Kivasti on taas vapaapäivä mennyt miehen kalsareita ja sukkia pyykätessä
Imuroidessa, tiskatessa, puhtaita pyykkejä (enimmäkseen miehen) lajitellessa, vuodevaatteiden vaihdossa ja muissa rästitöissä. Kyllä parisuhteessa vaan on mukavaa!
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Kivasti kelpaa asua miehen maksamassa talossa ja matkoillakin pääset käymään usein vaikket töitä edes tee.
Suomessa yleensä asumisen maksavat pariskunnat yhdessä ja molemmat käyvät töissä. Miksiköhän aloittaja edes puhuisi vapaapäivästä jos ei kävisi töissä?
Ja vaikka kotirouvaa etsisit, niin jonkinlaista kumppanin huomioimista johon kuuluu mm. normaali hygienia, pitäisi silti harjoittaa vaikka elättäjän roolissa olisikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies keksinyt ovelan keinon miten välttää tiskaaminen: muka pesi ja laittoi astiat likaisina kuivauskaappiin. Tietää että en voi sietää likaisia astioita tiskien kuivauskaapissa niin pakko pestä itse. Tiskikonetta ei anna hankkia.
Ole itse ovelampi ja pistä mies tiskaamaan uudelleen astiat puhtaiksi.
Eiköhän jatkossa tee sen kerralla kunnolla tai hankkii sen tiskikoneen.Ai säkään et käy töissä?
Käyn täysipäiväisesti töissä, joten?
Mutta miehen pitää maksaa tiskikoneesi?
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan tytöt sitten myös mankeloida!
Ei nykynaiset osaa sitäkään. Kuten ei mitään muutakaan
Ns. lompakkolois-hullu näköjään liittyi keskusteluun. Tästä eteenpäin voimmekin unohtaa keskustelun varsinaisesta aiheesta ja saamme lukea pakkomielteistä ölinää siitä kuinka mies maksaa kaiken.
AP ei ole sitä kuuluisaa vaimomateriaalia.
Ja ihan rehellisesti sanottuna, meillä vaimo haluaa itse laittaa ne pyykit koska minulta ei kuulema oikein onnistu se homma. En tiiä mitä vaatteita voi pestä kerralla, millä pesuohjelmalla ja missä lämpötilassa. Eikä ole edes opettanut minua niihin pyykinpesu saloihin. Jostain syystä.
Voimaantumisiin.
Vierailija kirjoitti:
Millainen mies ei osaa pestä omia kalsareitaan?
Oikea kysymys kuuluu, millainen mies ei osaa käyttää bideesuihkua ja pestä peräänsä. Jos ei osaisi, opettaisin kädestä pitäen. Puhtaat sukat joka aamu jalkaan niin sukatkaan eivät ole äärettömän likaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä mies keksinyt ovelan keinon miten välttää tiskaaminen: muka pesi ja laittoi astiat likaisina kuivauskaappiin. Tietää että en voi sietää likaisia astioita tiskien kuivauskaapissa niin pakko pestä itse. Tiskikonetta ei anna hankkia.
Eiköhän jatkossa tee sen kerralla kunnolla tai hankkii sen tiskikoneen.Ai säkään et käy töissä?
Eiköhän se ole myös miehen tiskikone kun yhdessä asutaan ja miehenkin astioita sillä pestään. Jos ei käsin viitsi tiskata niin sitten kannattanee hankkia kone.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nykynaiset osaa sitäkään. Kuten ei mitään muutakaan
Eivät ole mankelista kuulleet tai nähneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se itse, reppana, osaa pyykkejään pestä?
Ei osaa. Saattaa naama venähtä sinä päivänä, kun joutuu itse jarrujälkisiä kalsareitaan pyörittelemään.
Mitäs otit pelimiehen, jolla on aina ollut nainen passaamassa. Ottaisit incelin, jonka on ollut pakko oppia pyykkäämään kalsarinsa.
Miksei vaan tee elämästä mukavampaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet piikana? Oma valinta, minä en miehiä passaa.
Ei taida sulla miestä ikinä olla ollutkaan, kun noin täpäkästi siellä huutelet. No kyllä elämä vielä opettaa, jos niin pitkälle pääset, että parisuhteeseen ajaudut.
Onko se pitkälle pääsyä elämässä, että ajautuu parisuhteeseen. Omia sanojasi käytin. Ihmettelen.
Suosittelen että jatkossa maksat vähemmän asumiskustannuksia, eli tuo sun tekemä työ joka kuuluisi myös tai vain miehelle on ihan maksullista puuhaa. Eli tyyliin jos peset miehen pyykkiä tai siivoat hänen jälkiä niin se on vaikka 15-20e tunti ja tuosta lasket kuukauden rahasumman. Toimii ainakin jos mies tienaa selkeästi enemmän ja on oikeasti reilu peli. Jos miehellä on huono palkka niin sitten ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
AP ei ole sitä kuuluisaa vaimomateriaalia.
Ja ihan rehellisesti sanottuna, meillä vaimo haluaa itse laittaa ne pyykit koska minulta ei kuulema oikein onnistu se homma. En tiiä mitä vaatteita voi pestä kerralla, millä pesuohjelmalla ja missä lämpötilassa. Eikä ole edes opettanut minua niihin pyykinpesu saloihin. Jostain syystä.
Voimaantumisiin.
Voin vakuuttaa, että edes ne perinteisiä sukupuolirooleja kannattavat naiset, jotka ovat valmiita tekemään kaikki kotityöt, eivät halua mieslasta joka ei pyyhi takapuoltaan ja jättää jälkeensä kakkaisia kalsareita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän se ole myös miehen tiskikone kun yhdessä asutaan ja miehenkin astioita sillä pestään. Jos ei käsin viitsi tiskata niin sitten kannattanee hankkia kone.
. Leupa kultapieni mitä itse kirjoitit. Alunperin vaadit, että mies maksaa sen tiskikoneen.
Eipä mennyt koko päivä pyykillä. Ehdit tekemään useita "Mies sitä ja mies tätä, mutta erityisesti miksi mies ei tota"-avauksia koko palstan täyteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa olla paljon kalsareita, kun kokompäivä kulunut mulla menee pyykeissä se vartti Kone hoitaa muut pesemisen
Johan sä olet tehokas. Mulla menee kyllä enemmän aikaa ensin latoa kalsarit nurin päin koneeseen miehen sukkien kanssa (en ilkeä muita pyykkejä pestä näiden kanssa joten pesen aina erillisen koneellisen näitä) ja sitten jälkikäteen vielä suoristella kaikki pyykkitelineille. Lattialta pitää toki myös pyyhkäistä pyykkikoneen edestä "latausvaiheessa" siihen rapisseet karvat ja muut paskanpalat.
No hyi hitto! Mistä olet noin pas*kaisen miehen löytynytkin?
Jos ei ole jo käynyt selväksi, niin olen melkoisen tarkka. Kannattaa käydä optikolla, niin saattaa sinunkin mielipiteesi muuttua oma ukkokullan pyykkejä vilkaistessa.
Mun ukkokulta käyttää bideetä kakkosen jälkeen ja on tarkka hygieniastaan.
En ole paskan palojaan joutunut siivoamaan tähän päivään mennessä.Paskanpaloilla en tietenkään tarkoita lusikallisen kokoisia kokkareita, vaan mikroskooppisen pientä rapisevaa nöyhtää, joka irtoaa kalsareiden persuksista niitä pyykkikorista pyöräytellessä. Ja ihan turha sanoa, etteikö tätä irtoaisi ihan jokaisen alushousuista - näkipä sitä silmällä tai ei. Yööööööööök.
Nyt on kyllä kyseessä joku neuroosi.
Vali vali, ap. Sit sängyssä kuitenkin lipittelet sen pyllynreikää.
Nyt oot kyllä erityisen tyhmän miehen ottanut. Olet nolo.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen että jatkossa maksat vähemmän asumiskustannuksia, eli tuo sun tekemä työ joka kuuluisi myös tai vain miehelle on ihan maksullista puuhaa. Eli tyyliin jos peset miehen pyykkiä tai siivoat hänen jälkiä niin se on vaikka 15-20e tunti ja tuosta lasket kuukauden rahasumman. Toimii ainakin jos mies tienaa selkeästi enemmän ja on oikeasti reilu peli. Jos miehellä on huono palkka niin sitten ei toimi.
Mistä sinä maksat miehelle? Aivan.