Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kakkonen otti yhteyttä

Vierailija
23.09.2022 |

Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?

Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.

Kommentit (762)

Vierailija
121/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen myös tätä kuviota, kun toinen nainen neuvoo "päästämään irti" miehestä. Eiköhän ole ihan miehen päätettävissä, lähteekö vai ei. Ei halua lähteä.

Mietin vaan, että ei tuossa tilanteessa, kun pettäminen paljastunut, ole mitenkään helppoa olla kotona. Ainakaan normaalin omantunnon omaavalla. Ja itse jos olisin vaimona tuossa tilanteessa, niin en nyt mitenkään luontevasti samassa sängyssä nukkuisi...

Vierailija
122/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on. Ap on ollut miehensä kanssa yhdessä vuodesta 1998. Eli pitkään. Miehensä on kyllästynyt ,ihan normi juttu,mutta ap ei näytä sitä hyväksyvän. Voi,kun ihmiset tajuaisivat,ettei aina avioliiton tarvitse kestää kuolemaan asti. Joskus voi kyllästyä ja rakastua johonkin muuhun ja silloin erotaan. Säälittää nämä,yleensä naiset,jotka eivät voi tätä hyväksyä.

Mies ei voi erota jos nainen ei halua hänestä erota?

Tottakai voi,mutta ap.n mies on saamaton ja kai miehille aina kaksi polkua kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, en ymmärrä, miksi olet tuollaisen pettäjäniehen kanssa! Oletko niitä naisia, jotka nielevät sadut "hulluista kakkosista"? Mieshän on tietenkin täysin viaton ja kakkonen on arponut numerosi Fonecta Finderista? Lamput päälle nainen.

Miksi ihmeessä sinun pitäisikään ymmärtää?

Jotkut eivät vain ole  ollenkaan mustasukkaisia ja sallivat puolisolleen sivusuhteet, that's it.

Mutta eivät välttämättä myöskään halua mitään vaimohaaremia saman katon alle itsensä lisäksi, kuten mormoneilla, joten sivusuhteiksi saavat jäädäkin (ilmeisesti mieskin haluaa tilanteen olevan juuri näin, kun ei kerran vieläkään ole ottanut sitä kakkosen olettamaa avioeroa)...

No big deal! :D

Vierailija
124/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on. Ap on ollut miehensä kanssa yhdessä vuodesta 1998. Eli pitkään. Miehensä on kyllästynyt ,ihan normi juttu,mutta ap ei näytä sitä hyväksyvän. Voi,kun ihmiset tajuaisivat,ettei aina avioliiton tarvitse kestää kuolemaan asti. Joskus voi kyllästyä ja rakastua johonkin muuhun ja silloin erotaan. Säälittää nämä,yleensä naiset,jotka eivät voi tätä hyväksyä.

Bingo. Minä en halua erota, toinen kirjoittaja hyvin listasikin sitä, että ihmisillä voi olla erilaisia syitä olla yhdessä.

Mutta jostain syystä miehenikään ei lähde, ei näköjään kuitenkaan pysty, syytä en voi varmaksi sanoa.

Ja kun mies ei ole lähtenyt, kakkonen kertoo minulle, että minun pitää päästää hänestä irti. Eli yrittää saada minut heittämään mieheni ulos, jotta mies päätyisi kakkoselle. Ehkä näin.

Mutta ei ole minun asiani edistää eroa, kun en itse eroa halua.

-ap

Vierailija
125/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka estoon vaan. Niin kauan kun mies on sun kanssa, se on sun kanssa vaikka pettäiskin. Varaudu silti parempaan elämään. 

Vierailija
126/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bingo. Minä en halua erota, toinen kirjoittaja hyvin listasikin sitä, että ihmisillä voi olla erilaisia syitä olla yhdessä.

Mutta jostain syystä miehenikään ei lähde, ei näköjään kuitenkaan pysty, syytä en voi varmaksi sanoa.

Ja kun mies ei ole lähtenyt, kakkonen kertoo minulle, että minun pitää päästää hänestä irti. Eli yrittää saada minut heittämään mieheni ulos, jotta mies päätyisi kakkoselle. Ehkä näin.

-ap

Kakkonen jää kakkoseksi. Mies on valinnut sut ykköseksi koska ei halua erota. Hyvä asenne sulla, pidä toi jos pääsi kestää äläkä kommentoi sille kakkoselle mitään . Laita esto jos alkaa enemmän ottaa yhteyttä. 

Vierailija
127/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Eli yhteinen omaisuus pitää teidät yhdessä. Mä itse olen sellainen nainen,että varmaan jonkun yhden yön syrjähypyn voisin miehelleni antaa anteeksi. Mutta en antaisi anteeksi jotain useiden kuukausien,vuoden suhdetta. Ei olisi sitten enää mitään järkeä jatkaa yhdessä.

Vierailija
128/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jäisin korkeintaan siksi, että saisi sillä sitten pilattua miehen ja sen kakkosen suhteen. Esittäisin ihanaa jne. Kun kakkossuhde on pilattu, heivaisin ukon. Siinähän jäisi yksin.

Vierailija
129/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai voi,mutta ap.n mies on saamaton ja kai miehille aina kaksi polkua kelpaa.

Kakkosta jostakin syystä häiritsee se että miehelle kelpaa molemmat mutta samalla hän kuitenkin haluaa tuon miehen itselleen? Pääseekö kakkonen ykköseksi vaikka ykkönen miehestä eroaisi? Epäilen mies vain etsisi uusia suhteita muualta.

Vierailija
130/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kokemusta täysin samanlaisesta tilanteesta (kakkosnaisen kirjettä myöten!). Varoitan sinua, jos teillä on lapsia. Lapsi syrjäytyi vuosia kestäneen tilanteen seurauksena ja on nyt työkyvyttömyyseläkkeellä. Ota ero ja päästä lapset piinasta. He tietävät kyllä, vaikka luulet, että ovat syrjässä. Älä anna ylpeytesi pilata lasten arkea.

Hae itsellesi apua ja tee ratkaisu mahdollisimman pian eli hae eroa. Sitten loppujen lopuksi olet tyytyväinen ja mies saa mitä tilaa. Suhde loppui alle 2v kestettyään.

Vierailija
131/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kakkonen jää kakkoseksi. Mies on valinnut sut ykköseksi koska ei halua erota. Hyvä asenne sulla, pidä toi jos pääsi kestää äläkä kommentoi sille kakkoselle mitään . Laita esto jos alkaa enemmän ottaa yhteyttä. 

Mikä tuossa asenteessa on sinun mielestä hyvää? Ihan siksi mielenkiinnosta kysyn, koska äidilläni oli tuo asenne ja koki sen jotenkin osoituksena siitä, että hänellä menee hyvin. Tai että se tekee hänestä jotenkin paremman ihmisen kuin niistä, jotka ei kestä.

Itse joskus lapsena jopa tapasin isäni kakkosnaisia, tosin vasta aikuisena tajusin, keitä ne "kivat naiset" olivat olleet. Äitini loukkaantui, kun kerroin, että olin pitänyt heitä mukavina eikä se mua olisi haitannut, jos olisivat isän kanssa eronneet ja isä mennyt yksiin jonkun heistä kanssa.

Vierailija
132/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haiseeko vielä ikävästi?

Vierailija
133/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika säälittäviä parisuhteita ihmisillä. Sen sijaan, että pohdit kakkosnaisen tahtotilaa ja hänen viestiä sinulle, niin kannattaisi miettiä, että miten tuhlaat ainoaa ja ainutlaatuista elämääsi puolison kanssa, joka ei sinua rakasta. Turha väittää muuta, sillä rakastava puoliso ei loukkaa puolisoaan pettämällä tai asettamalla suhdetta tietoisesti vaakalaudalle. Läheisriippuva tai muuten tunne-elämältään vaurioitunut ei ymmärrä mikä on tervettä ja mikä ei. Hakeudu terapiaan tai psykologille. 

Vierailija
134/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kakkosta jostakin syystä häiritsee se että miehelle kelpaa molemmat mutta samalla hän kuitenkin haluaa tuon miehen itselleen? Pääseekö kakkonen ykköseksi vaikka ykkönen miehestä eroaisi? Epäilen mies vain etsisi uusia suhteita muualta.

Tämä myös todennäköistä. Jos mies olisi tosissaan kakkosen kanssa, olisi pitänyt lähteä aikoja sitten. Todennäköisesti kakkonen ei ole niin ihana kuin alussa mies kuvitteli

-ap

Vierailija
135/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä myös todennäköistä. Jos mies olisi tosissaan kakkosen kanssa, olisi pitänyt lähteä aikoja sitten. Todennäköisesti kakkonen ei ole niin ihana kuin alussa mies kuvitteli

-ap

Miehesi ei enää rakasta sinua, on aika päästää irti. Tämä on se kipeä totuus, jota koetat vältellä miettimällä minkä verran miehesi välittää kakkosnaisesta. Enemmän kuin sinusta joka tapauksessa.

Anteeksi, mutta sinun on pakko hyväksyä tosiasiat. Roikkumalla miehessä, joka ei rakasta sinua teet vain hallaa omalle jatkollesi. Tulet kyllä pärjäämään, älä riko itseäsi ja ennen kaikkea lapsia tuollaisilla tyhmyyksillä ja itsepäisyydellä.

Vierailija
136/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihmiset jaksavat aina hämmästyttää. Ihan kaikki tämän sotkun osapuolet. Ei mulla muuta.

Vierailija
137/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sä ap olet pettävän miehesi kanssa?

Ei kun aapeella on sellainen nykyaikainen oikein rakkauden täyteinen avoin suhde jossa haetaan jännitystä ja viihdettä omaan väljähtäneeseen liittoon pyörittämällä muita. 

Vierailija
138/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on miehen kakkosnainen?

Nainen, jonka perär*ikään miehesi käy siementämässä?

Vierailija
139/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean kohtalon asetat itsellesi. Eläisit täyttä elämää ilman mitään exiä ja näiden 2 reikiä. Kaksi saamatonta hymistelee keskenään ja toinen näistä panee ties ketä.

Vierailija
140/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippumatta siitä, mikä tilanteenne on ja miten toimitte jatkossa, neuvoni on kuitenkin tämä:

ÄLÄ VASTAA MITÄÄN!  

Älä anna tälle ihmiselle itsestäsi yhtään mitään.   Älä puhu hänen kanssaan.  Älä sanaakaan.  Älä vastaa mihinkään yhteydenottoyritykseen.  Älä anna hänen tietää ajatuksistasi, mielipiteistäsi, tunteistasi, suunnitelmistasi yms. yhtikäs mitään.

Älä ryhdy pelaamaan mitään peliä hänen kanssaan.  Ole kuin et tietäisi hänen olevan olemassakaan, vaikka tiedätkin.  Sinulle hän on ilmaa.  

Se kiusaa häntä ja saa hänet epävarmaksi, mutta anna sen olla niin.  Voit lukea hänen viestinsä ja hymähdellä.  Kun hän ei tiedä, mitä ajattelet, hän on suhteesi ikään kuin tyhjän päällä.  Niin hänen kuuluu ollakin.

Äläkä kysele mieheltäsi hänestä mitään.