Intensiivinen tunne tuntemattomaan..
Oletko kokenut sitä kun jossain tilanteessa tapaat tai asioit entuudestaan tuntemattoman ihmisen kanssa ja kun katseenne kohtaavat tunnet jotain selittämättömän vahvaa yhteyttä. Se tunne on intensiivinen ja niin vaikea selittää. Tämä ihminen kenet tapasit vain kerran mutta huomaat miettiväsi häntä ja tätä kohtaamista vielä viikkojenkin jälkeen. Mitä normaalisti ei kyllä tapahdu.
Mistä luulet että on kyse, onko vain vahvaa vetovoimaa vai jonkinlaista sielunkumppanuutta?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän se on ihn biologiaa.
Koiratkin yleensä heti toteavat, tuo on ok, tuo ei
Tässä ei ole pelkästään biologiasta ja feromoneista kyse. Kerran koin tämän nuorena ja se toinen osapuoli oli joku 70v rouva, itse olin 25 nuori nainen tuolloin. Näin parin sekunnin verran kuin filminä hänen katseensa kautta jonkun elämää tai takauman tai jotain, joka ei ollut minun elämästäni. Se oli van välähdys ja tilanne oli ohi.
Olen kokenut juurikin tuollaisen tilanteen olessani kassalla töissä. Nostaessani katseeni huomasin, että hänkin tunsi saman. Hän oli ehkä hieman pelästyneen oloinen tilanteesta. Minä lähinnä ihmeissäni. Jälkeen päin harmittaa, että en osannut kysyä mitään. Menin jotenkin niin lukkoon. Se oli niin voimakas tunne, että sitä et pysty sanoin edes kuvaamaan. Ainut mitä ulkoisesti muistan hänestä oli vasemmassa käsivarressa oleva tatuointi. Usein olen tätä ihmeellistä kohtaamista miettinyt, enkä tosiaan saa sitä pois mielestäni. Koska kohtaaminen oli niin ainutlaatuinen. Olen toivonut, että kohtaisimme uudestaan, että saisin ymmärryksen asiaan.
Ihanaa kuulla että muillakin on tällaista. Etten ole friikki. Joistain ihmisitä saa vain niin hyviä viboja. mikä se kuuluisa sähkö sitten onkaan?
En usko että se on mitään kiimaa miehen ja naisen välillä vaan sielun kumppanuutta. Jotain tuttua nähdään toisessa. Toisen hyvä aura. On olemassa niin sydämellisiä ja rakkauden täyteisiä ihmisiä että toiset huomaa senkin. Energia aallot...
Olen tavannut erään jo vuonna 2020 ja ajattelen häntä vieläkin.
Kyllä se on jotain syvempää sielun yhteyttä. Se ei ole fyysistä vetovoimaa, eikä millään tavalla ulkoista, vaan jotain niin syvää, että sitä ei edes pysty sanoin kuvaamaan. Tunsin hänen läsnäolonsa, jo ennen kuin edes näin hänet, olin nimittäin ensin selin häneen päin. Siinä hetkessä hävisi aika ja paikka. Näit ja koit ihmisen ilman sanoja, kuin olisit tuntenut hänet ikuisuuden, vaikka et ole koskaan nähnytkään kyseistä ihmistä. Se meni kokemuksena kaiken fyysisyyden ulkopuolelle, sillä jos minun tarvitsisi hänet jostain ulkonäöllisesti tunnistaa, niin en usko tunnistaisin. Ainut mikä minulla jäi hänestä mieleen, oli tämä selittämätön yhteys ja se tatuoitu käsi. Sekin ehkä vain siksi, että itselläni on kuva myös vasemmassa kädessä. Pystyisin sen vielä käsittämään, jos kokemus olisi ollut yksipuolinen. Niin olisin voinut sen vielä laittaa vilkkaan mielikuvituksen piikkiin. Mutta kun huomasit toisen ihmisen reaktion, joka vahvisti omaa reaktiotasi, niin kyllä se jää mietityttämään, että mitäs siinä tapahtui. Mutta kyllä se varmaan on one a life time kokemus. Minunkin kokemuksesta on useampi vuosi aikaa, siltikin se käy mielessä usein.
Kerran olen kokenut. Ja se oli tosiaan aivan erilaista kuin se, että näkee vetävännäköisen tyypin ja katseet kohtaavat. Tuntui siltä, kuin tuo ihminen olisi puhunut sanattomasti suoraan sieluuni (niin älyttömältä kuin tuo kuulostaakin).