Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen henkilökohtainen avustaja. Jos avustettava pyytää käymään viinaa ostamassa niin

Vierailija
25.09.2022 |

pitääkö minun mennä? Meinaan ottaa lopputilin.

Kommentit (236)

Vierailija
1/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku erityinen syy miksi hän ei saisi juoda viinaa?

Vierailija
2/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot avustaja, et tee asioita toisen puolesta. Eli jos asiakas haluaa viinakauppaan hän lähtee sinne itse ja sinä avustat mukana jos asiakas tarvitsee apua asioinnissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot avustaja, et tee asioita toisen puolesta. Eli jos asiakas haluaa viinakauppaan hän lähtee sinne itse ja sinä avustat mukana jos asiakas tarvitsee apua asioinnissa.

Helpommalla pääsee jos käy ostaa.

Vierailija
4/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä käyt sen juoman ostamassa, avustettava on sun pomo.

Vierailija
5/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksesta ei käy ilmi, että ap on so malitaustainen. Ilman muuta se on hänelle paha juttu näyttäytyä Alkossa.

Vierailija
6/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksesta ei käy ilmi, että ap on so malitaustainen. Ilman muuta se on hänelle paha juttu näyttäytyä Alkossa.

En minäkään ole s omppu, mutta en ole koskaan ostanut kenellekään viinaa, enkä osta, sama tupakan kanssa. Äitini yrittää aina tilailla tupakkaa, mutta en vie.

Vierailija
7/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma jos ei noinkaan vanhana saa ottaa jos huvittaa. Mikä sinä olet vanhusta moralisoimaan vaikka itse et ottaisikaan? Kyllä minä ainakin lääkepullon vanhukselle veisin jos ei nyt ihan rapajuoppo ole. Aion ottaa itsekkin sillointällöin sitten joskus vanhana.

Vierailija
8/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se nyt kumma jos ei noinkaan vanhana saa ottaa jos huvittaa. Mikä sinä olet vanhusta moralisoimaan vaikka itse et ottaisikaan? Kyllä minä ainakin lääkepullon vanhukselle veisin jos ei nyt ihan rapajuoppo ole. Aion ottaa itsekkin sillointällöin sitten joskus vanhana.

Vanhana? Mistä sait päähäsi että henkilökohtaista avustajaa tarvitseva ihminen on vanha?

Vierailija
9/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin haet 1,5 litran kossupullon. Voit juoda seurana siitä puolet.

Vierailija
10/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko avustettavasi hyvin sairas ja/ tai liikuntarajoitteinen? Miten sen lääkitys sopii yhdessä alkoholin kanssa? Hakekaa yhdessä, näin sinua ei voida syyttää pomosi myrkyttämisestä.

Vierailija
11/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ihminen saa ostaa viinaa toki.

Vierailija
12/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään ole s omppu, mutta en ole koskaan ostanut kenellekään viinaa, enkä osta, sama tupakan kanssa. Äitini yrittää aina tilailla tupakkaa, mutta en vie.

Ihan on oma asiasi, miten toimit äitisi kohdalla, mutta palkkatyöläisenä kuuntelet kyllä työnantajasi toiveita, ja teet sinulle osoitetut tehtävät. Työsopimuksessasi on varmastikin tämän sisältöinen lause.

Itse en lähtisi kokeilemaan, minkälaisen työvoimapoliittisen lausunnon saisi, jos päättäisin työsopimuksen vedoten siihen, että työnantajani pyytää käymään Alkossa.

Vierailija
13/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsit käsiisi tyhjän kossupulloon ja laitat sinne vettä.

Vierailija
14/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan on oma asiasi, miten toimit äitisi kohdalla, mutta palkkatyöläisenä kuuntelet kyllä työnantajasi toiveita, ja teet sinulle osoitetut tehtävät. Työsopimuksessasi on varmastikin tämän sisältöinen lause.

Itse en lähtisi kokeilemaan, minkälaisen työvoimapoliittisen lausunnon saisi, jos päättäisin työsopimuksen vedoten siihen, että työnantajani pyytää käymään Alkossa.

Ei todellakaan kuulu viinakaupassa käynti avustajan tehtäviin. Jos asiakas oikein on viinan pistoksissa eikä itse pysty menemään niin voi soittaa taksikuskin hakemaan ja toimittamaan sovitusta maksusta. Ja se tapajuoppous ei tuo mitään muuta kuin harmia arkeen niin että mitä vähemmän viinaksia, sitä vähemmän ongelmia.

Itse ei kannata irtisanoutua, odottaa ennemmin että irtisanotaan viinakaupassa käymättömyyteen vedoten.

Vierailija
15/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Semmonen avustettava minulla oli, joka soitti mihin vuorokauden aikaan tahansa, että tule auttamaan. Hän makasi lattialla kusilammikossa, eikä päässyt ylös. Ja usein. Ja kännissä. Ja yritti lähettää viinakauppaan. No joku muu hänelle sitä viina vei.

Vierailija
16/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avustaja on nimen mukaisesti avustaja. Se ei ole sama kuin puolestatekijä. Avustettava hakee siis viinansa, ja mitä muuta haluaakaan ihan itse. Avustaja on mukana auttamassa siinä mitä avustettava ei pysty itse tekemään. Avustaja ei ole todellakaan mikään palvelija joka hyppii avustettavan pillin mukaan tehden mitä vaan häneltä keksitäänkin pyytää.

Vierailija
17/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Semmonen avustettava minulla oli, joka soitti mihin vuorokauden aikaan tahansa, että tule auttamaan. Hän makasi lattialla kusilammikossa, eikä päässyt ylös. Ja usein. Ja kännissä. Ja yritti lähettää viinakauppaan. No joku muu hänelle sitä viina vei.

Kannattaa antaa prepaid numero joihinkin paikkoihin.

Vierailija
18/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä työelämässä joissain tapauksissa voi vedota uskontoon ja uskontoon verrattavaan elämänkatsomukseen. Euroopan ihmisoikeustuomioistuinhan tämän viime kädessä päättää sen jälkeen kun kansallinen oikeusasteikko on käyty läpi.

Vierailija
19/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin. Sama kuin hän pyytää ostamaan kahvia tai vessapaperia.

Vierailija
20/236 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se oksettavaa riisua liikuntakyvytöntä yltäpäältä kusisista vaatteista ja roudata suihkuun. Sitten siivoot kusisen lattian ja peset kusivaatteet vieläpä omalla vapaa-ajalla, kun tulee avustettavalla hätä käteen. Kyllä yökötti monet kerrat. Huh huh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän