Miten tuet Ukrainaa vai puhutko vain?
Itse tuen rahallisesti ja lisäksi auton ikkunoissa on Slava Ukraina laput. Moni vain itärajalla (Ja yli päätänsä suomessa) puhuu mutta ei oikeasti tee mitään. Miksi ei?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuusta lähtien 150€/kk Ukrainan armeijalle.
Tulisiko Ukrainasta meille tuollaisia lahjoituksia jos tilanne olisi toisinpäin?!
Juu
No eiköhän tonne Ukrainaan oo lapioitu minunkin veroeuroja ihan tarpeeks.
En anna rahaani (jonka tarvitsen itse) mihinkään mistä en 100% varmuudella tiedä mihin se menee.
JOS tulisi eteen tilanne että minulta pyydetään ihan henk koht apua vaikka perheen xx ruokaostokseen, mitä akuutisti tarvitsvat eikä yhteiskunta sitä heille kustanna, voisin maksaa kaupassa heille muutaman kassillisen päivittäistarvikkeita.
Tuen Venäjän erikoisoperaatiota Ukrainassa ja donbassilaisten oikeutta vapauteen ja rauhaan ilman jatkuvaa pommitusta Kiovan hallinnon taholta.
Vierailija kirjoitti:
Tuen Venäjän erikoisoperaatiota Ukrainassa ja donbassilaisten oikeutta vapauteen ja rauhaan ilman jatkuvaa pommitusta Kiovan hallinnon taholta.
Moi igor igorevits
Katsomalla youtubesta ukrainalaisten kuvaamia videoita missä venäläiset tankit räjähtelee. Ne saa niistä tuloja!!!!
Vierailija kirjoitti:
Katsomalla youtubesta ukrainalaisten kuvaamia videoita missä venäläiset tankit räjähtelee. Ne saa niistä tuloja!!!!
Seuraava olympialais laji. Turret toss
En tue koska tiedän mistä asioista tämä sota oikeasti johtuu.
Olen vienyt keräyksiin toivottuja tuotteita kaupasta usemman kerran.
En tue, mutta en kyllä puhukaan. En osaa ukrainaa.
Ostin nuorelta ukrainalaistaiteilijalta Etsystä tekemänsä tarot -pakan sekä siihen kuuluvan opaskirjan ja mikäli taiteilee taas jotain mua kiinnostavaa, todennäköisesti ostan.
Missään vaiheessa en ole edes puhunut kenenkään tukemisesta enkä kenenkään puolella olemisesta tässä sodassa.
En tue millään tavalla, ei kiinnosta. Omiakin huolia on ihan riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuusta lähtien 150€/kk Ukrainan armeijalle.
Ukraina oli ennen sotaa euroopan korruptoitunein maa.
Mitenkä ihmeessä kuvittelet että Ukrainan armeija saisi rahoista yhtikäs mitään?
Toki siellä joku hymyssä suin katselee tätä rahavirtaa...-)))!
Osallistun rahallisesti tukemalla mutta en puhu ukrainaa.
Miten se lippu ketään auttaa? Vaikka kääriytyisit lippuun, sillä ei ole mitään tekemistö auttamisen kanssa. Se on vain itsesi korostamista, ei mitään muuta.