Sukulainen, kummi, ystävä, naapuri. Älä osta lapselle pehmolelua joululahjaksi. Kiitos.
Kommentit (11)
Öppösiä kannellaan joka paikkaan mukana ja suosikit vaihtelevat. Ikävää vaan äisin kannalta se että niitä lojuu joka puolella jaloissakin...
Niillä leikitään, niitä rakastetaan, nimetään, otetaan unikaveriksi, laitetaan välillä ylähyllylle kun kaikki ei mahdu yhtäaikaa leikkeihin...
Niin ne on lapset ja perheet erilaisia.
että kumpaakohan kastia ne meidän lahjottavat oikein on.
lapset tykkäävät niistä todella paljon, sekä tyttö että poika ja äitikin valkkaa mielellään näteimmät hyllylle esille!!!
Just olen tässä siivoillut ja heittelen niitä halvatun pehmoja roskiin :(. Meillä on niitä joka paikka täynnä ja vain muutama on rakas. Nyt meinaan niitä pari isoa mustaa jätesäkillistä heittää raakasti roskiin. Niitä ei kukaan huoli, joilta olen kysynyt, vaikka suurin osa on ihan " leikkimättömiä" eli uuden veroisia.
jos roskiin laitat. :(
Entäs paikalliset perhekerhot tms., sairaalan lastenosastot, ensi- ja turvakodit? Luulisi, että jollekin kelpaa - ainakin kirppareille varmasti.
Vierailija:
Just olen tässä siivoillut ja heittelen niitä halvatun pehmoja roskiin :(. Meillä on niitä joka paikka täynnä ja vain muutama on rakas. Nyt meinaan niitä pari isoa mustaa jätesäkillistä heittää raakasti roskiin. Niitä ei kukaan huoli, joilta olen kysynyt, vaikka suurin osa on ihan " leikkimättömiä" eli uuden veroisia.
Joululahjaksi tyttö toivoi pehmopupua. Täytyy yrittää etsiä jostain sellainen!
Niillä leikitään ihan hirveästi, mutta en enää tiedä mihin laittaisin uudet pehmolelut. Kun pehmolelujen määrä alkaa lähennellä sataa ei tästä pienestä asunnosta löydy enää paikkaa mihin niitä laittaisi.
Ei silti haittaa, jos joku tuo lahjaksi, vaikka täytyy myöntää, että säännöllisesti mekin hankkiudutaan niistä eroon.
Kirppiksille en ehkä suosittelisi viemään, koska tuntuu, että niissä on just pehmoja kasapäin ja ite en ainakaan sieltä ikinä ostais pehmoja (vaikka enpä siis ostais muutenkaan). Parempi paikka ois musta just joku päiväkoti/sairaala/tms.
eli meille saa tuoda :)