Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HIHIHI!!! Onpas meillä ihana vaavi! Nukkumisesta...

Vierailija
31.10.2006 |

Mies oli saikulla ja nukutti vauvaa neljänä yönä. Vauva nukahti kahden ja kolmen välillä.

Eilen ilalla sitten oli mun vuoro kun mies meni aamulla aikaisin töihin.

No, mites kävikään? Vauva nukahti jo yhdeltätoista!!!! HIHI ja mäkin pääsin nukkumaan.

Vauva nukkuu vieläkin! :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 kk ikäisestä asti on nukkunut yöt heräämättä. Nyt on 7 kk ja nukkuu yöunet noin klo 20-08 :)

Vierailija
2/7 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa siis seurustella öisin ja mies sitten on seurustellu ja mä oon päässy nukkumaan...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetin vain jos oli tarvis, jatkoin uniani ja annoin vaavin köllötellä vieressäni. Oppi nopeasti nukahtamaan itsekseen, kun tajusi että turha pysyä hereillä, ei kukaan kuitenkaan hänelle seuraa pidä. Toisin sanoen tylsistytin vauvani uneen ;)

Vierailija
4/7 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Haluaa siis seurustella öisin ja mies sitten on seurustellu ja mä oon päässy nukkumaan...

ap

Vierailija
5/7 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva ei itse meinaan opi päivän ja yön eroa, jos sitä ei opeteta hänelle. Päivällä seurustellaan, yöllä ei. Siinä hyvien yöunien salaisuus. Ja kannattaa laittaa vauva illalla syötön jälkeen sänkyyn nukahtamaan ihan itsekseen, jos vauvaa nukuttaa esim. sylissä hän tottuu siihen, ja sitä saakin sitten jatkaa maailman tappiin asti....

Kokemusta on kuudesta vauvasta, ensimmäisten (kaksoset) kohdalla tehtiin tottakai kaikki mahdolliset virheet, kolmannesta eteenpäin ollaan oltu paljon viisaampia näissä nukuttamisasioissa :-)

Vierailija
6/7 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvalle voi tehdä selväksi milloin on yö. Ei palveluita yöaikaan, hiljaa ja pimeää. Kyllä olen omien lasten kanssa selvinnyt laitokselta asti kahdella syötöllä yössä.

Moni asia vauvan kanssa on sellainen, että mihin vanhemmat itse tämän totuttaa. Vaikka vauva on kuinka suloinen tahansa, niin nämä tavat kostautuvat myöhemmin.

Vierailija
7/7 |
31.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötetään kyllä, vaihdetaan vaippa jos on kakka. Mutta sen jälkeen vauva menee omaan sänkyyn nukkumaan.

Meillä vauva ja esikoinen nukkuneet samassa huoneessa, vanhemmat omassa makkarissa, eikä esikoinen koskaan herännyt vauvan takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi