Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Neronleimauksia, joita anoppisi on päästänyt suustaan?? Kaikki mukaan.

Vierailija
31.10.2006 |

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" ...lista on loputon, pääasiana hänellä kuitenkin, että toinen lapsi ei ole yhtä rakas kuin se ensimmäinen.

Halloo. "

Vierailija
2/99 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aivan kauhuissaan kun kerroin lenkkeileväni vauvan kanssa ulkona vaunuilla...emme olisi saaneet mennä koskaan ulos..paitsi mies töihin :)

Ehdotti aivan pokkana että hankkisimme niitä kenkäsuojia ja vaihtaisimme ne ulko-ovella pois kun tulisimme kotiin esim. kaupasta ym. pakollisista menoista :)

Mä sitten lisäilin aika ajoin vettä myllyyn ja kertoilin anopille kaikkia kauhutarinoita bakteerin leviämisestä ym . mitä netistä löysin. Anoppi, joka on ylin koiraystävä muuten,katseli jo meidän koiraakin murhakatseella...halusi vissiin eliminoida sessunkin ettei toisi tassuissaan bakteereita vauvan ulottuville.

Voi että meillä oli miehen ja kavereiden kanssa vakavalla asialla lystiä viime keväänä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 114

Vierailija
4/99 |
19.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi: Nyt kun olen nähnyt, niin ei epäilystäkään isästä, samanlaiset korvat on!

Vierailija
5/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ehtii kivasti juoda aamukahvit ku lapset kattoo telkkua. Ja siis telkkarissa oli MTV auki ja lapset istui max metrin päässä ruudusta. Hohhoijjaa...

Vierailija
6/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kyllä ne laitteet aina sen ikänsä kestää. Johon anoppi väittämään, että eipäs, ei ne aina...

Vierailija
7/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tiennyt mun tulleen sisälle... puhui omalle äidilleen puhelimessa. oltiin juuri kerrottu kauan odotetusta raskaudesta.

naimisissa oltiin oltu jo 3v ja vihdoin paljastui totuus anopista. vaikka kyllä minä sitä aavistelinkin... :)

Vierailija
8/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Ja ikääkin kolmekymmentä vuotta.

Vierailija
9/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tavatessaan lapseni halusi kovasti olla mummonsa lähellä ja sylissä. Anoppini sitten tokaisi minulle että " on tainnut tuo lapsi jäädä syliä vaille kun noin sylissä tykkäisi olla"

Just joo.

Vierailija
10/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos omaa poikaani ei lasketa.

Vierailija
11/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin mukaan se johtuu siitä, että minä en käynyt tarpeeksi lenkillä raskausaikana.

Vierailija
12/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

päätimme mieheni kanssa muutta saman katon alle, ja meillä kummallakin oli omat tietokoneet, sanoi anoppini että no, teillehän tuleekin nyt sitten kaksi nettiä, vai otatteko vaan toiseen koneeseen? anoppi on aina niin tietävinään kaikesta tekniikasta ja " miesten jutuista" , vaikkei osaa edes videokasettia laittaa oikeinpäin videoihin...

Vierailija
13/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä liittyy kahvitteluun nämä tilanteet. Eli anoppi jakaa jätskiä jokaiselle ja mulle lataa selvästi suurimman, koska " sä olet laihin meistä ja sulla on vara syödä enemmän" . Muistaa aina sanoa sen ääneen. Samasta syystä hän tuputtaa pullaa ja kakkua, vaikka mahani ei kestä viljatuotteita. Ilmeisesti jotain yliherkkyyttä.

Vierailija
14/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olimme miehen siskon luona kylässä, ja vauva (4 kk) alkoi itkeä unissaan ja heräsi itkuunsa. Anoppi kuuli sen puhelimeen, kun puhuivat kälyn kanssa. Oli sanonut, että hoidamme vauvaa väärin, kun noin itkee. Sen olisi pitänyt antaa herätä itsekseen, ja mennä sitten vasta sen luokse. Oli vielä sanonut, että ette te (tällä viittasi kaikkiin muihin paitsi itseensä) mitään vauvanhoidosta tiedä.

On hieman höperöhköksi mennyt, enkä ottanut sitä aivan tosissani.

Vierailija
15/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin anopin kanssa kaupungilla kahdestaan, ja hän puuskahti että " kuinkahan se " Vesa" mahtaa kestää sen synnytyksen" ...

Vierailija
16/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä akka tuli kotiini ja alkoi ehdottaa että tekisin abortin. Muutenkin viileät välit muuttuivat pitkäksi aikaa jäisiksi. Kolmannen lapsen ollessa tulossa raskauteni oli kuulemma valtava häpeä josta ei kerrottu miehen mummulle ennenkuin lapsi oli jo syntynyt. Ja yleisesti ottaen anoppi äitinsä kanssa ovat ehdottomasti sitä mieltä että " viisas nainen on hiljaa" . Niin viisaaksi en kyllä haluakaan tulla.

Vierailija
17/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lisäksi hyppinyt yksittäisissä sängyissä sen lisäksi. Mieheni siis tunnusti asian itse koska halusi lopettaa törkyilynsä ja jatkaa elämäänsä kanssani. Luulin saavani anopilta empatiaa kriisin keskellä mutta anopin kommentti olin että;

" Se oli oma vikas, mitäs päästit menemään!" ja toinen ihana kommentti perään;

" Olin oikeassa kun ajattelin että liian aikaisin menitte sen lapsen tekemään."

Kaiken kukkuraksi sain kuulla että anoppi oli tiennyt jo kauan aikaa näistä syrjähypyistä eikä koskaan maininnut mitään vaikka uskouduin hänelle kuin sisarelle.....

Vierailija
18/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi, vanha maatilan emäntä, oli sanonut että niin ne siat ja lehmätkin aina synnytyksen alla rupeavat putsaamaan karsinoitaan. Raskaana oleva loukkaantui tietysti, kun häntä verrattiin sikaan ja lehmään.

Vierailija
19/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kärsin lapsettomuudesta vuosia ennenkuin tärppäsi ja anoppi hoki miehen veljen lapsesta, että kyllä nämä on sitten suurin ilo ja onni ihmisen elämässä! just joo, tuli oikein kiva olo. on se ihana lapsi ollut kyllä ihanin senkin jälkeen, kun omamme sitten syntyi.

Vierailija
20/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vakaasti sitä mieltä, että hampurilaispaikan (hesen, mäkkäri tmv) hampurilaisateria on täysipainoinen ja terveellinen ruoka. Perusteena se, että siinä on lihaa, salaattia, leipää ja perunaa. Erikoisterveelliseksi perunan tekee se, että se on kypsytetty kasvisöljyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi