Siis mitä hittoa, ohuet pellava-ja puuvillapyyhkeet
Olin kaverilla yötä. Hän lainasi pyyhkeen ja kylpytakin. Molemmat olivat sellaisia luiruja riepuja. Jotain tosi trendikästä ja "parempien" ihmisten kallista merkkiä.
Olipa kiva suihkun jälkeen kuivata sellaiseen riepuun ja laittaa päälle ohut roikkuva kankaan pala.
Mitä ihmettä.
Ei ole mitään parempaa suihkun jälkeen kuin paksu froteepyyhe mihin kuivata ja kunnon pitkähihainen muheva kylpytakki.
Kommentit (40)
Ei tullu mieleen ottaa omia lemppareita mukaan? Harvassa kyläpaikassa edes on mitään kylpytakkeja lainattavaksi.
Olen tosi pahoillani puolestasi. Kuulostaa rankalta.
Ensimmäisen maailman ongelmia, jos mikä 😅
Voit käydä suihkussa kotonasi. Ja nukkua siellä myös. Mikä tarve ihmisillä on yleensä lähteä minnekään?
Oma koti, ovat tavat ja tavarat.
Olen katsellut noita ohuita pyyhkeitä ja miettinyt että salaisuus on siinä että se kuivuu nopeammin ja kevyempi kantaa mukana, mutta onko sillä miellyttävä kuivata itseään - en tiedä.
Ne on niitä trendikkäitä, kalliitakin Hamam-pyyhkeitä. En itsekään yhtään niistä tykkää.
Muista kehua niitä seuraavalla kerralla niin olet itsekin trendikäs.
Vierailija kirjoitti:
Ei tullu mieleen ottaa omia lemppareita mukaan? Harvassa kyläpaikassa edes on mitään kylpytakkeja lainattavaksi.
Just näin, otapa seuraavan kerran omat pyyhkeet mukaan, jos sinut vielä yökylään kutsutaan.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsellut noita ohuita pyyhkeitä ja miettinyt että salaisuus on siinä että se kuivuu nopeammin ja kevyempi kantaa mukana, mutta onko sillä miellyttävä kuivata itseään - en tiedä.
Ei ole miellyttävää kuivata niillä.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä trendikkäitä, kalliitakin Hamam-pyyhkeitä. En itsekään yhtään niistä tykkää.
Kalliita? Ei nuo meidän omat ainakaan kalliita olleet.
Oon huomannut että salilla monella on sellainen ohut hammam-pyyhe kun se menee pieneen tilaan. Ihan en silti ymmärrä ideaa, yhtä hyvinhän sitä kai sitten voisi kuivata itsensä jostain vanhasta lakanasta tehtyyn kangaspalaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaativat useamman pesukerran, että niistä tulee imukykyisiä. Mutta mä ainakin tykkään ja kuivuvat tosiaan nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kalliita? Ei nuo meidän omat ainakaan kalliita olleet.
Olet ostanut halpismerkin! Et ole trendikäs.
Vierailija kirjoitti:
En minäkään niistä tykkää, mutta ei silti tulisi mieleenkään valittaa, jos olisin kutsuttuna yökylään ja minulle pyyhkeitä ja kylpytakkia lainattaisiin. Kotona kuivaan sellaisiin pyyhkeisiin, kun itse haluan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En minäkään niistä tykkää, mutta ei silti tulisi mieleenkään valittaa, jos olisin kutsuttuna yökylään ja minulle pyyhkeitä ja kylpytakkia lainattaisiin. Kotona kuivaan sellaisiin pyyhkeisiin, kun itse haluan.
Toinen on noin vieraanvarainen ja haukut saa siitä huolimatta! Arvostele vielä tarjoilut, ap.
Vierailija kirjoitti:
Niissä on juurikin se, että kevyt ja helppo kantaa mukana. Itselläni on yksi sellainen pyyhe, en käytä sitä kotona koskaan, mutta silloin kun on tarve ottaa pyyhe mukaan johonkin, se on kätevä. Vie huomattavasti vähemmin tilaakin kassissa tai repussa kuin jokin frotee pyyhe.
Paljon reissaavalla on ohut pellavapyyhe paras. Se kuivaa märän ihon hyvin ja kuivuu nopeasti uudestaan pakattavaksi. Ja vie paljon vähemmän tilaa kuin kuin paksu froteepyyhe.
Ehkä aloittajan kaveri halusi hienostella tai olla erityisen vieraanvarainen tarjoamalla vieraan käyttöön kallista laatutavaraa, vaikka se varsinaisessa käyttötarkoituksessa ei oikein hyvä ollut. Ymmärrät varmaan, että hän itse ei niitä käytä ja kallis ostos menisi hukkaan.
Ohuet pyyhkeet ovat käteviä, kuivuu nopeasti. Saunatakkina parempi olla paksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niissä on juurikin se, että kevyt ja helppo kantaa mukana. Itselläni on yksi sellainen pyyhe, en käytä sitä kotona koskaan, mutta silloin kun on tarve ottaa pyyhe mukaan johonkin, se on kätevä. Vie huomattavasti vähemmin tilaakin kassissa tai repussa kuin jokin frotee pyyhe.
Sama: ikinä en kotona käyttäisi, mutta menee niin pieneen et otan mukaan kassiin.
Kuivaustuntuma on muovinen.
Eihän tämä AP sitä ystäväänsä moittinut, vaan niitä pyyhkeitä.
Minäkin sain tuliaisiksi niitä hamampyyhkeitä, ja oikeaoppisesti pesin niitä moneen kertaan odottaen, että ne alkaa viimein toimia niin kuin pitää.
Ei alkaneet. Ne on ohuita ja jotenkin liukuvia, ei pyyhi kuivaksi. Ne on heti märkiä luttanoita. Hiusten saaminen pyyhekuiviksi niillä.on tuskan takana.
En yritä enää niitä käyttää, mietin vain mihin niitä voisi käyttää, johonkin muuhun tarkoitukseen. Ei ne oikein laudeliinoiksikaan sovi. Lattiarättinä?
Ymmärsithän sinä ettei toiste kannata tulla.