Naurettavaa valittaa köyhyydestä kun on läski.
Kommentit (25)
Iltalehden jutusta näkee sen, että makaroni eli huonot hiilarit ne lihottavat eikä suinkaan rasva.
" kaapista löytyy makaronia, jota saa syödä kyllästymiseen asti."
Köyhillä ei ole varaa terveelliseen ruokaan, vaan vain ravintoköyhiin paskahiilareihin.
Tosiaankin, laihduttais ja menis töihin, se auttais myös tulevaisuudessa töitä hakiessa. Muutenkin olen aika tätä myöten täynnä opiskelijoiden rutinaa. Itse olen köyhästä perheestä kotoisin, rahoitin juristiopintoni käymällä töissä koko opiskeluajan, vaikka valmistuminen kestikin sen 6 vuotta. Onnistuin bongaamaan varakkaan aviomiehen (asiaa auttoi se että pidin huolta ulkonäöstäni ja kilot kurissa) ja sain hyvän työpaikan, josta olen tosin nyt hoitovapaalla.:)
Vierailija:
Tosiaankin, laihduttais ja menis töihin, se auttais myös tulevaisuudessa töitä hakiessa. Muutenkin olen aika tätä myöten täynnä opiskelijoiden rutinaa. Itse olen köyhästä perheestä kotoisin, rahoitin juristiopintoni käymällä töissä koko opiskeluajan, vaikka valmistuminen kestikin sen 6 vuotta. Onnistuin bongaamaan varakkaan aviomiehen (asiaa auttoi se että pidin huolta ulkonäöstäni ja kilot kurissa) ja sain hyvän työpaikan, josta olen tosin nyt hoitovapaalla.:)
sen ruuan siellä opiskelijaruokalassa, ja illalla esim suklaalevyn. En muuta, en esim aamupalaa.
En lihonut :), mutta en nyt kuitenkaan taida suositellakaan.