Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Neronleimauksia, joita anoppisi on päästänyt suustaan?? Kaikki mukaan.

Vierailija
31.10.2006 |

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt sinut X pitääkin sitoa köydellä auton takapuskuriin kiinni ja ajella ympäri kyliä niin laihdut kun juokset.

Anoppi itse on lihava, yllätys!

Vierailija
62/99 |
20.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopillani on kolme lasta... Esikoista kiitellään heidän perheessään edelleen, satun vieläpä olemaan tämän esikoisen kanssa naimisissa.

Voi näitä kahta muuta lapsiparkaa tosiaan, vaikka aikuisia nyt ovat tietenkin jo kaikki.

t: 105

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole kovin paha sanoissaan mutta pari juttua tulee mieleen..

- esikoinen oli 2 vk vanha ja anoppi neuvoi, että vauvaa (2vk!!) täytyy pitää paljon kovalla lattialla että lihakset kehittyy ja oppii liikkumaan. En laittanut poikaa lattialle :)

- vauvan pitää oppia että on sääntöjä ja rajoja. Joopa joo, no olen kyllä kuullut että jotkut jopa tukistavat ja nippailevat vauvoja ihan kasvatusmielessä :/

Appi onkin sitten pahempi. On esim. suositellut meille sisustussuunnittelijan palkkaamista :s

Itse kyllä tykätään kodistamme ja viihtyisäksi se koetaan :)

Vierailija
64/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyi anoppi esikoisen syntymän jälkeen. Juu, just niin vahingossa kuin 10 vuoden yhdessäolon jälkeen voisi olettaa?!? Onneksi saatiin lapsi aika lyhyellä yrittämisellä, en tiedä miten olisin suhtautunut jos olisimme joutuneet läpikäymään lapsettomuushoitoja tms.

Toinen poika ei sitten tullut hänenkään mielestään vahingossa, mutta " kyllä teidän pitää se tyttökin vielä tehdä" . Eli kuopus on väärää sukupuolta ja kolmatta yrittäessä pitää muistaa tilata se sukupuoli etukäteen :-D

Vierailija
65/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran anoppi istui puolitoistavuotiaan poikamme kanssa rakentelemassa duplopalikoilla. Tekivät korkean tornin, anoppi tuumasi että " Sehän on ihan selvästi Empire State Building" . Poika pätkäisi tornin leikkiautolla palasiksi, johon anoppi: " Nonnii, nyt sille sitten kävi ihan samalla tavalla kuin alkuperäisellekin!" Oli ihan pakko kysäistä, että mitäs sille oikein on sattunut...

Vierailija
66/99 |
07.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli juttua että lapsi jätetty vaunuissa baarin ulkopuolelle nukkumaan kun äiti kävi vähän iltapäiväkaljalla niin anoppi tokaisi tiukasti että " jos joskus saan kuulla vastaavasta jutusta sinun kohdallasi niin se olis poika sulta pois..." no joo,ei ehkä tulis ensimmäiseksi mieleen tehdä tommosta

Vierailija
67/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme, tyttö ja poika, olivat anoppilassa hoidossa. Anoppi antoi tytöllemme suklaata, jota ei allergian puolesta saisi antaa (emme muutenkaan ole antaneet vielä makeisia ja tämänkin anoppi tietää hyvin). Isoveli, 9v, oli vieressä sanonut, ettei saa antaa. Anoppi tokaisi siihen, että meillä ei ole sääntöjä... Ja tyttö saatiin kotiin posket ruusunpunaisina. Onneksi ei tullut hengitysvaikeuksia...

Tämä on pahin niistä monista.

Vierailija
68/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa että mun nenä oli sitten se turvonnut pottu ; )

Muutenkin heitellyt ikäviä vihjailuja siitä ettei lapsi olisi mieheni. Vaikka mies meillä on se pettäjä : (

Vierailija
69/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi ei ole sanonut mitään ja se on kertonut kaikista eniten tilanteesta. No, mutta annetaan hälle aikaa sulatella tilannetta.

Vierailija
70/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos joskus kinastelemme miehen kanssa, niin hän lipsauttaa jotain tyyliin " olisi pitänyt uskoa äitiäni, kun hän jo kauan sitten sanoi, että sinä vain huijasit itsesi raskaaksi, että saisit minut" .

Vierailija
71/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sitten häitä alettiin suunnitella, niin anoppi sanoi hädissään että eihän sitten vain meidän puolelta ketään kutsuta kun niin hävettää koko häät! Miehen ensimmäiset häät olivat olleet isot, en tiedä tarkemmin, mutta sukulaisia oli ollut paljonkin paikalla ja lahjoja olivat tuoneet. Se siis oli niin kamalaa että kun ovat jo kerran häälahjan antaneet ja sitten ei pari pysynytkään yhdessä. Suku olisi pitänyt meitä hirveän ahneina jos olisimme kutsuneet heidät häihin.

Vierailija
72/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että miten mun mies eli poikansa kestää synnytyksen. Joka kerta kun nähtiin, niin samat pohdinnat päällä. Eipä siihen muuta voinut todeta kuin että eihän se mies siellä synnytä.

Vierailija
73/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Meille odotetaan vauvaa" , johon anoppi:ai, taas.

Ei mitään muuta. Just joo, kiitti onnitteluista! Oltiin miehen kanssa sanattomia, katteltiin vaan että sellasta.

Niin ja ikä eroo meidän lapsille tulee 2v 6kk, että ei mitenkään nopeeta toimintaa ja harkittuakin vielä...

Vierailija
74/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

" Meille odotetaan vauvaa" , johon anoppi:ai, taas.

Ei mitään muuta. Just joo, kiitti onnitteluista! Oltiin miehen kanssa sanattomia, katteltiin vaan että sellasta.

Niin ja ikä eroo meidän lapsille tulee 2v 6kk, että ei mitenkään nopeeta toimintaa ja harkittuakin vielä...

Vierailija
75/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ostettiin koiranpentu ja reilua vuotta myöhemmin tärppäsi. Kun anopille sitten kerrottiin että meille on vauva tulossa, hän vakavoitui.

" Oi voi. Vauvat on kuulkaas semmoisia juttuja että niistä pitää pitää huoli koko loppuikä, ei niistä voi luopua niin kuin koirista" . Äänensävy oli sellainen " olettekohan nyt oikeasti ajatelleetkaan koko asiaa"

Minä olin niin puulla päähän lyöty etten tajunnut kysyä että mistä hän on saanut päähänsä että me emme tuollaista asiaa tietäisi. Eikä meillä ollut missään vaiheessa aikomustakaan luopua kummastakaan, koirasta tai vauvasta.

Meillä on koira edelleen ja lapsi täyttää pian kuusi.

Vierailija
76/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tokaisi odottaessa kolmatta lastamme , että saan kyllä laiduttaa ainakin 40kg kun vauva syntyy??? Raskauden loppupaino 78kg (lähtöpaino 63kg)ja pituutta mulla 173 . Ei taida ymmärtää paljonko on 40kg =P

Vierailija
77/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi, kun olin lähdössä synnyttämään toista lastamme, että tsemppiä ja ei muuta väliä kunhan on poika... Sori, tyttö tuli taas.

Kerran hän oli ostanut esikoistytöllemme talvipuvun, kertoi puhelimessa, että on sellanen sievä ja hempeän vihreä. Kun sitten saimme tämän puvun niin se oli maastokuvioinen!! jossa oli lohikäärmeen kuva... no olihan se vihreä :D Muutenkin anoppi on aika käsi näissä vaateasioissa, on ostanut monesti todella isoja vaatteita, että on kasvunvaraa, 2 vuotiaalle 138 cm vaatteita. Voihan niitä lahkeita ensin kääntää ja laittaa vyön tai henkselit.

Ainakin meillä on miehen kanssa hauskaa, kun muistellaan anopin juttuja :)

Vierailija
78/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on " vaan" yksi lapsi (1v.) , kun taas mieheni sisaruksilla useita ja tämäkös aiheuttaa pieniä näkemys eroja!!

Anopin mielestä yhden lapsen kanssa elämä on vaan ruusuilla tanssimista, mutta entäs kun niitä on kaksi tai useampi. Ei tule mistään mitään, töissä ei kannata/ tarvi käydä ja lapsia ei kannata viedä hoitoon.

Minä joudan ihan hyvin käymään töissä ja viemään lastamme hoitoon, koska on vain yksi lapsi. Se on silloin NIIN helppoa!!!

Eikä meillä myöskään voi koskaan olla kiirettä/ hässäkkää/ väsymystä tms kun on vaan yksi lapsi....

Välillä tämä ajattelu tapa vähän kiristää pinnaa...

Vierailija
79/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsiamme heidän siellä vieraillessaan

että se vanhemmista jolla on enemmän rahaa päättää asioista

poikansa käy työssä ja minä olen vain kotiäitinä!! että silleen,,,

Vierailija
80/99 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä toteamus tuli, kun valitin väsymystä vauvan ollessa 6kk ikäinen. Vauva siis heräili tiheään yöllä. Juu, päiväunet pois vaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän