Helsingissä ei ole jäljellä koulutettuja miehiä!
Helsingissä ei ole enää sinkkumiehiä jäljellä korkeastikoulutetulle naiselle. Taas katson, miten ystävät viettää yhdessä viikonloppuja miesystäviensä kanssa. Miten täältä voi löytää esim. juristimiehen tai muun koulutetun miehen itselleen? Kaikki tuntuvat menneen jo vuosia sitten. Opiskeluaikojen tyylisestä tarjonnasta voi vain haaveilla, olisi varmaan silloin täytynyt ehdottaa rohkeammin ja olla aktiivinen...
N 26, DI ja KTM
Kommentit (271)
Ap on joko provo tai muuten vaan yksinkertainen. Jos kerran olet DI, niin aivan varmasti sulla on ollut opiskelukavereina miehiä vaikka kuinka monta? Olisit katsellut miestä sieltä koulusta.
Itse opiskelin valtiotieteitä, ja kyllä sielläkin miehiä olis ollut. Tosin satuin löytämään kumppaniksi DI:n.
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut - Tinder on naiselle aika apea, koulutettuja miehiä on vähän, varsinkin kun ikää tulee lisää. Joskus oon miettinyt, miltä Tinder näyttää stadilaiselle miehelle (luultavasti karkkikaupalta, joka on täynnä naisia)
ap
Kävin 2000-luvun alkuvuosina Sortavalassa ja poikkesin myös Piipun pihan baarissa. Mietin siellä baaritiskille nojailevia ja tanssilattialle viittilöiviä tyttöjä katsellessani että varsin erilaiselta näyttää kuin iisalmelaisessa diskossa ja että tällaistako lienee sitten stadissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei tietenkään ole. Ainakin 70% korkeakouluopiskelijoista on naisia. Niistä harvoista akateemisista miehistä moni on lisäksi duunarinaisen kanssa yhdessä. Et saa akateemista puolisoa, ellet vaihda naisiin. Tai jos otat jonkun tosi vanhan miehen itsellesi.
50-60v nuorekas mies on usein paras match 3-kymppiselle naiselle. En ymmärrä ikärazismia.
Kyllä se varmaan noinkin käy. Usein kyllä 50-60-vuotiaille naisille suositellaan 20-30 vuotta nuorempaa miestä. He kunnioittavat elämänkokemusta hankkinutta naista. Voivat löytää naisesta elämänkumppanin ja naisen kannalta vielä sekin etu, että ovat jaksavampia kuin naisen ikäiset miehet.
Tutkimusten mukaan miehet, ikään katsomatta, pitävät 20-vuotiasta naista fyysistesti kaikkein viehättävimpänä. Aika harva siksi kiinnostuu itseään 20-30 vuotta vanhemmasta naisesta, vaikka olisi minkälaista kunnioitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun suurimpia tuloja saavien nimet julkaistaan, miehenä aina selvitän, onko joukossa vapaita naisia. Iällä ei ole merkitystä, ainoastaan tuloilla, nekin mieluiten pääomatuloja.
Sama harrastus. Kiikarissa on keskisuuren apteekin apteekkari. On sinkku ja jo lähellä eläkeikää. Etenemissunnitelmat ovat jo valmiina.
:D Huhhuh, nyt menee jo vähän creepyn puolelle. Varo nyt, ettei susta tule jotain kaupunkilegendaa/kylähullua stalkkeria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon kokeillut - Tinder on naiselle aika apea, koulutettuja miehiä on vähän, varsinkin kun ikää tulee lisää. Joskus oon miettinyt, miltä Tinder näyttää stadilaiselle miehelle (luultavasti karkkikaupalta, joka on täynnä naisia)
ap
Eikös tinderissä ole selvä enemmistö miehiä, joten tuskin ihan näinkään...
Kyllä, Tinderissä on neljä kertaa enemmän miehiä kuin naisia.
Sen takia en oikein edes pysty käsittämään miten luokattoman surkea sellaisen naisen täytyy olla, joka ei pysty tinderistä itselleen miestä löytämään.
No suurin osa niistä miehistä on liian rumia tai muuten vaan kelpaamattomia.
N25
Olet varmasti oikeassa. Mutta miksi sinä olet niin surkea ettet kykene saamaan sellaista miestä joka ei ole "liian ruma tai muuten vaan kelpaa maton". Jos olisit laadukkaampi, niin saisit kumppanin.
Reseptini sinulle: ruokavalio kuntoon ja enemmän kyykkyjä salilla, niin ehkäpä joku niistä hyvistä miehistä valitsee sinut. Tsemppiä!
Kroppani on kunnossa. Olen s kokoa.
En ihmettele ettei teidän kaltaisille löydy kumppania. Jos ajatukset ja kriteerit pyörii vaan jonkun vaatekoon ja kyykkäämisen ja ulkonäön ympärillä, niin ei sellainen kiinnosta ketään normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Tää on kyllä niiiin totta! Olen 28v akateeminen nainen Helsingistä ja viimeaikaisten tindertreffien saldo on seuraava. 2 työtöntä amk:n kesken jättänyttä, 1 äitinsä luona asuva 32 -vuotias ylipainoinen mies, 1 kovien huumeiden käyttäjä (sanoi ettei kokaiini viikonloppuisin ja amfetamiini joskus keskellä viikkoa ole todellista huumeidenkäyttöä), 1 keskivaikeasti masentumut ja 1 yli 10 (!) naista pyörittävä mies. Kavereitteni kokemukset ovat samanlaisia.
Oikein mainostat täällä, että tasosi on tuo?
Pitäisikö sinun ja kavereidesi katsoa peiliin, jos saatte vain sellaisia miehiä joista ette yhtään tykkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Sen takia en oikein edes pysty käsittämään miten luokattoman surkea sellaisen naisen täytyy olla, joka ei pysty tinderistä itselleen miestä löytämään.
N25
Ja itse tottakai olet joku miss universum. Siis haloo, suuri osa ihmisistä, niin miehistä kuin naisista, ovat aivan keskinkertaisia mitä ulkonäköön tulee. Nirppanokat todellakin jää ilman kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ekonomi ja työskentelen rahoitusalalla. Minun mielestä korkeasti koulutetut naiset on niin nenä pystyssä, että mielummin huvittele ihan vaikka hoitsujen ja ns. suorittavaa työtä tekevien naisten kanssa.
On mulla toki vaatimuslista naisille olemassa.
Olen itse OTK & KTM nainen ja samaa mieltä, monet naiset joiden kanssa opiskelin olivat tosi erikoisia hienostelijoita. Miehet sitten ovat monet epämiehekkäitä. On poikkeuksia molemmissa sukupuolissa, mutta ei se akateemisuus ole mikään automaatti parisuhdekyvykkyydelle tai kiinnostavuudellekaan.
Mitä tarkoitat epämiehekkäällä?
Tarkoitan sitä, että moni akateeminen mies ei ole ollenkaan maskuliininen millä nyt tässä viittaan ominaisuuksiin kuten päättäväisyys, johtajuus, turvallisuus/suojelevuus jne. Tavoitteellisuus suurelta osalta akateemisista löytyy kyllä. Osalta puuttuu tämä miehekkyys, mikä osaltaan synkkaa se kanssa että mies on "kiva" mutta siihen se jää. Nainen ei myöskään usein halua miestä, joka joustaa joka suuntaan eikä olla ns. mies suhteessa. Tässä on makueroja, osa pitää kun mies kulkee puku päällä ja näin moni akateeminen tekeekin, mutta varsinkaan jos suhde yhtään etenee pitäisi olla annettavaa henkisellä tasolla. Moni ystäväni on näitä kuvaillut niin, että miehellä ei ollut omia kavereita, suostui aina kaikkeen jne. Itsellä korostui sellainen perässä vetämisen fiilis, päättämättömyys, avuttomuus käytännönasioissa jne. Makuja on kuitenkin monia mutta itse olen niitä tyyppejä, jonka mielestä mies saisi olla mies ja nainen olla nainen. Makuja on kuitenkin monia.
Itsekin nuorempana pidin tärkeänä, että mieskin oli akateeminen. Jos joskus vielä palaan sinkkumarkkinoille niin akateemisuus ei välttämättä ole kummoinen valtti eikä miehenikään ole akateeminen. Olen nyt reilut 40v.
Ilman jäävät naiset joilla on vaatimuslista mutta ei mitään tarjottavaa parisuhdemielessä. Halutaan suunitelmien mukainen mies oikealla statusarvolla ja ulkonäöllä todisteeksi että ollaan saavutettu jotain elämässä.
Juuri tapasin yhden miehettömän akateemisen naisen. Ja huom, kyseessä on oikeastaan kiva ihminen, ei sellainen ylimielinen ja laskelmoiva nirppanokka kuin ap.
Mutta:
- miehen oltava akateeminen, koska hänkin
- on n. 175cm pitkä. Vain pitkä mies käy
- on mielestään vahva, vain roteva mies käy
- miehekäs pitää olla
- ja tietysti sosiaalinen, hauska, jne
Nainen itse on sellainen maatalon emäntä-tyylinen, vähän töksäyttelijä. Oikein kiva tomera nainen monellekin miehelle, mutta haluamiinsa top 5% miehiin ei paukut riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
N25
Olet varmasti oikeassa. Mutta miksi sinä olet niin surkea ettet kykene saamaan sellaista miestä joka ei ole "liian ruma tai muuten vaan kelpaa maton". Jos olisit laadukkaampi, niin saisit kumppanin.
Reseptini sinulle: ruokavalio kuntoon ja enemmän kyykkyjä salilla, niin ehkäpä joku niistä hyvistä miehistä valitsee sinut. Tsemppiä!
Kroppani on kunnossa. Olen s kokoa.
En ihmettele ettei teidän kaltaisille löydy kumppania. Jos ajatukset ja kriteerit pyörii vaan jonkun vaatekoon ja kyykkäämisen ja ulkonäön ympärillä, niin ei sellainen kiinnosta ketään normaalia.
Hänhän vain vastasi tuolle, joka kommentoi, että olisi kropasta kiinni (ja tuo joka mielestään paremmin tiesi, että kropasta kiikastaa, varmaan sitten omakohtaisesti asian tiesi.)
Nainen saa poikkeuksetta Tinderistä huomattavasti laadukkaampia miehiä matcheiksi ja treffeille kuin parisuhteeseen, johtuen siitä että miehet ovat vähemmän tarkkoja keitä treffailevat niin kauan kun ei sitouduta.
Jos jo treffit ovat matalaa tasoa, on todellakin syytä katsoa peiliin.
Naisen ulkonäössä miehiä kiinnostaa ennen muuta peppu, mitä isompi, sitä parempi. Tissien koolla ei ole useimmille juurikaan merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Ei löytynyt mullekaan miestä niin otin koiran. Kaikki kaverit seurustelleet jo monta vuotta ja itselle ihan toivotonta hommaa koko deittailu. Eipä kukaan tämänikäisiä huoli.
N25
Siis laadukasta vientiähän alkaa kaupungissa olla vasta 25+, mutta ilmeisesti asut maalla?
Maaseudulla se oma kumppani löydetään usein jo teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
N25
Ja itse tottakai olet joku miss universum. Siis haloo, suuri osa ihmisistä, niin miehistä kuin naisista, ovat aivan keskinkertaisia mitä ulkonäköön tulee. Nirppanokat todellakin jää ilman kumppania.
Mielestäni esimerkiksi pallokasvoinen tai ylipainoinen mies ei ole keskiverto.
Vierailija kirjoitti:
Naisen ulkonäössä miehiä kiinnostaa ennen muuta peppu, mitä isompi, sitä parempi. Tissien koolla ei ole useimmille juurikaan merkitystä.
Korkeakoulutetut miehet kyllä havaintojeni perusteella suosivat pääasiassa hoikkia naisia. Siis sellaisia pitkän matkan juoksijan kaltaisia. Ei heillä mikään iso takapuoli ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen ekonomi ja työskentelen rahoitusalalla. Minun mielestä korkeasti koulutetut naiset on niin nenä pystyssä, että mielummin huvittele ihan vaikka hoitsujen ja ns. suorittavaa työtä tekevien naisten kanssa.
On mulla toki vaatimuslista naisille olemassa.
Olen itse OTK & KTM nainen ja samaa mieltä, monet naiset joiden kanssa opiskelin olivat tosi erikoisia hienostelijoita. Miehet sitten ovat monet epämiehekkäitä. On poikkeuksia molemmissa sukupuolissa, mutta ei se akateemisuus ole mikään automaatti parisuhdekyvykkyydelle tai kiinnostavuudellekaan.
Mitä tarkoitat epämiehekkäällä?
Tarkoitan sitä, että moni akateeminen mies ei ole ollenkaan maskuliininen millä nyt tässä viittaan ominaisuuksiin kuten päättäväisyys, johtajuus, turvallisuus/suojelevuus jne. Tavoitteellisuus suurelta osalta akateemisista löytyy kyllä. Osalta puuttuu tämä miehekkyys, mikä osaltaan synkkaa se kanssa että mies on "kiva" mutta siihen se jää. Nainen ei myöskään usein halua miestä, joka joustaa joka suuntaan eikä olla ns. mies suhteessa. Tässä on makueroja, osa pitää kun mies kulkee puku päällä ja näin moni akateeminen tekeekin, mutta varsinkaan jos suhde yhtään etenee pitäisi olla annettavaa henkisellä tasolla. Moni ystäväni on näitä kuvaillut niin, että miehellä ei ollut omia kavereita, suostui aina kaikkeen jne. Itsellä korostui sellainen perässä vetämisen fiilis, päättämättömyys, avuttomuus käytännönasioissa jne. Makuja on kuitenkin monia mutta itse olen niitä tyyppejä, jonka mielestä mies saisi olla mies ja nainen olla nainen. Makuja on kuitenkin monia.
Itsekin nuorempana pidin tärkeänä, että mieskin oli akateeminen. Jos joskus vielä palaan sinkkumarkkinoille niin akateemisuus ei välttämättä ole kummoinen valtti eikä miehenikään ole akateeminen. Olen nyt reilut 40v.
Näin nelikymppisenä miehenä ja jo pitkän parisuhteen eläneenä, ymmärrän pointtisi, mutta samalla tajuan, etten halua olla kenenkään vaatimusten täyttäjä. Tarkoitan sitä, että työni ja muu elämäni vie aikaa ja energiaa, mutta sitten vapaa-ajalla haluan olla ihan miten itseäni huvittaa. Siksi mukautuminen jonkun naisen johtajaksi ja hänen päätöksiensä tekijäksi ei vain houkuta. Päättäköön itse. Siksi olen jättänytkin deittailun. Liian raskasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
N25
Mielestäni esimerkiksi pallokasvoinen tai ylipainoinen mies ei ole keskiverto.
Eikä epäsiisti mies, siis esim. risuparta.
Vierailija kirjoitti:
Ilman jäävät naiset joilla on vaatimuslista mutta ei mitään tarjottavaa parisuhdemielessä. Halutaan suunitelmien mukainen mies oikealla statusarvolla ja ulkonäöllä todisteeksi että ollaan saavutettu jotain elämässä.
Juuri tapasin yhden miehettömän akateemisen naisen. Ja huom, kyseessä on oikeastaan kiva ihminen, ei sellainen ylimielinen ja laskelmoiva nirppanokka kuin ap.
Mutta:
- miehen oltava akateeminen, koska hänkin
- on n. 175cm pitkä. Vain pitkä mies käy
- on mielestään vahva, vain roteva mies käy
- miehekäs pitää olla
- ja tietysti sosiaalinen, hauska, jneNainen itse on sellainen maatalon emäntä-tyylinen, vähän töksäyttelijä. Oikein kiva tomera nainen monellekin miehelle, mutta haluamiinsa top 5% miehiin ei paukut riitä.
Aika kova vaatimuslista: Akateeminen, pitkä, voimakasrakenteinen, miehekäs ja hauska.
Mikähän osuus miehistä hänen ikäluokassaan täyttää nuo ehdot? 1%?
Sama harrastus. Kiikarissa on keskisuuren apteekin apteekkari. On sinkku ja jo lähellä eläkeikää. Etenemissunnitelmat ovat jo valmiina.