Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen henkilökohtainen avustaja. Jos avustettava pyytää käymään viinaa ostamassa niin

Vierailija
25.09.2022 |

pitääkö minun mennä? Meinaan ottaa lopputilin.

Kommentit (236)

Vierailija
221/236 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun työtehtävä on palvella, ei moralisoida asiakkaasi valintoja.

Ja sitten ihmetellään kun noihin hommiin ei kukaan halua. Avustaja ei ole palvelija!

Aikuinen ihminen hakee viinansa itse. Tilatkoon vaikka Alkon verkkokaupasta lähimpään postin toimipisteeseen jos ei Alkoon kykene menemään.

Verkkokaupasta tilaan joskus, mutta yksin en juomiani kykene hakemaan mmistään. Tosin eipä ole tullut mieleenikään laittaa avustajaa hakemaan niitä puolestani, vaan se hoituu siinä samalla, kun käymme kaupassa.

Vierailija
222/236 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörii yksi taikka kaksi mielenvikaista "avustajaa" jotka jaksavat haukkua ja nimitellä vammaisia vähän väliä. Toivottavasti saavat apua ongelmiinsa pikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/236 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä pyörii yksi taikka kaksi mielenvikaista "avustajaa" jotka jaksavat haukkua ja nimitellä vammaisia vähän väliä. Toivottavasti saavat apua ongelmiinsa pikaisesti.

Millä nimillä on nimitelty?

Miksi tosiasioista ei sun mielestä saa kirjoittaa niiden oikeilla nimillä?

Haluat siis vaientaa kokemusasiantuntijoiden suut. Ei yllätä yhtään. Toi vammaisten asennevamma on mennyt jo liian pitkälle.

Pitäisi vaan ymmärtää, koska vammanen kuvittelee itsestään liikoja.

Tuo asenne johtuu siitä, kun vammainen kokee olevansa erityinen ja muiden yläpuolella, koska saa sentään henkilökohtaisen palvelijan kotiin jne.

Eikä tartte edes itse siitä maksaa.

Niin että pudottauduhan jo maan pinnalle frouva ja herra ylipäällikkö.

Vierailija
224/236 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo eka lauseessasi itse haukut avustajia mielenvikaiseksi. 6. sana 1. lause.

Voi sentään, kun olet tyhmä v a j a k k i.

Sinäkö saat haukkua, niin paljon kuin mieles tekee, koska olet vammainen niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Buu sulle. Ton takia duunit kierretäön kaukaa. Yökkis🤪

Vierailija
225/236 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minne v a j a k i t hävis?

Ottaaks pannuun, kun ihan mihin tahansa ei taivuta?

Vierailija
226/236 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ostaisin viinaa ja toivoisin että juo sen ja sammuu siinä työvuoron aikana 😂😂😂😂

Vierailija
227/236 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo eka lauseessasi itse haukut avustajia mielenvikaiseksi. 6. sana 1. lause.

Voi sentään, kun olet tyhmä v a j a k k i.

Sinäkö saat haukkua, niin paljon kuin mieles tekee, koska olet vammainen niin fyysisesti kuin henkisestikin.

Buu sulle. Ton takia duunit kierretäön kaukaa. Yökkis🤪

Vammaiset ja muutkin haukkuu niitä,joiden tajuavat elävän parempaa elämää kuin he itse. Minua lähinnä huvittaa. En vapaa ajalla mieti ollenkaan vajukkeja ja työajallakin olen aika rennosti,en aio tappaa työllä itseäni enkä vaarantaa terveyttäni. Paska palkka ja paskat vammaset!!

Vierailija
228/236 |
25.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ihminen saa ostaa viinaa toki.

Kyllä saa. On hulluutta jos ei saa. Ottaa saa!Tämmösillä helteillä ottaa viinaa kyllä!

Vierailija
229/236 |
10.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin ne tekee. 

Vierailija
230/236 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtön 46 kirjoitti:

Olin kerran avustaja. Asiakas halusi lähtee laivalle. Se maksoi mulle 500 euroa käteen siitä että vien sen laivalle.

No mikä ettei.

Vierailija
231/236 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sä käyt sen juoman ostamassa, avustettava on sun pomo.

No entä jos avustettava haluaa harrastaa seksiä kumppaninsa kanssa ja molemmat tarvii siihen apua? Kuinkas iso pomo tämä avustettava on? 

Vierailija
232/236 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viet sen avustettavan sinne Alkoon ostamaan. Sitä varten avustajat on että auttavat juuri ostoksilla jne 

Vierailija
233/236 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avauksesta ei käy ilmi, että ap on so malitaustainen. Ilman muuta se on hänelle paha juttu näyttäytyä Alkossa.

Vähän aiheen ohi...Meillä oli hoitokodissa keikalla tosi pätevä ja reipas somalityttö.Tuli töihin iltavuoroon mustassa kaavussa. Vaihtoi vaatteet verkkareihin, pitkähihaiseen paitaan ja huiviin. Lähetin  hänet kauppaan ostamaan tupakkakartsan eräälle asukkaalle. Tyttö vaihtoi taas kaavun päälleen ja tuli pian kiukkuisena takaisin:Hänelle ei myyty tupakkaa!

Tämä on jo rasismia!

Vierailija
234/236 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä nimillä on nimitelty?

Miksi tosiasioista ei sun mielestä saa kirjoittaa niiden oikeilla nimillä?

Haluat siis vaientaa kokemusasiantuntijoiden suut. Ei yllätä yhtään. Toi vammaisten asennevamma on mennyt jo liian pitkälle.

Pitäisi vaan ymmärtää, koska vammanen kuvittelee itsestään liikoja.

Tuo asenne johtuu siitä, kun vammainen kokee olevansa erityinen ja muiden yläpuolella, koska saa sentään henkilökohtaisen palvelijan kotiin jne.

Eikä tartte edes itse siitä maksaa.

Niin että pudottauduhan jo maan pinnalle frouva ja herra ylipäällikkö.

En ole koskaan ollut tällä sivustolla, mutta olen toiminut vuosia liikuntavammaisten avustajana. Totta on, että jotkut asiakkaat luulevat olevansa  muita parempia, kun on Kelan maksama täysihoito, eläke ja ilmaiset matkat etc.

Minua on pyydetty mm. pesemään asiakkaan ilman hanskoja ( hanskat kuulemma epäinhimillistä), avustamaan asukkaan vierailevan seksiammattilaisen tai seksilelujen kanssa.( Avustin alkuun, mutta en jäänyt auttamaan) Olen ostanut alkoholia ja tupakkaa asukkaan puolesta, se ihan ok. 

Vierailija
235/236 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Semmonen avustettava minulla oli, joka soitti mihin vuorokauden aikaan tahansa, että tule auttamaan. Hän makasi lattialla kusilammikossa, eikä päässyt ylös. Ja usein. Ja kännissä. Ja yritti lähettää viinakauppaan. No joku muu hänelle sitä viina vei.

Kannattaa antaa prepaid numero joihinkin paikkoihin.

Tai vaan estää puhelut ko numerosta,  kun ei haluu niitä vastaan ottaa.

Noi prepaidit on menneen talven lumia 

Vierailija
236/236 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää hakea, ihan kuin ruokaakin jos avustettava pyytää! Et sinä päätä mitä aikuinen ihminen syö taikka juo.

Ei pidä sitä ruokaakaan hakea, vaan mennä mukaan avustamaan. Avustaminen voi olla vaikka tavaroiden ottamista hyllyltä, mihin ei pyörätuolista yllä, katsoa hinnat jos näkö on huono, auttaa kassalla, jos hienomotoriikka ei toimi jne. Avustaminen ei tarkoita palvelemista tai puolesta tekemistä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme