15v oli saanut eilen joltakin kannabista
Jos vain tietäisin mistä, ilmoittaisin heti poliisille. Ei nimittäin jäänyt epäselväksi mitä oli poltettu. Ja olihan ne jostain viinaakin saanut. Kaveri oli ihan sekaisin kuin seinäkello kun kompuroi kotiin. Minä luulin että tuokin fiksussa seurassa kulkee. En olisi voinut olla enemmän väärässä.
Kommentit (65)
Kannattaa kertoa, että kannabiksen käyttö on laitonta ja merkintä käyttörikoksesta rajoittaa esim. opiskelumahdollisuuksia. Alkoholin käyttäminenkin on laitonta alaikäiselle ja kiinni jääminen johtaa lasuun.
Ap ei tietenkään teininä koskaan ottanut mitään.
anna pojan sauhutella jos haluaa, parempi se on kuin kännääminen, johan me jo täällä palstallakin näemme että alkoholin suurkuluttajat ovat tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
onneksi kohta saadaan vihreiden verorahoilla rakennuttamia käyttöhuoneita. pääsee nuoriso sisälle harrastamaan, eikä tarvitse ulkona värjötellä.
Ja sitten pää sekaisin lähdetään vähän kylille örveltämään lohikäärmeiden sekaan.
26 vuotta päivittäispolttoa. Lopputuloksena että olen 40 vuotiaana yhtä hyvässä kunnossa kuin 20 vuotiaat eli pää ja kroppa toimii toisin kuin niillä kavereilla jotka ryyppäilleet tähän päivään asti. Heillä on jos jotain sisäelin vikoja ja kunto kuin eläkeläisellä, hampaat melkein jo tippuneet sekä kaljamaha jonka takaa ei näy edes penis. Olisin huolissaan enemmän jos tulisi kaljapullo kanssa kotiin.
Vierailija kirjoitti:
26 vuotta päivittäispolttoa. Lopputuloksena että olen 40 vuotiaana yhtä hyvässä kunnossa kuin 20 vuotiaat eli pää ja kroppa toimii toisin kuin niillä kavereilla jotka ryyppäilleet tähän päivään asti. Heillä on jos jotain sisäelin vikoja ja kunto kuin eläkeläisellä, hampaat melkein jo tippuneet sekä kaljamaha jonka takaa ei näy edes penis. Olisin huolissaan enemmän jos tulisi kaljapullo kanssa kotiin.
Ootko palkkatöissä?
Vierailija kirjoitti:
Onko se kukka niin paha. Kyllä kukkaa käytetään ei se paha ole. Anna pojan polttaa kukkaa. Älä nyt dramatisoi.
Kukka on luusereille kokkeli (vaali)voittajille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko palkkatöissä?
En vaan ollut yrittäjä 15 vuotta
huhu huh, varmasti psykoosissa ku piikitti kannabista, menisin heti päivystykseen ja soittaisin poliisit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko palkkatöissä?
Ai, myyjä ostarin nurkalla
-Kapanteri.- kirjoitti:
Hän on valintansa tehnyt. Jos juttu on tosi ei tästä henkilöstä tule "kunnon kamaa."
P*ska on suunnilleen samanlaista kaikilla. Riippuu vähän ravinnosta. Mutta yrtti on hyvää ja terveellistä.
Siis hetkinen? Mistä tiedät, että myös poltellut? Kännäys aiheuttaa tuon kompuroinnin.
Vierailija kirjoitti:
Onko se kukka niin paha. Kyllä kukkaa käytetään ei se paha ole. Anna pojan polttaa kukkaa. Älä nyt dramatisoi.
Näin. Fiksu teini.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen narkomaani on entinen kokeilija.
Ei kaikista tule narkkia.
tiesikö eemeli-elsabet edes mitä oli ostanut sinä vanhana hippinä saat n. viikon annokset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko palkkatöissä?
Ai, myyjä ostarin nurkalla
Tälläiseen läpän heittoon kykenevät nää kaljottelijat. Niin huonoa huumoria et säälistä ei naura edes oma äiti. Vituttaako noin paljon että joku menestyy elämässä ilman alkoholia? Veikkaan et maksan viikossa saman verran veroja ku sä saat vuodessa palkkaa...
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 50 vuotta päivittäispolttoa ja täysin terve, hyvässä kunnossa. Kaikki kaverit, jotka valitsi viinan, olen kantanut kuoppaan. 45 vuotta menestyksekästä työuraa takana ja upea tulevaisuus edessä.
Vie huumetestiin. Sitten rikosilmoitus poliisille. Huumeiden myynti on laitonta oli sitten ostaja alaikäinen tai ei.
Laillistakaa kannabis , on joutunut turhan huonoon maineesee ilman mitää syytä.
Suomalainen kansa on niin juoppoa että eivät edes tajua kuinka vaarallista alkoholi on , menee kuin omenamehu illasta toiseen!
kannabis ei laita ihmisiä "horjumaan" , jos molempia on imetty , niin alkoholi sen on tehnyt