Miten tuet Ukrainaa vai puhutko vain?
Itse tuen rahallisesti ja lisäksi auton ikkunoissa on Slava Ukraina laput. Moni vain itärajalla (Ja yli päätänsä suomessa) puhuu mutta ei oikeasti tee mitään. Miksi ei?
Kommentit (75)
Levitin Serbiassa tietoa, mitä rikoksia venäläiset tekevät Ukrainassa
Moni vaan netissä tukee mut ei oikeasti tee es pientä elettä...
Vierailija kirjoitti:
Levitin Serbiassa tietoa, mitä rikoksia venäläiset tekevät Ukrainassa
Miten?
Vierailija kirjoitti:
Maksan veroja.
Ja se hyödyttää Ukrainaa miten? Me halutaan et Ukraina voittaa mut moni ei tee asian eteen mitään... Miksi?
Rys.. vaan shoppailee ja suomalaiset palvelee ja hymyilee....
Maksan veroja. Netissä käyn öyhötyspalstoilla alapeukuttamassa ja häröttämässä venäjämielisiä kirjoituksia.
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitan joka kuukausi rahaa 50-100 euroa. Minulla ei ole aikaa ottaa osaa mielenosoituksiin.
Osallistun keskusteluun Ukrainan puolesta.
Tuin myös rahallisesti Ukrainan asevoimia.
Vierailija kirjoitti:
Maksan veroja.
Sama, en tue muuten.
Maaliskuusta lähtien 150€/kk Ukrainan armeijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lahjoitan joka kuukausi rahaa 50-100 euroa. Minulla ei ole aikaa ottaa osaa mielenosoituksiin.
Onko sun vaatteista Ukrainan lippuja? Vai laitanko vaan 50e ja toivot et hommat siinä? Samaan aikaan iso määrä venäläisiä on ostoksilla Suomessa ja kaikki on kivoja.
En mitenkään. En jaksa enää edes vilkaista sotauutisia, vaikka sotaa vastustankin.
Vierailija kirjoitti:
Maaliskuusta lähtien 150€/kk Ukrainan armeijalle.
Tulisiko Ukrainasta meille tuollaisia lahjoituksia jos tilanne olisi toisinpäin?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan veroja.
Sama, en tue muuten.
Eli Sannalla hyvä palkka, mut nyt kysessä Ukraina ja Euroopan vapaus?..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan veroja.
Ja se hyödyttää Ukrainaa miten? Me halutaan et Ukraina voittaa mut moni ei tee asian eteen mitään... Miksi?
Nyt pelätään tiukkoja aikoja. Kauheaa. Aseita on valmiina ja niitähän viedään ja vain ne voi auttaa nopeasti meitä kaikkia. Miksei YK ole päättänyt jostain operaatiosta niin kaikki natomaat lähettäisi sinne ukkoa ja akkaa. Sehän oli laiton hyökkäys ja ihmisoikeusrikkomus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksan veroja.
Sama, en tue muuten.
Eli Sannalla hyvä palkka, mut nyt kysessä Ukraina ja Euroopan vapaus?..
Ukraina ei ole euroopan maa...
Suomalaiset vaan nuolee ryssilen peppuja ja kukaan ei oikeasti es Ukrainan lippua laita esille. Mut nii tuetaan.... Plääh.
Maksan veroja. Eli en mitenkään vaikka tällä tavalla valehtelenkin itselleni tukevani jotenkin konkreettisesti.
Olen lahjoittanut Ukrainaa tukeviin kohteisiin jo lähes 5000 euroa. Esim. punainen risti ja suomalaisten taistelijoiden varusteisiin.
Maksan veroja.