Miten tuet Ukrainaa vai puhutko vain?
Itse tuen rahallisesti ja lisäksi auton ikkunoissa on Slava Ukraina laput. Moni vain itärajalla (Ja yli päätänsä suomessa) puhuu mutta ei oikeasti tee mitään. Miksi ei?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan veroja.
Sama, en tue muuten.
Eli Sannalla hyvä palkka, mut nyt kysessä Ukraina ja Euroopan vapaus?..
Ukraina ei ole euroopan maa...
Ei ole mut jos Ukraina häviää ni moni pieni maa Euroopassa on seuraavana.
Vierailija kirjoitti:
Maksan veroja.
Sama juttu, mutta toivon että Ukraina voittaa sodan ja myös Suomi antaa enemmän sotilaallista ja taloudellista apua Ukrainalle.
Mitä hittoo ne liput ikkunoissa auttaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuusta lähtien 150€/kk Ukrainan armeijalle.
Tulisiko Ukrainasta meille tuollaisia lahjoituksia jos tilanne olisi toisinpäin?!
Ei, mutta pelkkä ajatuskin pienimuotoisesta kapuloiden heittelystä Vladolf Putlerin suuruudenhulluihin suunnitelmiin tuntuu mukavalta.
Tai kuten rouvani sanoo "onneksi et ole enää alle kolmekymppinen, sen verran kaaho kuumapää olit silloin että karkaisit tonne sotimaan..."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuusta lähtien 150€/kk Ukrainan armeijalle.
Ei ne rahat mene perille. Ne menevät jonkun pikkupomon siviilimaasturiin.
Sitten menee. Riittää että joku saa lippaallisenkin kuulia, jokunen löytää oikeaan osoitteeseen.
Puita pilkkoessa aina lyödessä ajattelen putlerin pään pölkylle. Aina halkeaa eka lyönnillä.
Henni kirjoitti:
Mitä hittoo ne liput ikkunoissa auttaa?
Nyt venäläiset käy täällä ostoksilla ja heistä kaikki on ihan normaalia. Suomalaiset hymyilee ja myy. Ehkä jotkut meistä ei hyväksy tätä?
En osallistu Usa:n proxy sotiin millään tavalla.
Tapelkaa keskenään kansalaiset tapelkaa.
Unohtakaa se miten päättäjät on kussu teidän muroihin.
En tue Ukrainaa enkä Venäjää millään tapaa. Ei kiinnosta jos slaavit tappaa toisiaan.
En esitä tukevani koska en ole mitenkään auttanut, mites ne tarrat autossa niitä muuten auttaa?
Olen lahjoittanut pari tonnia Ukrainan asevoimille ja ostanut ruokaa kotimaan ruoka-avustuspisteisiin.
Oletteko tavannut venäläisiä ja jotenkin ilmaisseet tukea ukrainalle?
En tue mitenkään, mutten myöskään puhu asiasta
Tehnyt vapaaehtoistyötä Ukrainalaisperheiden kanssa. Antanut joitakin vaatteita ja yhdelle johon olen tutustunut paremmin annoin 100€ lahjakortin Prismaan. En tiedä onko tämä tarpeeksi vai ei?
Olen pienituloinen.
En ikinä, koskaan, mitenkään tue vihollisia.
Autan silloin tällöin Ukrainalaista, täällä asuvaa perhettä.
Viimeksi ostin isälle toppiksen.