Miksi hotelleissa yövytään
Kommentit (47)
Venäläiset yöpyvät niissä koska heillä ei aina ole kotia Suomess, vielä.
En viitsi vieraalla paikkakunnalla ulkonakaan nukkua.
Tämä on ehkä pöljin kysymys joka täällä on esitetty
En mielelläni yövykään ellei ole pakko. Sitä en ymmärrä että jotkut menevät huvikseen viikonlopuksi hotelliin. Itse en kykene vapaapäivinä heeräämään niin aikaisin kuin hotellihuone pitäisi luovuttaa.
Ei autossakaan viitsi nukkua, tai jossain puistonpenkillä.
Vierailija kirjoitti:
En mielelläni yövykään ellei ole pakko. Sitä en ymmärrä että jotkut menevät huvikseen viikonlopuksi hotelliin. Itse en kykene vapaapäivinä heeräämään niin aikaisin kuin hotellihuone pitäisi luovuttaa.
Hotellihuoneet luovutetaan yleensä klo 12. Onko ongelma sittenkin sinussa itsessäsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hotellihuoneet luovutetaan yleensä klo 12. Onko ongelma sittenkin sinussa itsessäsi?
Voi maksusta olla pitempäänkin.
Lähinnä naisten takiahan nuo on kehitelty. Mies kyllä selviää ulkona nukkuen vaikka viikon ihan helposti (huom. armeijassa tätä treenataan). Ja kun mies on naisen kanssa liikkeellä niin pakkohan se on hotelliin mennä, kun muuten suurena riskinä, että se nainen jättää
Voiko siellä päivyä, ei vain yöpyä?
Miksi ravintolassa syödään, kaupasta ostetaan ruokaa ja korjaamolla huolletaan autoja?
Itsekin ihmettelen tuota. Pari yötä hotellissa maksaa usein saman verran kuin mitä pienemmän asunnon vuokra on koko kuukaudelta. Luulisi, että ihmiset keksisivät halvempia majoitustapoja vierailla paikkakunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma? Ei kai tässä ongelmaa ole. Mua ei kiinnosta hotellit. He, jotka tykkävät, käyttävät niitä.
Se nussinta "hotelli"ssa on niiku elokuvissa
Vierailija kirjoitti:
Itsekin ihmettelen tuota. Pari yötä hotellissa maksaa usein saman verran kuin mitä pienemmän asunnon vuokra on koko kuukaudelta. Luulisi, että ihmiset keksisivät halvempia majoitustapoja vierailla paikkakunnilla.
Se nyt vaan on kallista olla matkoilla. Hotellihuone 100-200 euroa/yö, lautasellinen ruokaa ravintolassa 20-30 euroa ja näin poispäin.
Työn vuoksi on pakko. Tuhansia hotelliöitä on takana
No kun hotellimajoittumisessa kerran on vuorokausimaksu, aika outoa olisi hyödyntää huonettaan vain päiväsaikaan ja lähteä sitten nukkumaan parkkipaikalle.
Kyllä.