Kymmeniä tuhansia lukiolaisia ulkomailta. Miljoonabisnes yrittäjälle. Verovaroja kuluu satoja miljoonia. Linkki
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4c451131-a666-4398-ab20-b772610c1571
Tuo ei ole tavisten kannalta ollenkaan järkevää. Ei pidä käyttää satoja miljoonia vuodessa ulkomaalaisten lukio-opintoihin.
Tuollainen bisnes pitää kieltää.
Kunnat toki ovat onnessaan, että heidän pikkulukionsa säilyy. Opetuksen laatu kärsii ilman muuta.
Kommentit (107)
Miten Peter kehtaa sanoa, että tarkoitus on jalo! V mitä paskaa! Tosi jaloa maksettaa oman liiketoiminnan kustannukset verorahoilla (lukio) ja sitten itse nyhtää maksua tuomiltaan ulkomaisilta toisen asteen opiskelijoilta!
Tosi jalo business idea!
Miksi te, jotka aina valitatte kaikesta, ette itse keksi koskaan mitään? Oletteko tyhmiä vai laiskoja vai sekä että?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te, jotka aina valitatte kaikesta, ette itse keksi koskaan mitään? Oletteko tyhmiä vai laiskoja vai sekä että?
Sanotaan näin, että tuollaista ideaa en kehtaisi esitellä saati toteuttaa.
Tällaista on paljon. Monessa bisneksessä joku tienaa ja verorahoista otetaan.
Esim vastaanottokeskusbisnes. Ne olisi pitänyt kokonaan hoitaa valtion puolesta. Ei edes kuntia siihen väliin hyötymään.
Hän sentään kertoo avoimesti. Moni muu ei.
Väestönvaihdon kiihdytystä sen jälkeen kun ensin on puolen vuosisadan ajan investoitu miljoonan tulevan sukupolven edustajan murha-abortointiin.
Katsokaa tuon miehen naurua tuossa lehtikuvassa!! 😂 Ei hel ve tti soikoon Taas saa hävetä ja itkeä veronmaksajien puolesta.