Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lääkärit suosittelevat laihdutuskuureja?

Vierailija
24.09.2022 |

Tutkimuksissa on käynyt ilmi että kuurin jälkeen 90 prosenttia laihduttajista saa kilot takaisin korkojen kera. Miksi laihdutusta edelleen suositellaan? Onko lääkärit niin tyhmiä etteivät ymmärrä tutkimustuloksia vai ovatko he vain niin epätoivoisia että heittävät vain jotain lihaville potilaille? Miksei lihavuusepidemiaan haeta kunnon ratkaisuja?

Kommentit (90)

Vierailija
81/90 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

24 tunnin paasto pari kertaa viikossa

48 tunnin paasto kerran kahdessa viikossa

72 tunnin paasto kerran kuukaudessa

120 tunnin paasto kerran vuodessa.

Ole hyvä.

Järkyttävä, sairas ohje.

Parempi syödä tasaisesti 5-6 PIENTÄ ateriaa päivässä, kuin ahmia kerran päivässä reppunsa täyteen kaikenlaista roinaa ähkyyn asti.

Vierailija
82/90 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, mistä tämä läskiviha oikein kumpuaa. Onko se vain sitä, että läski on esteettisesti rumaa eikä miellytä silmää. Samoin suhtaudutaan myös moniin näkyvästi vammaisiin: pitäisi pysyä poissa silmistä, koska on esteettisesti epämiellyttävää, että joku on vammainen.

Kiinnostaisi tietää myös, että onko näillä AV:n läskifoobikoilla samanlainen mengelemäinen suhtautuminen myös vaikka tupakoitsijoihin tai alkoholin suurkuluttajiin. Kohdistuuko tämä viha läskeihin vain siksi, että läski on yhteiskunnassa näkyvää. Monet alkoholin suurkuluttajat näyttävät kuitenkin ulospäin normaaleilta - poissa silmistä, poissa mielestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/90 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelevat, koska kalliiksi tulee hoitaa lihavuudesta johtuvia sairauksia.

Vierailija
84/90 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vinkki jota ei sais kai ääneen sanoo.

V11ltelin itteäni ahdistuksen takia 20-vuotiaaksi asti, mut sain v11ltelyn loppumaan sillä et aloin syömään ihan holtittomasti herkkuja ja lihoin ihan järkysti. Nyt oon taas alkanu v11ltelemään ja paino pikku hiljaa putoo. Johonki täytyy purkaa ahdistus

Vierailija
85/90 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Järkyttävä, sairas ohje.

Parempi syödä tasaisesti 5-6 PIENTÄ ateriaa päivässä, kuin ahmia kerran päivässä reppunsa täyteen kaikenlaista roinaa ähkyyn asti.

Älä nyt viitsi, ei harvemmin syömällä tarvitse ahmia eikä syödä roinaa. Jotain rajaa sun liioittelulle!

Vierailija
86/90 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvä.

Järkyttävä, sairas ohje.

Mä voin paremmin, kun syön kolmesti päivässä, kunnon aterioita.

Jos jollekin muulle sopii tuplasti tuo määrä, niin en lähde väittämään vastaan.

Vierailija
87/90 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelevat, koska kalliiksi tulee hoitaa lihavuudesta johtuvia sairauksia.

Miksi sitten "hoitavat" seurausta, ei syytä?

Vierailija
88/90 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vinkki jota ei sais kai ääneen sanoo.

V11ltelin itteäni ahdistuksen takia 20-vuotiaaksi asti, mut sain v11ltelyn loppumaan sillä et aloin syömään ihan holtittomasti herkkuja ja lihoin ihan järkysti. Nyt oon taas alkanu v11ltelemään ja paino pikku hiljaa putoo. Johonki täytyy purkaa ahdistus

Haethan itsellesi ammattiapua?

Vierailija
89/90 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä ole lopettanut rasvan enkä sokerin syömistä, eikä ole aikomustakaan tehdä sitä. Suklaata söin koko sen parin vuoden ajan jonka kesti pudottaa elopainoa 20 kg. Poissa on ja pysyy. Juju on siinä että syö niitä rasvaisia ja makeita rajallisen määrän, esim. suklaata vaikka patukan verran per päivä, eikä kokonaista levyä.

Juuri tuollaiset jyrkät  "kaikki rasvat ja sokerit pois loppuiäksi" -intoilut on se mikä saa ihmiset tympääntymään ruokaremonttiinsa kun mitään herkkua ei muka enää ikinä saisi syödä. Ei se toimi useimmille pidemmän päälle, paitsi jos on sellainen luonnonoikku joka inhoaa sokeria ja rasvaa jo alunperinkin.

Miten ihminen pystyy syömään pienen määrän makeaa? Mulle se eka pala on ku alkkarille eka olo, sit on putki päällä.

Vierailija
90/90 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole lopettanut rasvan enkä sokerin syömistä, eikä ole aikomustakaan tehdä sitä. Suklaata söin koko sen parin vuoden ajan jonka kesti pudottaa elopainoa 20 kg. Poissa on ja pysyy. Juju on siinä että syö niitä rasvaisia ja makeita rajallisen määrän, esim. suklaata vaikka patukan verran per päivä, eikä kokonaista levyä.

Juuri tuollaiset jyrkät  "kaikki rasvat ja sokerit pois loppuiäksi" -intoilut on se mikä saa ihmiset tympääntymään ruokaremonttiinsa kun mitään herkkua ei muka enää ikinä saisi syödä. Ei se toimi useimmille pidemmän päälle, paitsi jos on sellainen luonnonoikku joka inhoaa sokeria ja rasvaa jo alunperinkin.

Miten ihminen pystyy syömään pienen määrän makeaa? Mulle se eka pala on ku alkkarille eka olo, sit on putki päällä.

Sama.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän