Helsingissä ei ole jäljellä koulutettuja miehiä!
Helsingissä ei ole enää sinkkumiehiä jäljellä korkeastikoulutetulle naiselle. Taas katson, miten ystävät viettää yhdessä viikonloppuja miesystäviensä kanssa. Miten täältä voi löytää esim. juristimiehen tai muun koulutetun miehen itselleen? Kaikki tuntuvat menneen jo vuosia sitten. Opiskeluaikojen tyylisestä tarjonnasta voi vain haaveilla, olisi varmaan silloin täytynyt ehdottaa rohkeammin ja olla aktiivinen...
N 26, DI ja KTM
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niiiin totta! Olen 28v akateeminen nainen Helsingistä ja viimeaikaisten tindertreffien saldo on seuraava. 2 työtöntä amk:n kesken jättänyttä, 1 äitinsä luona asuva 32 -vuotias ylipainoinen mies, 1 kovien huumeiden käyttäjä (sanoi ettei kokaiini viikonloppuisin ja amfetamiini joskus keskellä viikkoa ole todellista huumeidenkäyttöä), 1 keskivaikeasti masentumut ja 1 yli 10 (!) naista pyörittävä mies. Kavereitteni kokemukset ovat samanlaisia.
Mikset valitse tinderistä kunnollisia miehiä?
Hohhoijaa. Parikymppinen provoilee, ettei muka ole koulutettuja miehiä! Pk-seudulla on yliopistoa joka lähtöön, jos ei miestä löydy niin katso peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niiiin totta! Olen 28v akateeminen nainen Helsingistä ja viimeaikaisten tindertreffien saldo on seuraava. 2 työtöntä amk:n kesken jättänyttä, 1 äitinsä luona asuva 32 -vuotias ylipainoinen mies, 1 kovien huumeiden käyttäjä (sanoi ettei kokaiini viikonloppuisin ja amfetamiini joskus keskellä viikkoa ole todellista huumeidenkäyttöä), 1 keskivaikeasti masentumut ja 1 yli 10 (!) naista pyörittävä mies. Kavereitteni kokemukset ovat samanlaisia.
Kaikki nuo taisivat olla kuitenkin hyvännäköisiä kun pääsivät treffeille asti? Itse olen KTM, hyvässä työssä, siististi pukeutuva, urheilua pari kertaa viikossa harrastava, päihteetön enkä pääse edes treffeille kenenkään kanssa.
m31
Totta puhuen kuulostat tylsimykseltä enkä menisi kanssasi treffeille. Varmaan luit kauppiksessa kansantaloustiedettä pääaineena :D
Mutta sekään ei tietenkään olisi esti, jos kyseessä olisi joku todellinen adonis?
Maajussille morsian ohjelmaan tai vaikka Naked attractioniin mukäan.
Meitä koulutettujakin incel miehiä on paljon. Ei kannata unohtaa, eträ meistä voi saada aivan hyvän kumppanin. Kokemusta naisistahan meillä ei ole, mutta onko se millään lailla negatiivista? Taitava nainen voi kouluttaa meistä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
DI, Ins (amk), lentäjä, toimitusjohtaja, ei lapsia edellisistä suhteista, oma asunto meren rannalla. Urheilullinen, komea, ei ylipainoa. Ei naista.
Mikä sinusta tekisi kiinnostavan ja millaiselle naiselle?
Minulla on jo nainen, kiitos kysymästä. Kuvailin tuntemaani henkilöä. Jos urheilullinen, komea, korkeasti koulutettu, varakas, lapseton, taiteellinen, musikaalinen ja eläinrakas ihminen naista kiinnostaa, niin varmaankin sellaiselle naiselle?
Taitaa olla homo, alkoholisti tai narsisti. Tai kaikkea kolmea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koirat on tosiaan iso virhe. Sinkkunaiset, älkää hankkiko koiria jos etsitte parisuhdetta.
Sama juttu miehillä. Isot koirat pelottavia ja tietyt rodut.
En tunne yhtäkään korkeakoulutettua miestä jolla olisi esim. bulldog tai vastaava. Korkeintaan heillä on joku kultainen noutaja tai kissa.
Mutta tosiaan, sinkkunaiset hankkikaa kissa koiran sijasta. Paljon neutraalimpi ja vähemmän omistajaansa ripustautuva kotieläin.
Sinkkunaisilla on usein iso uroskoira. Miksiköhän?
Koska peniskateus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikset valitse tinderistä kunnollisia miehiä?
Ei oo!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei löytynyt mullekaan miestä niin otin koiran. Kaikki kaverit seurustelleet jo monta vuotta ja itselle ihan toivotonta hommaa koko deittailu. Eipä kukaan tämänikäisiä huoli.
N25
Ovatko kaverisi sitten paljon nuorempia kuin sinä?
Suurin osa löytäneet 18 vuotiaana kumppanin tai jo aiemmin. Itse en ole edes ikinä seurustellut. Toivotonta.
Pitkät tasapainoisimmat parisuhteet solmitaan kai 15-25 iässä. Sen jälkeen alkaa olla aika vaikeaa. Se vaatii omaa aktiivista toimintaa ja viitseliäisyyttä, paljon molempia.
Mulla on kohtuudella vientiä eri treffialustoilla missä ihmisten ainakin pitäisi olla tutustumassa toisiinsa. Chattaan paljon ja ihmiset vaikuttaa kiinnostuneilta, itsekin chattailevat mulle suht aktiivisesti.
Kysyn treffeille vähintään yhtä tai kahta ihmistä joka kuukausi, sellaisia joiden kanssa olen chattaillut useamman päivän eli 3-5 päivää vähintään. Näin olen jatkanut jo yli 5 vuotta. Viimeksi joku suostui treffeille kevättalvella, maaliskuussa. En tiedä mitä voisin tehdä eri tavalla, että kohtaamisia syntyisi enemmän.
Tai no, jos olen rehellinen itselleni, tiedän kyllä. Mikään ei ole niin tärkeää kuin ulkonäkö. Ainoa asia mihin panostamalla tulosta oikeasti saa aikaan, on ulkonäkö. Pitää vaan olla todella hyvän näköinen ja kuvat pitää olla iloisia ja sopivan seksikkäitä. Mut aika harva meistä on sellainen enkä mä halua myydä tai ostaa mielikuvia. Mä haluan vaan tutustua ihan tavallisiin ihmisiin. Big mistake.
"Mikään ei ole niin tärkeää kuin ulkonäkö".
Olet täysin oikeassa. Mutta nyt kun olet tämän asian tiedostanut, niin mitä aiot tehdä asian eteen? Ulkonäkösi ei parane itsestään, vaan se vaatii paljon työtä keittiössä, lenkkipolulla ja kyykkytangon alla. Milloin aiot aloittaa työskentelyn seksikkäämpää uutta itseäsi kohti? Tänään? Huomenna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki nuo taisivat olla kuitenkin hyvännäköisiä kun pääsivät treffeille asti? Itse olen KTM, hyvässä työssä, siististi pukeutuva, urheilua pari kertaa viikossa harrastava, päihteetön enkä pääse edes treffeille kenenkään kanssa.
m31
Totta puhuen kuulostat tylsimykseltä enkä menisi kanssasi treffeille. Varmaan luit kauppiksessa kansantaloustiedettä pääaineena :D
Mutta sekään ei tietenkään olisi esti, jos kyseessä olisi joku todellinen adonis?
Kuka nyt adoniksen kanssa jättäisi treffeille menemättä??
No ei tietenkään ole. Ainakin 70% korkeakouluopiskelijoista on naisia. Niistä harvoista akateemisista miehistä moni on lisäksi duunarinaisen kanssa yhdessä. Et saa akateemista puolisoa, ellet vaihda naisiin. Tai jos otat jonkun tosi vanhan miehen itsellesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m31
Ja mitä väärää siinä on jos on tylsä?
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ekonomi ja työskentelen rahoitusalalla. Minun mielestä korkeasti koulutetut naiset on niin nenä pystyssä, että mielummin huvittele ihan vaikka hoitsujen ja ns. suorittavaa työtä tekevien naisten kanssa.
On mulla toki vaatimuslista naisille olemassa.
Olen itse OTK & KTM nainen ja samaa mieltä, monet naiset joiden kanssa opiskelin olivat tosi erikoisia hienostelijoita. Miehet sitten ovat monet epämiehekkäitä. On poikkeuksia molemmissa sukupuolissa, mutta ei se akateemisuus ole mikään automaatti parisuhdekyvykkyydelle tai kiinnostavuudellekaan.
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole. Ainakin 70% korkeakouluopiskelijoista on naisia. Niistä harvoista akateemisista miehistä moni on lisäksi duunarinaisen kanssa yhdessä. Et saa akateemista puolisoa, ellet vaihda naisiin. Tai jos otat jonkun tosi vanhan miehen itsellesi.
50-60v nuorekas mies on usein paras match 3-kymppiselle naiselle. En ymmärrä ikärazismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ekonomi ja työskentelen rahoitusalalla. Minun mielestä korkeasti koulutetut naiset on niin nenä pystyssä, että mielummin huvittele ihan vaikka hoitsujen ja ns. suorittavaa työtä tekevien naisten kanssa.
Olen itse OTK & KTM nainen ja samaa mieltä, monet naiset joiden kanssa opiskelin olivat tosi erikoisia hienostelijoita. Miehet sitten ovat monet epämiehekkäitä. On poikkeuksia molemmissa sukupuolissa, mutta ei se akateemisuus ole mikään automaatti parisuhdekyvykkyydelle tai kiinnostavuudellekaan.
Mitä tarkoitat epämiehekkäällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut - Tinder on naiselle aika apea, koulutettuja miehiä on vähän, varsinkin kun ikää tulee lisää. Joskus oon miettinyt, miltä Tinder näyttää stadilaiselle miehelle (luultavasti karkkikaupalta, joka on täynnä naisia)
ap
Eikös tinderissä ole selvä enemmistö miehiä, joten tuskin ihan näinkään...
Kyllä, Tinderissä on neljä kertaa enemmän miehiä kuin naisia.
Sen takia en oikein edes pysty käsittämään miten luokattoman surkea sellaisen naisen täytyy olla, joka ei pysty tinderistä itselleen miestä löytämään.
Vierailija kirjoitti:
Meitä koulutettujakin incel miehiä on paljon. Ei kannata unohtaa, eträ meistä voi saada aivan hyvän kumppanin. Kokemusta naisistahan meillä ei ole, mutta onko se millään lailla negatiivista? Taitava nainen voi kouluttaa meistä vaikka mitä.
Inceleissä on tosiaan miesvaranto, josta riittää ammennettavaa.
Niin, ne kaikki koulutetut miehet on nykyään Turussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat epämiehekkäällä?
Homoja.