Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Herttuatar Catherine on kyllä upea ilmestys

Vierailija
25.09.2022 |

Kun katsoo vaikka tätä kuvaa. Tulee mieleen ihan vanhojen elokuvien mysteerikaunottaret.

https://fi-seiska-cdn-pro.seiska.fi/files/inline-images/2022/38/2_camil…

Kommentit (252)

Vierailija
201/252 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistatteko miten Catherinea haukuttiin täällä häidensä aikaan, ja siskoaan Pippeaa kehuttiin kilpaa paremman näköiseksi?

Sen p*rsettä kehuttiin eikä koko akkaa.

Mä en ikinä tajunnut mitä sen perseessä oli niin ihmeellistä? Eihän sillä oikein edes ollut sitä.

Philippa Charlotte Middleton.

Kuuluisa peppu.

https://people.com/thmb/NPGY-lhPC-dAHYygruL6FfiXTYA=/735x0/pippa-middle…

Kasvoistaan ei ole kaunis.

https://www.cheatsheet.com/wp-content/uploads/2019/06/Pippa-Kate.jpg?w=…

Vierailija
202/252 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Meghan paljon seksikkäämmän ja paremman näköinen. Catherine on liian luiseva ja ikä alkanut näkymään kasvoissa ikäisekseen paljon.

Onneton kiusaaja ja valehtelija, leikkii ruskeaa tyttöä.

Hyi sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/252 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

William ja Catherine vaikuttavat oikein onnellisilta yhdessä. William huomioi vaimonsa aina lämpimästi heidän ollessaan yhdessä julkisissa tilaisuuksissa.

Nimenomaan ei huomioi vaimoaan aina kivasti. Elekieli on usein tympeää. Jos vertaa vaikka Ruotsin Victoriaan ja Danieliin, ero on huomattava.

Kyllähän William koskettelee vaimoaan ja katsoo häntä heidän keskustellessaan eri ihmisten kanssa. Minusta hellyys näkyy hyvin heistä. Sellaista päälleliimattua käyttäytymistä kuin Harrylla ja Meghanilla heillä ei ole, koska William ja Catherine ovat "senior royals".

Älykäs tajuaa että M&H ja W&K elämää ym ei voi verrata toisiinsa kun lähtökohdat on aivan erilaiset, halloota.

Vierailija
204/252 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherine on ruma sukkula. Jos nainen on noin laiha ei se enää ole ihailtava ja esimerkillinen.

Vierailija
205/252 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella on makunsa. Minun makuun ei yhtään. Hirveän pitkä selkä ja näyttää siltä että elää tupakalla ja viinillä.

Vierailija
206/252 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä noloa kun Kate joskus vuonna 2012 otti aurinkoa yläosattomissa ja kuvat levisi julkisuuteen. Aika noloa.

Vierailija
207/252 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis parempi kun hän olis enemmän oma itsensä eikä aina tuo kumilankahymy naamalla josta kireys paistaa kuitenkin läpi.

Vierailija
208/252 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esittää jotain muuta kuin oikeesti on.

Vierailija
209/252 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea on 💃

Vierailija
210/252 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Catherine paranee vuosi vuodelta. Ja itse nelikymppisenä tykkään siitä että on ikäisensä näköinen. Joskin varmaan sekin on ties mitkä hoidot käynyt läpi. Miljoona kertaa sileämpi iho ainakin kuin mulla. 

Vierailija
211/252 |
11.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Catherinen vierailu Nottinghamin yliopistossa osoitti, että hän on fiksu ja varsin seksikäs. Luonnonvalkoinen neule ja hame asusteineen olivat erittäin hyvä valinta. Huomaa, että hän on taiteellisesti lahjakas, on tyyliä ja värisilmää. Mittasuhteet kunnossa.

Vierailija
212/252 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse taas en liiemmin ole tykännyt hänestä. Joku tökkii hänessä. Vähän kuivan tuntuinen eikä omaan silmääni kaunis. Hänestä puuttuu samanlainen pehmeys mitä esimerkiksi dianasta välittyi 

Vierailija
213/252 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se Meghan paljon seksikkäämmän ja paremman näköinen. Catherine on liian luiseva ja ikä alkanut näkymään kasvoissa ikäisekseen paljon.

Ei voi olla totta, Meghan Markle piti tähänkin vetää mukaan ;D Laita sille oma ketju ja kehu siellä, ei kuulu hoviin, eikä ole millään mittarilla verrattavissa.

Vierailija
214/252 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei voi olla totta, Meghan Markle piti tähänkin vetää mukaan ;D Laita sille oma ketju ja kehu siellä, ei kuulu hoviin, eikä ole millään mittarilla verrattavissa.

Vaikka vanha ketju onkin, niin kehukaa Marklea omassa ketjussaan. Kate on aivan liian ylivoimainen vertailuun. Ja tämä on niin noloa Marklelle, kun oli jo ihan aluksi alempiarvoinenkin.

Vierailija
215/252 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse taas en liiemmin ole tykännyt hänestä. Joku tökkii hänessä. Vähän kuivan tuntuinen eikä omaan silmääni kaunis. Hänestä puuttuu samanlainen pehmeys mitä esimerkiksi dianasta välittyi 

samaa mieltä, minusta hänen edustaminen on jotenkin teennäistä, ja nyt ovat vielä julkisesti ruvenneet lääppimään toisiaan, vähän paistaa läpi että ihan kaikki tuossa suhteessa ei ole kunnossa.

Vierailija
216/252 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dianahan oli iso, romuluinen ja kolkko. En ole koskaan ymmärtänyt Dianan hehkutusta. Jopa Sarah punaisine hiuksineen ja iloisine nauruineen oli valloittavampi.

Vierailija
217/252 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pretty is as pretty does.

Catherinen ilmeet kertovat paljon silloin kun hän unohtaa hymyillä.

Vierailija
218/252 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa väsähtää välillä. Hymyilepäs itse koko työpäiväsi ja sirkuta iloisesti kaikille tontuille. 

Vierailija
219/252 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tahansa väsähtää välillä. Hymyilepäs itse koko työpäiväsi ja sirkuta iloisesti kaikille tontuille. 

Joo, joskus väsyttää. Mutta silloinkaan en purista mieheni ahteria julma ilme kasvoilla.

Vierailija
220/252 |
01.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, joskus väsyttää. Mutta silloinkaan en purista mieheni ahteria julma ilme kasvoilla.

Okei. Mä voisin puristaa.