Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pissafetissi

Peepants
24.09.2022 |

Keskustelua pissafetissistä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroprofilessa on ja löytyy.

Vierailija
2/13 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissafetissejä on monenlaisia. Jotkut tykkää katsella toisen pissaamista, jotkut tykkää kultasuihkuista puolin tai toisin, jotkut tykkää jopa juoda sitä, jotkut tykkää pissata housuun tai nähdä toisen pissivän housuunsa, tai monia näiden yhdistelmiä eri skenaarioineen. Ja vaipat. Ja tuoksut. Jne. Tämä on suunnilleen yhtä spesifi aihe kuin musiikkimaku, yksi tykkää toisesta, toinen toisesta, kolmas kaikesta, tai ei mistään. Mielestäni mielenkiintoinen kysymys olisi, että mistä pissafetissisi on syntynyt, tai mistä luulet sen olevan peräisin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta taas olisi mielenkiintoista tietää kuinka tätä on puolisolle ehdotettu? En oo koskaan tätä kokenut mutta voisin kokeilla kun kehtaisi asian ilmoittaa jollain tapaa. Jotenkin suihkussa ollessamme olisi kiva kokeilla ihan vain uteliaisuudesta että onko se nyt sit kivaa vai ei🙈

Vierailija
4/13 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää ihan puhumalla keskustella seksitoiveista, syvimmistäkin perversioista - joihin kusileikit eivät toki kuulu.

M48

Vierailija
5/13 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä on useampikin kerta harrastettu pissaleikkejä.. Meillä se menee niin että pissataan toisen päälle tai suuhun. Kerran myös levittimen kanssa sisälle pilluun ja peppuun. Ei tuo meille ole mikään kovin vahva fetissi, mutta silloin tällöin ihan kiva leikkiä.

Vierailija
6/13 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pissafetissejä on monenlaisia. Jotkut tykkää katsella toisen pissaamista, jotkut tykkää kultasuihkuista puolin tai toisin, jotkut tykkää jopa juoda sitä, jotkut tykkää pissata housuun tai nähdä toisen pissivän housuunsa, tai monia näiden yhdistelmiä eri skenaarioineen. Ja vaipat. Ja tuoksut. Jne. Tämä on suunnilleen yhtä spesifi aihe kuin musiikkimaku, yksi tykkää toisesta, toinen toisesta, kolmas kaikesta, tai ei mistään. Mielestäni mielenkiintoinen kysymys olisi, että mistä pissafetissisi on syntynyt, tai mistä luulet sen olevan peräisin?

Pari kertaa oon pissannut vahingossa housuun ja totesin että se tuntui kivalta nykyään pissin tahallaan "vahingossa"housuun...

Vierailija
7/13 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies pakottaa mut joskus puskapissille ja haluaa katsella. Sama suihkussa kyykyllään. Se on kiihottavaa siksikin koska poissa ei tule jos ei rentoudu ja "anna mennä" toisen edessä. Se on mulla se juttu, eli pieni nöyryytys ja luottamus toiseen.

Olen haaveillut että istun miehen sylissä ja pistin housuun hänen käskemänä. Ei olla vielä toteutettu mutta ehkä joku päivä.

Mulle seksuaalisuus on elämän suola ja en jätä asioita tekemättä sovinnaisen maailmankuvan takia.

Vierailija
8/13 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies pakottaa mut joskus puskapissille ja haluaa katsella. Sama suihkussa kyykyllään. Se on kiihottavaa siksikin koska poissa ei tule jos ei rentoudu ja "anna mennä" toisen edessä. Se on mulla se juttu, eli pieni nöyryytys ja luottamus toiseen.

Olen haaveillut että istun miehen sylissä ja pistin housuun hänen käskemänä. Ei olla vielä toteutettu mutta ehkä joku päivä.

Mulle seksuaalisuus on elämän suola ja en jätä asioita tekemättä sovinnaisen maailmankuvan takia.

Mun syliin saisit kyllä tulla pissaamaan...

Vierailija
9/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan ikinä kokeillut niin että molemmat alatte juomaan vettä yms päivän mittaan ja koitatte kumpi pystyy pidättämään pidempään ennekö on pakko pissata? Se on todella kiihottavaa katsoa kun nainen kiemurtelee tuskissaan ja lopuksi sitten kunnon helpotus...

Vierailija
10/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään jota kiinnostaa miesten välinen kultainen suihkuttelu. Minulla on huone Hotelli Ilveksessä 12.-13.8. Pistäkää viestiä tulemaan!

Vierailija
11/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ketään jota kiinnostaa miesten välinen kultainen suihkuttelu. Minulla on huone Hotelli Ilveksessä 12.-13.8. Pistäkää viestiä tulemaan!

Voe helevetti kattotaanpa. Nähdäänkö paarissa alhaalla. Olisku joku merkki mistä tunnistaa?

Vierailija
12/13 |
31.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun naiseni pissaa pynnöstäni lasiin ja minä hieman maistelen sitä. Useimmiten uitan kaluani siinä lasissa. Tykkään myös nuolla kusista karvaista pillua. Aktin jälkeen myös, kun vaimon pissa ja muut pillunesteet sekoittuvat omaan spermaani. Siinpä vasta kiihottavaa nestettä.

Vierailija
13/13 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Facebookissa jotain ryhmää missä jutella? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan