, +30 astetta lämmintä... oli aika tuskainen olo.

Vierailija
4/4 |
27.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi nousta. Minulla on nostanut jopa yli 39 asteen kuumeen, mutta olen autistinen joten kehoni voi vetää stressin aivan äärimmilleen.