Eikö akateemiselle lapsettomalle 30-40v miehelle löydy vastaavanlaista naista?
Tuttavapiiri täynnä akateemisia lapsettomia 30-40v miehiä, jotka haluaisivat akateemisen, lapsettoman ja suurin piirtein saman ikäisen naisen. Heihin ei vain ilmeisesti törmää missään? Tinderissä ja muissa nettideiteissä kiinnostuneet naiset ovat matalasti kouluttautuneita ja/tai lapsellisia. Tämä siis tilanne pk-seudulla. Onko muualla sama juttu?
Kommentit (157)
naisia enemmän akateemisia mitä akateemisia miehiä. Sanoin pojalle että katso vertaistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisista naisistahan on ylitarjontaa miehiin verrattuna pääkaupunkiseudulla. Eli joko miehessä pahasti vikaa tai kökkii lähinnä kotona tai väärissä paikoissa. Nämä naiset löytyvät työpaikoilta, kirjastolta, harrastuksista, opiston kursseilta, seminaareista, yhdistyksistä ja poliittisista piireistä. Tinderiin häiriköitäväksi ei moni nainen halua.
Hep, täällä yksi! Olin just tinderissä. Ei suomalaiset miehet oikein edes lähde treffeille. Ne harvat jotka lähtevät, hermoilevat sitten kuin viimeistä päivää. En valitettavasti syty epävarmoista miehistä kun itse olen kuitenkin sosiaalinen jne.
Tuo seksuaalinen häiriköinti tinderissä alkoi tosiaankin tökkiä. En tiedä kohtaavatko kaikki naiset sitä vai onko se vaan meidän hoikkien ja nättien "etuoikeus" :p Osa tyypeistä yrittää myös väkisin suudella yms ekoilla treffeillä. Yöks.
Huonoa tuuria? Huono maku?
Eihän Tinder kaikille sovi, mutta omassa kuplassani on kyllä tosi paljon porukkaa jotka on deittailleet ja pariutuneet Tinderin avulla.Joo, huono maku kun tykkäilin normaalipainoisista vaatetetuista miehistä ja ohitin kaikenmaailman punttipatet ja paljastelijat. Ei se käytös katsonut ulkonäköä tai koulutusta. Itseasiassa jotkut tutkijat olivat pahimpia fetisseineen. Ei niissä sinällään ole mitään pahaa, mutta en halua tutustua niihin sen enempää kun ei edes tunneta vielä. Alkaa vaan ällöttää kaikki miehet, kun sitä seksiä pitää tuputtaa koko ajan. Pidän kyllä seksistä ja paljon, mutta tuo tuputus on totaalinen turn off.
Joku syyhän siihen on, että sinulla on tuollaista ja joillain toisilla ei?
Ainakin palstalla on paljon niin negatiivisia naisia, että jo sellainen negatiivinen asenne voi provosoida joitain epäkunnioittavaan käytökseen. Se negatiivinen asenne huokuu ja on myös epäkunnioittavan oloista helposti.Annapa esimerkki keskustelusta, joka oikeuttaa tuollaiseen perseilyyn ja seksuaaliseen ahdisteluun. Mä halusin pitää kommentit asiallisina enkä edes lähtenyt mihinkään "oot kuuma" -leikkiin. Miten voit tietää kuinka muut miehet ovat käyttäytyneet vai harrastatko itse noita asiattomuuksia? Luuletko, että fiksut naiset viihtyvät siten yhtään pidempään tinderissä? Vai onko tarkoitus pilata kaikkien mahdollisuudet, kun sulle ei heru?
En ole mies, vaan nainen. Ja ollut itsekin Tinderissä, kuten myös monet kaverini jotka ovat deittalleet ja pariutuneet onnistuneesti sen avulla.
Siksi ihmettelenkin kokemustasi, että onko vaan tosi huonoa tuuria vai jossain muussa vika?
Voihan sitä tulla välillä ääliöitäkin vastaan, mutta jos oikeasti paljon ja koko ajan, niin herättää se kysymyksiä.
Tämä on teennäisin ja typerin keskustelu tällä palstalla, ei helkkari.
Ei ihme, että olette sinkkuja.
Terv. ulkomailla ja kotimaassa kouluttautunut akateeminen nainen, joka sittemmin nai kotimaassa amismiehen, joka myöhemmin päätti oma-aloitteisesti mennä korkeakouluun ja kouluttautua lisää
Pieni vinkki kaikille teille teennäisille pätijöille tällä palstalla: kaiken maailman tittelit eivät ole mitään kiveen hakattuja teesejä siitä, että millainen ihminen ja henkilö on kyseessä; ihmiset voivat muuttua ja kehittyä elämänsä ja parisuhteen aikana; ylimielinen takertuminen johonkin statusmerkkiin kielii lähinnä alikehittyneestä itsetunnosta ja egoismista, mikä ei kieli hyvää parisuhteelle - kannattaa opetella eroon ko. ajatusmaailmasta, jos todella haluaa löytää onnellisen parisuhteen
Vierailija kirjoitti:
Terv. ulkomailla ja kotimaassa kouluttautunut akateeminen nainen, joka sittemmin nai kotimaassa amismiehen, joka myöhemmin päätti oma-aloitteisesti mennä korkeakouluun ja kouluttautua lisää
Pieni vinkki kaikille teille teennäisille pätijöille tällä palstalla: kaiken maailman tittelit eivät ole mitään kiveen hakattuja teesejä siitä, että millainen ihminen ja henkilö on kyseessä; ihmiset voivat muuttua ja kehittyä elämänsä ja parisuhteen aikana; ylimielinen takertuminen johonkin statusmerkkiin kielii lähinnä alikehittyneestä itsetunnosta ja egoismista, mikä ei kieli hyvää parisuhteelle - kannattaa opetella eroon ko. ajatusmaailmasta, jos todella haluaa löytää onnellisen parisuhteen
Ajattelit tarjota näkemystä ns. boksin ulkopuolelta? Mikään mitä paatoksellasi sanot, ei ole uutta tässä keskustelussa, korkeintaan aggressiivisuutesi. Miksi ylipäänsä luet keskustelua, joka ei sinua kosketa?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaako edetä akateemisuus edellä?
Tuota kannattaa miettiä. Olen maisteri matematiikasta ja dippainssejä lähisukulaisissa. Itse olen taiteellinen, luen romaaneja ja kuuntelen klassista, mutta insinööriläheisten harrastukset ovat aivan toisenlaiset. En voisi kuvitellakaan, että päätyisin parisuhteeseen heidän kaltaistensa kanssa, vaikka hyviä tyyppejä ovatkin. Ihminen voi olla älykästä, sydämellistä ja miellyttävää seuraa ilman akateemista tutkintoakin. Samanhenkisen ihmisen kanssa viihtyy parhaiten, olipa tutkinto mikä tahansa.
Itse olin Tinderissä, mutta en kelvannut edes mätsiksi yhdellekään korkeakoulutetulle lapsettomalle miehelle. Olin kai liian vanha, liian koulutettu, lihava ja halusin lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisista naisistahan on ylitarjontaa miehiin verrattuna pääkaupunkiseudulla. Eli joko miehessä pahasti vikaa tai kökkii lähinnä kotona tai väärissä paikoissa. Nämä naiset löytyvät työpaikoilta, kirjastolta, harrastuksista, opiston kursseilta, seminaareista, yhdistyksistä ja poliittisista piireistä. Tinderiin häiriköitäväksi ei moni nainen halua.
Hep, täällä yksi! Olin just tinderissä. Ei suomalaiset miehet oikein edes lähde treffeille. Ne harvat jotka lähtevät, hermoilevat sitten kuin viimeistä päivää. En valitettavasti syty epävarmoista miehistä kun itse olen kuitenkin sosiaalinen jne.
Tuo seksuaalinen häiriköinti tinderissä alkoi tosiaankin tökkiä. En tiedä kohtaavatko kaikki naiset sitä vai onko se vaan meidän hoikkien ja nättien "etuoikeus" :p Osa tyypeistä yrittää myös väkisin suudella yms ekoilla treffeillä. Yöks.
Huonoa tuuria? Huono maku?
Eihän Tinder kaikille sovi, mutta omassa kuplassani on kyllä tosi paljon porukkaa jotka on deittailleet ja pariutuneet Tinderin avulla.Joo, huono maku kun tykkäilin normaalipainoisista vaatetetuista miehistä ja ohitin kaikenmaailman punttipatet ja paljastelijat. Ei se käytös katsonut ulkonäköä tai koulutusta. Itseasiassa jotkut tutkijat olivat pahimpia fetisseineen. Ei niissä sinällään ole mitään pahaa, mutta en halua tutustua niihin sen enempää kun ei edes tunneta vielä. Alkaa vaan ällöttää kaikki miehet, kun sitä seksiä pitää tuputtaa koko ajan. Pidän kyllä seksistä ja paljon, mutta tuo tuputus on totaalinen turn off.
Joku syyhän siihen on, että sinulla on tuollaista ja joillain toisilla ei?
Ainakin palstalla on paljon niin negatiivisia naisia, että jo sellainen negatiivinen asenne voi provosoida joitain epäkunnioittavaan käytökseen. Se negatiivinen asenne huokuu ja on myös epäkunnioittavan oloista helposti.
Sulla ei taida olla mitään kokemusta Tinderistä tai muistakaan treffipalveluista? Tinder on ainoa, jossa et saa pyytämättä paskaa niskaan. Tinderissä tulee sitä itseään, kun erehtyy luulemaan jotain profiilia asialliseksi. Ongelma on monien miesten katkeruus saamistaan pakeista tai turhautuneisuus (erosta, pakeista, työstä tai mistä vaan), joka sitten puretaan tuntemattomaan panettavaan naiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PKS ei ole kyllä juurikaan akateemisia 30-40v lapsettomia naisia jotka eivät olisi lihavia. Nämä satunnaiset tapaukset lähtee deittimarkkinoilta nopeammin kun ehdit kissaa sanoa. Valitettavaa miten suppeaa on tarjonta sinkuista Suomessa :(
Mitä vikaa lihavissa? Hekin ansaitsisivat onnea, hellyyttä ja kumppanuutta. Todella tyhmää karsia tuolla perusteella. Sitäpaitsi ne normipainoiset ja naiselliset katoavat markkinoilta, vaikkeivät edes olisi lapsettomia.
Hellyys, onni ja kumppanuus ei ole mikään ihmisoikeus. Niinhän tekin aina sanotte seksistä miehille ja tottahan molemmat tietysti ovat.
On naisen oma vika, jos ei onnea, hellyttä ja kumppanuutta löytänyt. Kehittäkää itseänne, ja feminististen twiittien lukeminen ja omaksuminen ei sitten sitä kehittämistä ole.
Tuollaisiahan on tämäkin palsta täynnä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla akateeminen? Puhutteko aamukahvipöydässä sitten jotain niin korkealentoisia juttuja, ettei vähemmän koulutettu voi niitä ymmärtää?
Ja jos luulette, että akateeminen ei esim. ryyppää, ota tatuointeja, katso temppareita ja leikkaa kananpyllytukkaa niin oh boy miten väärässä olettekaan :D
Juu, samassa liikuntaharrastuksessa on 30-40-vuotias nainen, joka on tutkijana ja väitteli hiljattain. On raskaasti tatuoitu, tuima meikki ja jutut pyörivät kovastikin juhlimisen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en tiedä mitä nää jotkut suomimiehet tekee tinderissä kun aikaa treffeille ei tunnu löytyvän. Jotkut jopa poistavat mut siinä vaiheessa kun ehdotan treffejä. Ihan tavallisia insinöörejä profiilin perusteella eikä todellakaan mitään kalsarikirurgeja. Toki normaalipainoisia, koulutettuja ja lapsettomia kuten minäkin. En mä etsi mitään kirjekavereita! Sen kemian kun näkee vain livenä. N38
Ne on oikeasti varattuja
Miksi noin vanhaa etsit? Yritä nuorempia, heissä on enemmän vapaita eli todennäköisyys kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitää olla akateeminen? Puhutteko aamukahvipöydässä sitten jotain niin korkealentoisia juttuja, ettei vähemmän koulutettu voi niitä ymmärtää?
Ja jos luulette, että akateeminen ei esim. ryyppää, ota tatuointeja, katso temppareita ja leikkaa kananpyllytukkaa niin oh boy miten väärässä olettekaan :D
Juu, samassa liikuntaharrastuksessa on 30-40-vuotias nainen, joka on tutkijana ja väitteli hiljattain. On raskaasti tatuoitu, tuima meikki ja jutut pyörivät kovastikin juhlimisen ympärillä.
Lieneekö hän kuitenkaan "akateeminen" siinä merkityksessä, jossa ap on kysymyksensä esittänyt? Hyvä vain, että on monennäköistä väittelijää. :-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
PKS ei ole kyllä juurikaan akateemisia 30-40v lapsettomia naisia jotka eivät olisi lihavia. Nämä satunnaiset tapaukset lähtee deittimarkkinoilta nopeammin kun ehdit kissaa sanoa. Valitettavaa miten suppeaa on tarjonta sinkuista Suomessa :(
Mitä vikaa lihavissa? Hekin ansaitsisivat onnea, hellyyttä ja kumppanuutta. Todella tyhmää karsia tuolla perusteella. Sitäpaitsi ne normipainoiset ja naiselliset katoavat markkinoilta, vaikkeivät edes olisi lapsettomia.
Hellyys, onni ja kumppanuus ei ole mikään ihmisoikeus. Niinhän tekin aina sanotte seksistä miehille ja tottahan molemmat tietysti ovat.
On naisen oma vika, jos ei onnea, hellyttä ja kumppanuutta löytänyt. Kehittäkää itseänne, ja feminististen twiittien lukeminen ja omaksuminen ei sitten sitä kehittämistä ole.
Naiset kyllä yleensä osaavat nähdä hyvin oman osuutensa tässä kelpaamattomuudessaan ja elävät mieluummin yksin kuin alkavat "kehittämään" itseään miellyttämään miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi noin vanhaa etsit? Yritä nuorempia, heissä on enemmän vapaita eli todennäköisyys kasvaa.
Vanhat gubbet ei nuorempia naisia kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä koulutus ei ole statusmerkki. Myöhemmistä tutkinnoistaan huolimatta miehesi on amis.
Vierailija kirjoitti:
Vähemmän koulutettu ei ole riittävän älykäs ja sivistynyt. Yhteinen kokemusmaailma yhdistää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinä juttelet puolisosi kanssa?
Ihan kaikesta. Arkisista asioista, töistä, ajakohtaisita uutisista... joskus pohditaan syvällisiä ja saadaan aikaiseksi jopa tuntien keskusteluita aasinsiltoineen.
Mistä itse? Luuletko, että amisten keskustelut on tyyliin "Viddu ku ois röökii. Katotaan illalla BB! Make lupas tänää tulla rassaa autoo, juodaan samalla kaljaa".
sivusta. Juuri tuollaiseksi kuvittelen keskustelut duunarien kanssa. Lisäksi litkitään kaljaa ja hörötellään pieruille.
Annapa esimerkki keskustelusta, joka oikeuttaa tuollaiseen perseilyyn ja seksuaaliseen ahdisteluun. Mä halusin pitää kommentit asiallisina enkä edes lähtenyt mihinkään "oot kuuma" -leikkiin. Miten voit tietää kuinka muut miehet ovat käyttäytyneet vai harrastatko itse noita asiattomuuksia? Luuletko, että fiksut naiset viihtyvät siten yhtään pidempään tinderissä? Vai onko tarkoitus pilata kaikkien mahdollisuudet, kun sulle ei heru?