Voisitko työskennellä ainoana naisena miesporukassa?
Kommentit (87)
Tietysti. Näen ihmiset ihmisinä, en sukupuolina.
Helposti. Aika vähän naisia alallani onkin. Ei haittaa.
Mikä ettei. Keskityn asiaan ja muuten olen työpäivät henkisesti ihan muualla, eivät muiden jutut jää edes muistiin. En varmaan huomaisi vaikka työökaverit olisivat liskoihmisiä, kunhan hoitavat hommansa.
En minä miehiä pelkää. Työtähän siellä ollaan tekemässä ja siihen keskitytään.
Työskentelen miesvaltaisella alalla. Usein olenkin porukan ainoa nainen. Aivan normaalia työssäni.
Voit olla varma että työpaikan ilmapiiri on mennyttä jos naiset/ miehet suhdeluku on 1/20, kun kaikki yrittää päästä naisen pöksyihin. Toki jos on ruma miesmäinen nainen, niin sehän on melkein kuin yksi äijjistä.
Työskentelin hotellin vastaanotossa ainoana naisena, enkä pitänyt sitä minään ongelmana.
Olen usein työskennellyt, en tiedä mitä ongelmaa siinä olisi.
Vierailija kirjoitti:
Helposti . Olen jo monia kertoja työskennellyt
Sama täällä. Aina on ollut erittäin mukavaa, toisinaan hulvattoman hauskaa, mutta aina asiallista.
Toimii paljon paremmin kuin silkassa naissakissa työskentely. Ei, en moiti naisia, mutta en vaan ole sen sorttinen, että istuisin semmoiseen kovin hyvin.
Tuo on normitilanne, eli kyllä. N48 TkL
Vierailija kirjoitti:
Voit olla varma että työpaikan ilmapiiri on mennyttä jos naiset/ miehet suhdeluku on 1/20, kun kaikki yrittää päästä naisen pöksyihin. Toki jos on ruma miesmäinen nainen, niin sehän on melkein kuin yksi äijjistä.
Höpö höpö. Suurin osa seurustelevista miehistä puhuu omista puolisoistaan ja perheistään. Oli se työpaikan akka ruma tai ei. Sit on niitä miehiä jotka pettävät mennen tullen ja palatessa. Eikä niillekään ole mitään väliä onko ruma vai ei. Persoonallisuus ratkaisee. Aika hyvä kokemus miesvaltaiselta alalta miesten käytöksestä kun ite on se ruma ja opiskelukaverit niitä missejä. Ei niidenkään pöksyyn ole yrittäneet koko työpaikka. Kun ovat seurustelleet vakituisesti. Lopeta siis ihmisen luokittelu kliseisesti. Kun se toimii vain haavemaailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Etkö pelkää pomon tai kollegoidesi ihastuvan sinuun? Miehethän ihastuvat useimmiten helpommin kuin naiset.
Voisin kai mutta riippuu täysin siitä onko minulle naisena oma wc työpaikalla, koska samaa vessaa en suostu käyttämään ukkojen kanssa!
Itse työskentelen ja viihdyn oikein hyvin. Ei ole niin paljon draamaa ja juoruilua kun naisporukassa. Miehet kilpailevat enemmän keskenään, naisilla ei samanlaista kilpailua ole.
Näin insinöörinä arkipäivää minulle ollut jo vuosikymmeniä. Mutta miehet kyllä.puhuu perheistään, juoruilee, kiusaa jne. Nyrkkitappelukin on työmaalla nähty 80- luvulla tosin. Eikä ollut leikkiä se.
Vain jos olet ruma ja lihava naikkonen ei väliä oletko vapaa vai varattu
Monet työmaat olen käynyt läpi ainoana naisena. Nyt olen myös reissutöissä ja työmaan ainut nainen. Rankkaa duunia painetaan, pitkiä päiviä. Ihan hyvä porukka on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö pelkää pomon tai kollegoidesi ihastuvan sinuun? Miehethän ihastuvat useimmiten helpommin kuin naiset.
Tämä vaarahan siinä on, mutta luulen että osaisin kyllä ilmaista lujasti mutta ystävällisesti jos en ole kiinnostunut ja keskittyminen duuniin voi jatkua.
Helposti . Olen jo monia kertoja työskennellyt