Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi hotelleissa yövytään

Vierailija
24.09.2022 |

?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ainakaan nappaa nukkua missään teltassa tai hostellissa. Kunnon hotelli se pitää olla silloin, kun yövyn jossain muualla kuin kotona. 

Vierailija
42/47 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ainakaan nappaa nukkua missään teltassa tai hostellissa. Kunnon hotelli se pitää olla silloin, kun yövyn jossain muualla kuin kotona. 

Kaikille ihmisille 100+ euroa ei ole pikkuraha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmastointi

Amme

Aamiainen

Kuntosali

Sauna

Uimahall/kylpylä

Siinä syitä hotelliin

Hotelliyö mihin nuo sisältyvät maksaa yleensä vähintään 150 euroa. Ihanan kallista. Ja paljon kalliimpaa kuin mitä maksaisi ostaa nuo asiat erikseen. Esimerkiksi uimahallikäynti saunoineen tai kuntosali maksaa tyypillisesti 6-7 euroa, ja buffetaamiainen taas noin 10 euroa.

Millä vuosituhannella?

Vierailija
44/47 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

? Mitä sitten? Sehän on itsestäänselvää, että jos ei ole varaa yöpyä hotellissa niin sitten ei yövy. Silloin voi joko olla matkustelematta, tai keksiä edullisempia tapoja yöpyä. Hotellissa yövytään jos siihen on sekä tarvetta että varaa. 

Vierailija
45/47 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä naisten takiahan nuo on kehitelty. Mies kyllä selviää ulkona nukkuen vaikka viikon ihan helposti (huom. armeijassa tätä treenataan). Ja kun mies on naisen kanssa liikkeellä niin pakkohan se on hotelliin mennä, kun muuten suurena riskinä, että se nainen jättää

Aika harva treenaa armeijassa "viikon ulkona nukkumista", että eipä yleistetä. Enemmän mä oon festareiden jälkeen sammuneena nukkunut ulkona kuin intissä. Teltassa kyllä nukuin ja autossa ja tietty kotoisassa tuvassa.

Vierailija
46/47 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Airbnb-asunnon voi joutua itse siivoamaan, muuten tulee sakkomaksu. Sitä en hyväksy. En myöskään pidä siitä että majoittajat ja majoittujat arvostelevat toisensa, se on alentavaa. Eihän hotellillakaan ole oikeutta arvostella minua.

Olen käyttänyt airbnbtä ainoastaan sellaisissa tilanteissa joissa joku muu on varannut majoituksen. Itse en sitä koskaan käytä. Yksinäni mahdun mainiosti normaalikokoiseen hotellihuoneeseen ja hotellit kiinnostavat minua. Airbnbssä on järkeä perheelle tai kaveriporukalle joka jostain syystä haluaa majoittua yhdessä.

Vierailija
47/47 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuku köyhä sitten kadulla,jos ei hotelli kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi