Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kymmeniä tuhansia lukiolaisia ulkomailta. Miljoonabisnes yrittäjälle. Verovaroja kuluu satoja miljoonia. Linkki

Vierailija
26.09.2022 |

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4c451131-a666-4398-ab20-b772610c1571

Tuo ei ole tavisten kannalta ollenkaan järkevää. Ei pidä käyttää satoja miljoonia vuodessa ulkomaalaisten lukio-opintoihin.

Tuollainen bisnes pitää kieltää.

Kunnat toki ovat onnessaan, että heidän pikkulukionsa säilyy. Opetuksen laatu kärsii ilman muuta.

Kommentit (107)

Vierailija
101/107 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa tuon miehen naurua tuossa lehtikuvassa!! 😂 Ei hel ve tti soikoon Taas saa hävetä ja itkeä veronmaksajien puolesta.

Vierailija
102/107 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Peter kehtaa sanoa, että tarkoitus on jalo! V mitä paskaa! Tosi jaloa maksettaa oman liiketoiminnan kustannukset verorahoilla (lukio) ja sitten itse nyhtää maksua tuomiltaan ulkomaisilta toisen asteen opiskelijoilta!

Tosi jalo business idea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/107 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te, jotka aina valitatte kaikesta, ette itse keksi koskaan mitään? Oletteko tyhmiä vai laiskoja vai sekä että?

Vierailija
104/107 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te, jotka aina valitatte kaikesta, ette itse keksi koskaan mitään? Oletteko tyhmiä vai laiskoja vai sekä että?

Sanotaan näin, että tuollaista ideaa en kehtaisi esitellä saati toteuttaa.

Vierailija
105/107 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaista on paljon. Monessa bisneksessä joku tienaa ja verorahoista otetaan.

Esim vastaanottokeskusbisnes. Ne olisi pitänyt kokonaan hoitaa valtion puolesta. Ei edes kuntia siihen väliin hyötymään.

Vierailija
106/107 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sentään kertoo avoimesti. Moni muu ei.

Vierailija
107/107 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väestönvaihdon kiihdytystä sen jälkeen kun ensin on puolen vuosisadan ajan investoitu miljoonan tulevan sukupolven edustajan murha-abortointiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi