Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingissä ei ole jäljellä koulutettuja miehiä!

Vierailija
24.09.2022 |

Helsingissä ei ole enää sinkkumiehiä jäljellä korkeastikoulutetulle naiselle. Taas katson, miten ystävät viettää yhdessä viikonloppuja miesystäviensä kanssa. Miten täältä voi löytää esim. juristimiehen tai muun koulutetun miehen itselleen? Kaikki tuntuvat menneen jo vuosia sitten. Opiskeluaikojen tyylisestä tarjonnasta voi vain haaveilla, olisi varmaan silloin täytynyt ehdottaa rohkeammin ja olla aktiivinen...

N 26, DI ja KTM

Kommentit (271)

Vierailija
121/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei löytynyt mullekaan miestä niin otin koiran. Kaikki kaverit seurustelleet jo monta vuotta ja itselle ihan toivotonta hommaa koko deittailu. Eipä kukaan tämänikäisiä huoli.

N25

Vierailija
122/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei löytynyt mullekaan miestä niin otin koiran. Kaikki kaverit seurustelleet jo monta vuotta ja itselle ihan toivotonta hommaa koko deittailu. Eipä kukaan tämänikäisiä huoli.

N25

Ovatko kaverisi sitten paljon nuorempia kuin sinä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä on kaikkein kpulutetuimmat miehet ja myös eniten opiskelijoita. Jos ei siitä joukosta löydy niin sitten on syytä laskea rimaa ja kelpuuttaa ammattikorkeat.

Vierailija
124/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Suurin osa löytäneet 18 vuotiaana kumppanin tai jo aiemmin. Itse en ole edes ikinä seurustellut. Toivotonta.

Vierailija
125/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta: miestä ei kiinnosta sinun koulutukset ja ammatti.

Ketä miestä? Molemmat pitkäaikaiset elämänkumppanini nyt aikuisiällä ovat todellakin olleet kiinnostuneita koulutuksestani ja ammatistani. Nykyinen myös tuloistani ja elintasostani, koska hänen kanssaan suhde eteni avoliitoksi saakka. Ei hän olisi sitoutunut naiseen, jolla ei ole varaa samanlaiseen elämäntapaan kuin hänellä itsellään.

Olit siis pelkkä kukkaro miehelle. Varo vain, ettet saa YT-neuvottelujen yhteydessä kenkää. Voi lähteä mies samalla.

Vierailija
126/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Koira se ei ainakaan edistä asiaa. En pidä koirista ja joka ikisellä naisella on koiria yhdestä kenneliin, joten treffailu on aivan mahdotonta

Vierailija
127/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Koira se ei ainakaan edistä asiaa. En pidä koirista ja joka ikisellä naisella on koiria yhdestä kenneliin, joten treffailu on aivan mahdotonta

Ei varmaan edistäkään mutta en enää uskokaan löytäväni miestä.

Vierailija
128/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun pitää olla yksin. Ei siinä ole muuta vaihtoehtoa, kuitenkin aika paljon vaadittu.

Vierailija
129/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin selittää naiselle mitä olen opiskellut ja mitä teen työkseni eikä hän tajunnut siitä sanaakaan. Katsoi halveksuen ja silmistä näki, että hän olisi mielummin halunnut minun olevan lääkäri, juristi tai ekonomi vaikka noissa hommissa tienaa vähemmän kuin omalla alallani eikä keskiverto lääkärin älykkkys edes riittäisi alalleni, jostain juristeista tai ekonomeista nyt puhumattakaan. Etsitäänkö siis älykkyyttä vai sosiaalista statusta?

No oletan että nainenkin lähtee opintoja korkeakoulussa/yliopistossa suorittamaan nimenomaan hyvän elintason takia. Useimmat miehet myös. Totuus lienee sekin, että oikeasti todella älykkäitä on vain kolmasosa miehistä ja neljäsosa naisista lienee aika selvää etteivät läheskään kaikki korkeasti koulutetut ole keskivertoa älykkäämpiä. Opinnoista selviää myös keskitasoiset kunhan jaksaa päntätä riittävästi kokeisiin.

Oikeasti älykkäitä ei välttämättä rahat ja status kiinnosta. Itse olisin kovasti kiinnostunut juuri älykkäistä miehistä tulotaso ei merkkaa kun tulen omillani ihan riittävän hyvin toimeen. Oletan etteivät välttämättä viihdy somessa ym. paikoissa missä keskustelun taso menee siellä seiskan puolella eikä kukaan tajua jos keskustelee rajan yli menevistä 😉.

Vierailija
130/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se parisuhteen idea ole lopulta jossain muussa kuin koulutuksessa?

Sun on unohdettava tuollaiset vaatimukset jos et halua olla yksin.

Vierailija
131/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen todella komea varastomies Helsingistä. Kelpaanko minä?

Vierailija
132/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koitin selittää naiselle mitä olen opiskellut ja mitä teen työkseni eikä hän tajunnut siitä sanaakaan. Katsoi halveksuen ja silmistä näki, että hän olisi mielummin halunnut minun olevan lääkäri, juristi tai ekonomi vaikka noissa hommissa tienaa vähemmän kuin omalla alallani eikä keskiverto lääkärin älykkkys edes riittäisi alalleni, jostain juristeista tai ekonomeista nyt puhumattakaan. Etsitäänkö siis älykkyyttä vai sosiaalista statusta?

Totuus kuitenkin on, että jos et osaa selittää omalle mummollesi, mitä teet työksesi, et tiedä sitä itsekään.

Vierailija
133/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helsingissä on kaikkein kpulutetuimmat miehet ja myös eniten opiskelijoita. Jos ei siitä joukosta löydy niin sitten on syytä laskea rimaa ja kelpuuttaa ammattikorkeat.

Kannattaa muistaa, ettei tässä haeta ketä tahansa koulutettua, eli ei joku humanistimies tms. ole yhtä suosittu kuin juristi. Lääkis, kauppis ja oikis taitaa olla naisvaltaisia koulutusaloja kaikki. DI:t toki monesti miehiä, mutta monet heistä työllistyvät esim. teollisuuteen ja enemmän niitä tehtaita on maakunnissa kuin Helsingissä.

Vierailija
134/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun tulet vanhemmaksi, niin huomaat, että korkeasti koulutettu mies voi usein olla koulutuksestaan huolimatta täysin k usi pää. Minäkin aikanaan liian nuorena luulin löytäneeni jonkun sivistyneen siipan. Perustin vielä perheenkin mieheni kanssa. Todellinen luonne paljastui vasta myöhemmin. Nyt arvostaisin käytännöllistä fiksua miestä, jolla itsetunto ja sydän paikallaan. Kouluista viis.

t. pitkälle koulutettu vanhempi nainen

Todellinen luonne paljastui siinä vaiheessa, kun sinusta tuli vanhempi nainen.

Vierailija
135/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai kaikkien tavoittelema terävä kärki menee nopeasti. Menetit pelin. Joka lähdet landelle(Kerava) etsimään automekaanikkoa tai täytät elämäsi koristetyynyillä, matkailulla, somella ja shamppanjalla.

Kissa tai useampi on paras korvike.

Vierailija
136/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin miehet jahtaa ja naiset valitsee

Sitten, muutaman panokerran jälkeen miehet valitsee

Jos sinua ei valita, vika on sinussa

Vierailija
137/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei koskaan, KOSKAAN, tule tyytyä! Mitä järkeä ottaa joku sohvalla vaimonhakkaaja paidassa kaljaa kittaava narsisti?

Vierailija
138/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Suurin osa löytäneet 18 vuotiaana kumppanin tai jo aiemmin. Itse en ole edes ikinä seurustellut. Toivotonta.

Pitkät tasapainoisimmat parisuhteet solmitaan kai 15-25 iässä. Sen jälkeen alkaa olla aika vaikeaa. Se vaatii omaa aktiivista toimintaa ja viitseliäisyyttä, paljon molempia.

Mulla on kohtuudella vientiä eri treffialustoilla missä ihmisten ainakin pitäisi olla tutustumassa toisiinsa. Chattaan paljon ja ihmiset vaikuttaa kiinnostuneilta, itsekin chattailevat mulle suht aktiivisesti.

Kysyn treffeille vähintään yhtä tai kahta ihmistä joka kuukausi, sellaisia joiden kanssa olen chattaillut useamman päivän eli 3-5 päivää vähintään. Näin olen jatkanut jo yli 5 vuotta. Viimeksi joku suostui treffeille kevättalvella, maaliskuussa. En tiedä mitä voisin tehdä eri tavalla, että kohtaamisia syntyisi enemmän.

Tai no, jos olen rehellinen itselleni, tiedän kyllä. Mikään ei ole niin tärkeää kuin ulkonäkö. Ainoa asia mihin panostamalla tulosta oikeasti saa aikaan, on ulkonäkö. Pitää vaan olla todella hyvän näköinen ja kuvat pitää olla iloisia ja sopivan seksikkäitä. Mut aika harva meistä on sellainen enkä mä halua myydä tai ostaa mielikuvia. Mä haluan vaan tutustua ihan tavallisiin ihmisiin. Big mistake.

Vierailija
139/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat on tosiaan iso virhe. Sinkkunaiset, älkää hankkiko koiria jos etsitte parisuhdetta.

Vierailija
140/271 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koirat on tosiaan iso virhe. Sinkkunaiset, älkää hankkiko koiria jos etsitte parisuhdetta.

Sama juttu miehillä. Isot koirat pelottavia ja tietyt rodut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi