Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

( ♥ ) TERHOT kaikki TÄNNE tiistaikeskusteluun ( ♥ )

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karmee räntäsade pitkin päivää, illan mittaan muuttui sitten sateeksi. Juttelin äidin kanssa päivällä ja niillä ei oo tullut kuin vettä koko päivänä, mun vanhemmat asuu Helsingissä meren vieressä ja me n 10km sisämaahan päin niistä. Kyllä se meri vaikuttaa aikalailla näköjään. Lupas huomikseksi pakkasta kivat jääradat sitten teillä :(

Mulla saikku jatkuu vielä huomisen, sitten on lääkäri neuvola ens viikon to, toivottavasti jaksan olla duunissa sen viikon. Supistukset ne senkuin jatkuvat. Välillä vihloo kunnolla varsinkin entisten sektio haavojen tienoilla :(

Neuvola mulla oli tänään, kaikki muuten hyvin. Painoo tullut viimesen 6vk ajan vain 1.5kg. Paineet edelleen alhaiset ja hemppa jopa 119, mikä mulle on aika hyvä, norm 125 tietämissä. Sf mitta oli 26.5cm eli vain hivenen alle yläkäyrän.

Meidän vanhemmalla pojalla(4.5v) on nyt kyllä sellainen uhma että oksat pois. Mikään ei oo hyvin kaikesta pitää riidellä ja huutaa. Pikkuveljeä pitää kiusata kokoajan. Mutta toisaalta osaa välillä olla niin suloinen, niinkuin äsken ennen nukkumaan menoa. Tuli paijaamaan ja pussaamaan mun vatsaa ja sanoi go' natt min lilla baby :D Poika toivoo siskoa kun hänellä on jo veli (pojan omat sanat).

Bailu ja alkomaholi G: en oo ollut bailaamassa sitten mies muistiin (joka kylläkin on lyhyt ;)) jos ei häitä ja 30v juhlia oteta lukuun. Alkokolia oon ottanut hyvin vähän, juhlissa puol lasia skumppaa ja kotona pari huikkaa viiniä tai olutta, nam. Oon sellanen hyvän oluen ystävä, opin juomaan Tanskassa ölyttä ja siellä vasta hyviä oluita saa, varsinkin pienistä panimoista. Alkoholiton olutkin käy.

Zatu: kurja juttu ton medoveden kanssa. Mulle ei oo vielä sattunut vastaavaa, *** koputtaa puuta, mä vedän kanssa aika loppuun ennen kuin tankkaan.

Vauvan vaatteiden pesu: oon käyttänyt huuhtista molempien kanssa, ihan vaan comfortin sensitiveä. Moni käyttää kanssa etikkaa, sekin pehmentää ja ei jää jäämiä. Moni kestoilija käyttää tätä, koska huuteluaine heikontaa imukykyä. Nyt meille tulossa kuivausrumpu joten huutista tulee kulumaan vähemmän.

Eiku iltapalaa syömään, jatkuva nälkä kun on ;)

-MM- ja baby rv27+4

Vierailija
22/24 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormi painelee ihan omiaan kun ei antanut kirjoittaa kun otsikon. Otsikosta tuli mieleen mitähän (oliko se???) Tuiskualle kuuluu??? Hänkö se joutui sairaalaan vuodelepoon??? Minulla kun ei ole maailman parhain muisti.

Tervetuloa MARGE78: Kuulostaa vähän samalta sinun raskautesi kuin minulla. Edellisissä raskauksissa (2kpl) ei ollut mitään, tässä on koettu pahoinvoinnista kaikenlaisiin kolotuksiin. Edellisestä raskaudesta minulla on 8,5v.

Vaatteiden pesu: Olen pessyt vauvan vaatteet samoilla aineilla kun muidenkin ja ihan sekaisin muitten vaatteiden kanssa. Myös huuhteluainetta olen käyttänyt. Ei meillä ainakaan tullut lapsille mitään pienenä huuhteluaineesta. Silitä en juuri koskaan, inhoan sitä yli kaiken. Yleensä meillä on silitysrauta käytössä vain silloin kun on jotkut juhlat.

Omaan napaan: Maha senkun kasvaa, ei pysy enää housut vyötäröllä, vaan tippuvat mahan alle. Beibi myllää kovasti, ei anna hetken rauhaa.

Nyt on sit laitettu ASO paperit vetämään, jos vaikka pääsis pian rivariin asumaan niin ei tarviais tehdä niin paljon lumitöitä. Ja oma asunto tietenkin pitäs saada myytyä.

Birgit ja pörrö 27+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margelle tervetuloa mukaan vaan!

Meillä ei neuvolassa jaettu mitään Vaukirja juttua mutta sellaisen Liberon? kirjasen sain mihin voi kirjoittaa raskausajantunnelmia ja missä on tietoa raskauden kulusta.

HuuhteouaineG: Me ei käytetä huuhteluainetta, etikkaa laitan monesti huuhtikseksi kun meillä kestoillaan ja etikkä pehmentää hiukka niitä vaippoja.

Synnytyspelosta: Mua hirvittää ajatus siitä, että tätä toista tuskaillaan yhtä kauan kuin esikkoa ja lopulta päädytään imukuppiin. Olen koettanut olla ajattelematta koko synnytystä, täytyis kuitenkin jotenkin ehkä siihen varautua, kun viimeksi en ollut ollenkaan mukana vaan roikuin ilokaasunaamarissa kuin hukkuva ;) Jos nyt yrittäisi selättää kivun ja olla vähän aktiivisempi.

Nyt lyö ihan tyhjää tämä päänuppi, huomisiin !

T: vupii ja tiuhti rv30+3

Vierailija
24/24 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Saman ikäsiä näköjään ollaan. Meillä tosin on vasta yks koekappale. Just laitettiin untenmaille.

[color=blue]Moominmamma [color=maroon]rutiinilla meni sit tarkastus bd bd. Jokos sie oot popsinu rautaa? Tai onko tarvinnu aiemmissa odotuksissa? Mua inhottaa napsia Obsidania, ku se saa masun ihan oudoksi tai no ei masun. . .juu nöy :D kummiski.

[color=darkviolet]Mulla on tänään liitokset natissu vähä enempi ja vaapun välillä ku ankka *kvaak*. Käytiin koko poppoolla kävelyllä, teki hyvää, mut sit välillä jotenki kolotti. Ois tehny mieli akan sijasta mennä pulkan kyytiin, mut miten mä sieltä maanrajasta oisin sit ylös päässy :D

Akka oli tosi tohkeissaan, ku käytettiin sitä urheilukentän laidalla mäenlaskussa. Ois tehny vähä mieli itekki, mut ku kävely sinne sai olon sen verran pinkeeksi niin jätin väliin.

Kuuma kaakao teki poikaa tuon taaperruksen jälkeen :b Lämmintä kaurapussia pidin alaselässä ja vähä hartioissa, ku mulla kylmä vaikuttaa aina. Normaalisti hartioihin vaan, mut nyt toista päivää vähä " vihlonu" selkään. Eli eipä lämpö sinnekkää haitaksi oo.

Untenmaille joutas, mut Mullan Allaki näkys. Jaksaskohan tuota valvoo sinne asti. .