Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Neronleimauksia, joita anoppisi on päästänyt suustaan?? Kaikki mukaan.

Vierailija
31.10.2006 |

Kommentit (99)

Vierailija
81/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoi lapsista vihjailu jo häissä, " 9kk kulutta hänestä tulee mummo" jne.

Emme maininneet anopille että oli lopettanut pillerit ja yritimme lasta 2 vuotta ennen kuin tärppäsi. Syynä se että olisi joka kuukausi soittanut ja tivannut joko olen raskaana.

Yksi ärsyttävimmistä kommenteista oli se kun otin vitamiinipillereitä, anoppi totesi että lopettaisit ne e-pillerit ja rupeaisit sinäkin lastentekoon...muitakin vastaavia tuli koko ajan.

Kun sitten tulin raskaaksi oli anoppi tosi tyytyväinen, mutta alkoi heti huolehtia miten osaisimme kasvattaa lapsen oikein ja kuinka me kaksi 30-vuotiasta oikein pärjäämme pienen lapsen kanssa!

Kun lapsemme oli 3vk vanha anoppi alkoi puhua, että nyt sitten vaan heti toista tekemään. Oli kiva toipua vaikeasta sektiosta, kun anoppi soitteli ja selitti ettei yksi lapsi riitä, ainoista tulee niin hirveän itsekkäitä...taitaa vihjailla, että olen itsekäs, koska olen ainut lapsi. Itsekkäitä olemmekin, kun emme tee hänelle lisää lapsenlapsia liukuhihnalta, hän on vasta " yksinkertainen mummo" ...

Onneksi asuu kaukana ja puhelimeen ei aina tarvitse vastata.

Vierailija
82/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausaikana...

" Kyllä on tuo perseesi levinnyt nyt niin ettei tiedä tuleeko tyttö vai poika..." ja " En minä vaan tuollaista määrää lihonut ja ollut noin surkea vointinen..."

Vauvan synnyttyä laitoksella...

" Älä vaan pudota vauvaa lattialle" ja " Muistakaa sitten laittaa pippeli ylöspäin vaipassa, se takaa hedelmällisyyden pojalle" ja " Heti kun pääsette kotiin niin 5 penninen napaan ja villalanka vatsan ympäri" ja " Sinä imetät lasta aivan liikaa" jne.

Esikoisen ollessa 1v...

" Tukkaa ette sitten leikkaa ennen kahta vuotta tai lapsi kaljuuntuu myöhemmin"

Kihlauksestamme (kun mies kosi ja aluksi vain minulla oli sormus)

" Ei tämä ole oikea kihlaus kun toisella ei ole sormusta"

Tupaantuliaisissamme (heti kahvin jälkeen)

" No niin eiköhän lähdetä koko porukka meille istumaan iltaa kun siellä on enemmän tilaakin ja mukavampaa"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" kauhee hattu, tota et kyllä laita pojan päähän, kun tuot sen mulle hoitoon" .

Synnytyslaitokelle tuli heti seuraavana aamuna, kun olin edellisenä yönä pojan synnyttänyt. Ei siinä mitään, mutta kun se roikkui siellä lähemmäs 3 tuntia. Seuraavana päivänä tuli uudestaan, ei onneksi ollut kuitenkaan ihan niin kauan, kun edellisenä päivänä.

Esikoisen uhkas heittää seinään, kun tämä ei heti totellut. Kuopusta on repinyt korvasta, kun oli siellä hoidossa. Ja ihan itse kertoin, " minä en jaksanut kuunnella sitä kitinää, otin sitä korvasta kiinni ja käskin lopettamaan" . Juu ja poika oli ihan koti-ikävää potenut. Enkä yhtään ihmettele miksi.

Vierailija
84/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi oli aikoinaan kuulemma päättänyt, että hänen lastensa ikäeroksi tulee korkeintaan kolme vuotta. (meni kolmella päivällä yli)

Vierailija
85/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama miten päin mä teen niin aina väärin. Suutahdan mutten sano mitään----> lapsellista mököttämistä. Suutahdan ja kerron myös mikä v*ttaa-----> lapsellista ja aiheetonta.

Oma tyttö tosin saa kirota, haukkua mua (mä en ruukaa haukkua toisia), suuttua ja mököttää. Siinä ei ole mitään väärää.

Olenkin huomannut muutenkin vähän mielisairauden piirteitä. Säälittäviä naisia molemmat.

Vierailija
86/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi on kanssa kovin " tietävä" näissä ravitsemusasioissa:

- kurkussa on hyvin paljon rautaa

- maksamakkarassahan ei ole paljon rasvaa

Vierailija
87/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatteko sitä? Se oli ihan huippukarmea anoppi.

Vierailija
88/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläki anoppi on olevinaan ravitsemustieteen maisteri. Kaikkea voi syödä kohtuudella, keitetty peruna on terveellistä, koska siinä on kaikki tarvittavat vitamiinit yms yms..

Varsinkin karppaajan mielestä tämä on huvittavaa. Ja huomatukseksi vielä, että anoppi itse on tosi lihava.

Vierailija
89/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma anoppini on ihan ok mutta appi on suorastaan yrjöttävä.

Parhammistoon kuuluu mm.

" Olet kuulemma vihdoinkin valmistunut?"

" Juu." Opiskelinhan kokonaista 4 vuotta, tuloksena VTM.

Vierailija
90/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sano anoppi, kun tytöllä oli äitiyspakkauksen valkoinen bodi, jossa oli vaaleansiniset kanttaukset pääntiessä.

Vierailija
91/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies kertoi äidilleen, ettei meidän vauvaa kasteta, koska minä en kuulu kirkkoon, johon anoppi huolissaan: miten sille sitten nimi annetaan?

Vierailija
92/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joi tuolloin vielä rintamaitoa, ei muuten vierastanut tms. Tuolloin oli siis mamman sylissä ja halusi siitä pois/lähteä äitin perään.

" Kyllä tän pitäis olla enemmin hoidassa" tuumasi mamma siihen.

Erittäi fiksusti sanottu, kun meidän asuinpaikkakunnalla ei asu kummatkaan isovanhemmat tai muita lähisukulaisia.

Vierailija
93/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoaa pullia tyyliin " syö nyt , kun olet niin laiha" . Meillä tuo kommentti tulee joka kerta kahvipöydässä. Ja siihen vielä lisäksi " mun ei kyllä kannattais ollenkaan syödä" .

Vierailija
94/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska hän ei voi koskea pissiseen vaippaan! On työskennellyt sekä vanhustenosastolla sairaalassa, että kotisairaanhoitajana. En tunne sairaalahierarkiaa, ehkä muut kuin sairaanhoitajat hoitavat vuodepotilaiden vaipanvaihdot?

Imettäessäni 8-kuista vauvaa kysyi hämmästyneenä, että ' tuleeko sulta vielä maitoa?'

Joku aika sitten vietiin lapset kaupunkireissun ajaksi mummolle. Kuopuksen päiväuniaika lähestyi ja mies näytti äidilleen miten itkuhälyttimenä toimiva radiopuhelin laitetaan päälle. Joo, kyllä hän osaa. Tultiin kaupungilta, vauva oli nukkumassa. Mies meni katsomaan ja lapsi oli hereillä vaunuissa. Anoppi sanoi, että se on nukkunut koko ajan, ei oo kuulunut puhelimesta mitään. No ei kai, kun puhelimeen oli kyllä virta laitettu päälle, mutta ääniohjausta ei oltu kytketty päälle. Ja nimenomaan oli kädestä pitäen näytetty hetkeä aiemmin miten tapahtuu...

Voi kun en muista nyt muita. Olen kyllä huomannut, että anoppi ei paljon mieti ennen kuin aukaisee suunsa. Toivottavasti olen itse aikanani viisaampi ;)

Vierailija
95/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi totesi että naapuriin tuli sentään poika. Ihan kun asialle jotain olis tehtävissä. Näin täällä maalla. Myöhemmin selvisi että poika ei ihan normaali kehitykseltään. Nyt tyttö 4-vuotias eikä anoppi varmaan vaihtais poikaan ikinä, niin on mummulle rakas.

Vierailija
96/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ei sen kummempia onnentoivotuksia tms. Emmehän ole naimisissa ja sehän ei anopista ole sopivaa. Siinä kahvipöydässä myös keskusteltiin, että juu, ei ole häitä tulossa.

No, paras kommentti oli, kun lähtivät pois. Anoppi katsoi mun mahaa ja sanoi " kaikkea hyvää" .

Vierailija
97/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuttiin anopilla iltaa ja kello oli yömyöhällä. Lapset olivat nukkumassa ja anopin mies olisi maistteissaan tahtonut ruveta soittamaan kovalla musiikkia... Minä siihen topakasti että kovalla ei soiteta kun lapset nukkuu, tai muuten me lähdetään ajamaan kotiin... No anopin mies tähän ärähti kovaan ääneen: " AIKUISTEN HUVI ON TÄRKEÄMPÄÄ KUIN LASTEN UNI!"

just joo... kevyt idiootti... eipä tartte sinne viedä lapsia yökylään kun on tuollainen ukko paikalla...

Vierailija
98/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jossain vaiheessa ruokavaliossa oli riisi, kurkku, kesäkurpitsa, hirvi, mustikka. Anopin kommentti lapsen syödessä hyvällä ruokahalulla oli " onko pahaa" . Samaten ruokailua kommentoitiin tähän tyyliin " kyllähän tuota söisi, jos siihen lisäisi sitä, tätä ja tuota, voi voi"

Aikani kommentteja kuunneltuani, huomautin asiasta. No, jotain meni perille. Anoppi alkoi sen jälkeen kysymään lapselta " onko hyvää" .

Vierailija
99/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun suunnittelimme toista raskautta niin anoppi ilmoitti että pidaan hänen poikansa elämän tulemalla raskaaksi koska sitten meillä ei ole enää varaa mihinkään. Mieheni kuulemma tykkää ostella itseleen kaikkea.

Kun sitten olin synnyttämässä tätä lasta ja anoppi hoiti 2,5 vuotiasta esikoista niin soitti hän heti synnytyksen jälkeen miehelleni ilmoittaakseen ettei saa vaihdettua tytölle vaippaa kun tyttö ei anna. Joo mieheni lähti sit heti synnytyksen jälkeen kotiin vaihtamaan vaippaa ;)

Muutenkin anoppi on omalaatuinen ja huom. asuu samassa talossa kanssamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän