Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko työkkärin työhakemuspakotteeseeen keksiä kaikenlaisia tarinoita vaikkei ole hakenutkaaan?!?!

Ilmavoimat ry Andy
25.09.2022 |

nyt pitäs enää 1 hakemus kuussa tehdä, riittää kuulemma jos on soittanut jonnekin työnantajalle, ei kai ne työkkiksen mummot sitä tarkista, laitan vaan,e ttä olen soittanut työnantajalle, kerran kuussa, kun ei kehtaa hakea sellaista työtä johon voi oikeasti joutua töihin! pitäähän talvi saada matkustella taas Aasiassa rauhassa.

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot vaan, että olet Kiinassa nyt etsimässä töitä. kyllä ne ymmärtää ja sitten ei voi pakottaa Suomessa töihin!

Vierailija
2/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä. Kokeile ja kerro kuinka kävi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile ja ylläty. Tv. työvoimapiällikkö.

Vierailija
4/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs tämä Sanna Marinin tyranniahallitus loppua jo ja jättää työttömät rauhaa noiden pakotteiden osalta, jos ei halua tehdä töitä niin se on, enempi rahaa vaan pitäs saada, n 2000 e tilille

eihän se Sannakaan mitään tee muuta kuin bilettää valtion laskuun ja palkka on 17 500 e kk!

Vierailija
5/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei yhtä paikkaa jaksa hakea niin joutaa saada seurauksia. Andylle vanhalle lusmulle pahin rangaistus olisi työkkärin järjestämä työpaikka. Siitä kieltäytymisestä kun saa lähes aina karenssin.

Vierailija
6/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko peräti jonkunsortin petoksen yritys, mutta en ole perehtynyt sanktioihin jos siis jättää hakematta että pieneneekö työttömyyskorvaus. 

Vierailija
7/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä siinä vastauslomakkeessa mitään tarinoit? Laitat liitetekstin? No, sittenhän se työvoimatsto kiinnostuukin oikein todella!

Ai, sulka on sitä velvoitetta vähennetty. Milloin tämä systeemi tulikaan käyttöön? Puoli vuotta sitten? Kolmen kuukauden tarkastelujaksoja ollut vasta pari....

Vierailija
8/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska velvoitteeseen reagoimattomuus johtaa sanktioihin, valehtelu on petos!

Kiinni jäämisestä pitäisi seurata ankarin rangaistus!

Vierailija
9/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andymcprophet the master kirjoitti:

ei mä en tänne SUomen junttilaan jää, aion ostaa Singaporesta 30 000 eurolla purjeveneen ja jään siihen asumaan, samalla kiertää siinä satamia ja kalastaa ruokansa merestä

https://www.yachtworld.com/yacht/1997-hunter-310-8460904/

Muista pelastusliivit.

Vierailija
10/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän työnhakijan haettava 4 paikkaa kuukaudessa.yleisesti tiedossa oleva asia tuo haku velvollisuuden määrä 4 kpl kuukautta kohti

Vierailija
11/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työttömän työnhakijan haettava 4 paikkaa kuukaudessa.yleisesti tiedossa oleva asia tuo haku velvollisuuden määrä 4 kpl kuukautta kohti

mulla oli aluksi kesällä 3 kpl ja nyt se alennettiin 1 kertaan kuussa, kai sitä jonkun hakemuksen muka keksii, mutta sellaisen jonne ei joudu töihin!

Vierailija
12/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisesti tiedossa, että 0-4.

Vierailija
13/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei työnantajia voi velvoittaa vastailee työkkärin puheluihin ja raportoimaan ketkä kaikki on hakeneet paikkaa. Johan tähän tarvitsisi yhden työntekijän pelkästään tätä tehtävää varten, eikä millään yrityksellä ole tällaiseen aikaa.

Vierailija
14/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain 1 hakuvelvoite.

Vierailija
15/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta voi ja pitääkin valehdella. Sitten kun poliisi tulee, niin sanot, että joku netissä yllytti, niin et saa tuomiota.

Vierailija
16/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä laitan siihen, että olen soittanut työnantajalle, tuskin ne työkkärin tädit sinne soittelee perään!

Vierailija
17/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa toimia miten työkkäri määrää.

Ikäviä ne karenssit.

Vierailija
18/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos hakee jonnekin ja tuleekin valituksi, ja kieltäytyy, niin ei kai ne ilmoita työkkärille siitä?

Vierailija
19/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AndyspiritNorway kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mulla oli aluksi kesällä 3 kpl ja nyt se alennettiin 1 kertaan kuussa, kai sitä jonkun hakemuksen muka keksii, mutta sellaisen jonne ei joudu töihin!

Millä perusteella alensivat? Sinun pyynnöstä vai työkkärin omasta aloitteesta?

Vierailija
20/84 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeriössä selvitetään tällä hetkellä, miksi työkykyisten työttömien ei tarvitsisi hakea töitä eli sieltä on tulossa kepin sijaan kohta jotain vahvempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän