Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herttuatar Catherine on kyllä upea ilmestys

Vierailija
25.09.2022 |

Kun katsoo vaikka tätä kuvaa. Tulee mieleen ihan vanhojen elokuvien mysteerikaunottaret.

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/38/2_camil…

Kommentit (252)

Vierailija
242/252 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en liiemmin ole tykännyt hänestä. Joku tökkii hänessä. Vähän kuivan tuntuinen eikä omaan silmääni kaunis. Hänestä puuttuu samanlainen pehmeys mitä esimerkiksi dianasta välittyi 

Dianahan oli iso, romuluinen ja kolkko. En ole koskaan ymmärtänyt Dianan hehkutusta. Jopa Sarah punaisine hiuksineen ja iloisine nauruineen oli valloittavampi.

Miten Diana oli iso ja romuluinen? Pitkä oli kyllä mutta tosi sopusuhtainen ja hoikka. 

Sarah myös nätti toki.

https://media-cldnry.s-nbcnews.com/image/upload/t_fit-760w,f_auto,q_aut…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/252 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Upea. Täällä omenavartaloiset kouvolatukkaiset 160- senttiset mammat haukkuu luisevaksi. Noloa.

No minä oon vähän alle 150 cm. Muutoin kuvauksesi pitää kohdallani paikkansa. :D 

Vierailija
244/252 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta katehan on rasse 🙁

Hieno nainen on! On vain roturealisti! Siinä ei ole mitään väärää.

Vierailija
245/252 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en liiemmin ole tykännyt hänestä. Joku tökkii hänessä. Vähän kuivan tuntuinen eikä omaan silmääni kaunis. Hänestä puuttuu samanlainen pehmeys mitä esimerkiksi dianasta välittyi 

Dianahan oli iso, romuluinen ja kolkko. En ole koskaan ymmärtänyt Dianan hehkutusta. Jopa Sarah punaisine hiuksineen ja iloisine nauruineen oli valloittavampi.

Miten Diana oli iso ja romuluinen? Pitkä oli kyllä mutta tosi sopusuhtainen ja hoikka. 

Sarah myös nätti toki.

https://media-cldnry.s-nbcnews.com/image/upload/t_fit-760w,f_auto,q_aut…

No vähän romuluiselta se kyllä näyttää tuossa kuvassa. 

Vierailija
246/252 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt Katea alistettuna vaimona. William kontrolloi häntä ja avioliitto sai painonkin putoamaan. William määräilee perheessä ja hänellä on hyvin lyhyt pinna, kertovat Williamin tuntevat. Catherine mukautuu kaikessa Williamin tahtoon. 

Alistettu vaimo ei saisi noin paljon noin hyviä vaatteita ja arvokkaita koruja eikä saisi mennä leuhottaa ties missä kekkereissä ja pippaloissa kaiken aikaa. Tavata lukemattomia ihmisiä ja varsinkaan miehiä. Upseerismiehiä.

Sä et taida ihan hahmottaa mitä alistettuna vaimona oleminen voisi olla.

Vierailija
247/252 |
02.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt Katea alistettuna vaimona. William kontrolloi häntä ja avioliitto sai painonkin putoamaan. William määräilee perheessä ja hänellä on hyvin lyhyt pinna, kertovat Williamin tuntevat. Catherine mukautuu kaikessa Williamin tahtoon. 

Alistettu vaimo ei saisi noin paljon noin hyviä vaatteita ja arvokkaita koruja eikä saisi mennä leuhottaa ties missä kekkereissä ja pippaloissa kaiken aikaa. Tavata lukemattomia ihmisiä ja varsinkaan miehiä. Upseerismiehiä.

Sinäkään et ehkä ihan hahmota, mitä alistettuna oleminen on. Luulenpa, että erittäin moni alistettu vaimo on rikkaan miehen puoliso hyvine vaatteineen ja arvokkaine koruineen, ja status nimenomaan mahdollistaa alistamisen.

-eri.

Vierailija
248/252 |
06.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinäkään et ehkä ihan hahmota, mitä alistettuna oleminen on. Luulenpa, että erittäin moni alistettu vaimo on rikkaan miehen puoliso hyvine vaatteineen ja arvokkaine koruineen, ja status nimenomaan mahdollistaa alistamisen.

-eri.

Totta kokemusta on.Kaunis nainen Diana oli,onneksi selvis syömishäiriöstä.Miksiköhän charles ja camilla tuhos hänen elämänsä???Elämäänsä ei  olis voinut jatkaa ns.normaalissa parisuhteessa vaan hovi sekas siinäkin en usko onnettomuus oli pelkkä sattuma.Nää ihovärit ym.uskonto asiat ovat tärkeitä koska hänen lapsensa on tuleva kunikunigas .Kaikki hovin prinsessat /herttuat mukaan lukien ovat kauniita (valitsevatkohan asunsa itse valinnan varaa on?)todella hyvä maku on kaikilla.Ehkä ruotsin hovin naisilla hieman huonompaa asuvalintaa (makuasia)."Korkkarit "ihmettelen ulkonakin syksy/talviakaan ei mielestäni sovi asusteihin.Elisabetin asut oli tylsiä aina samasta sabluunasta mutta *ei paha*kuitenkaan.

Vierailija
249/252 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katella on stylisti , joka joutaisi vaihtoon 

Totuus on se että Katen tyyli on jämähtänyt vanhoollisekdi 

Ummehtuneen oloiseen jatkuvaan  takkimekkoon 

Tyylikäs  on Monacok naiset 

Raikasta, kepeää kauneutta vaatteissa sitä Katella ei ole 

Hän pukeutuu usein kuin vanha nainen 

Vilautellut on hänkin . Perslihakset näkynyt muutamaan kertaan pahasti 

Tissikuvat !! Itse oli alastomana ! Joten ... 

Oli sitten kaunis tai ei niin turhaa ylistystä

Vierailija
250/252 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan sellainen 6.5-7/10, ainakin nuoruudessaan. Tosi huonosti säilynyt tosin.

Vierailija
251/252 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katella ole kaunis vartalo 

Hän on täysin lauta

Poikamainen 

Kasvoistaan on ollut kaunis mutta jo vuosia todella ryppyinen mikä on hämmästyttänyt ihmisiä jotka hänet luonnossa nähneet

Vierailija
252/252 |
21.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän on alistettu 

Mies on tuon perheen pää

Kate itse kertonut 

Mutta itteppä roolinsa hyväksyi