Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kakkonen otti yhteyttä

Vierailija
23.09.2022 |

Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?

Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.

Kommentit (762)

Vierailija
141/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on. Ap on ollut miehensä kanssa yhdessä vuodesta 1998. Eli pitkään. Miehensä on kyllästynyt ,ihan normi juttu,mutta ap ei näytä sitä hyväksyvän. Voi,kun ihmiset tajuaisivat,ettei aina avioliiton tarvitse kestää kuolemaan asti. Joskus voi kyllästyä ja rakastua johonkin muuhun ja silloin erotaan. Säälittää nämä,yleensä naiset,jotka eivät voi tätä hyväksyä.

Mies ei voi erota jos nainen ei halua hänestä erota?

Tottakai voi,mutta ap.n mies on saamaton ja kai miehille aina kaksi polkua kelpaa.

Kakkosta jostakin syystä häiritsee se että miehelle kelpaa molemmat mutta samalla hän kuitenkin haluaa tuon miehen itselleen? Pääseekö kakkonen ykköseksi vaikka ykkönen miehestä eroaisi? Epäilen mies vain etsisi uusia suhteita muualta.

Tämä myös todennäköistä. Jos mies olisi tosissaan kakkosen kanssa, olisi pitänyt lähteä aikoja sitten. Todennäköisesti kakkonen ei ole niin ihana kuin alussa mies kuvitteli

-ap

Olet aika säälittävä jos jäät tuohon tilanteeseen mistään syystä, jatka elämääsi ilman petturi ukkoasi. 

Vierailija
142/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tätä se on. Ap on ollut miehensä kanssa yhdessä vuodesta 1998. Eli pitkään. Miehensä on kyllästynyt ,ihan normi juttu,mutta ap ei näytä sitä hyväksyvän. Voi,kun ihmiset tajuaisivat,ettei aina avioliiton tarvitse kestää kuolemaan asti. Joskus voi kyllästyä ja rakastua johonkin muuhun ja silloin erotaan. Säälittää nämä,yleensä naiset,jotka eivät voi tätä hyväksyä.

Tottakai voi,mutta ap.n mies on saamaton ja kai miehille aina kaksi polkua kelpaa.

Kakkosta jostakin syystä häiritsee se että miehelle kelpaa molemmat mutta samalla hän kuitenkin haluaa tuon miehen itselleen? Pääseekö kakkonen ykköseksi vaikka ykkönen miehestä eroaisi? Epäilen mies vain etsisi uusia suhteita muualta.

Tämä myös todennäköistä. Jos mies olisi tosissaan kakkosen kanssa, olisi pitänyt lähteä aikoja sitten. Todennäköisesti kakkonen ei ole niin ihana kuin alussa mies kuvitteli

-ap

Olet aika säälittävä jos jäät tuohon tilanteeseen mistään syystä, jatka elämääsi ilman petturi ukkoasi. 

Onko mulla ukkokin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkisinkin siellä kotona on hyinen tunnelma. Jos lapset asuvat vielä kotona, niin varmasti kärsivät ahdistavasta tunnelmasta. Ihan omasta kokemuksesta tiedän, että voi aiheuttaa mielenterveysongelmia heille.

Mieti AP sitä, äläkä tuota "kilpailua", kumpi saa hedonisti-miehen.

Vierailija
144/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni hävettäisi.. minua on petetty ja siinä pahin asia oli, että minä sain tietää viimeisenä. Jos miehesi on kertonut jopa sinulle tästä toisesta, niin eiköhän koko kaupunki jo tiedä.. siellä ne puhuu selän takana, että voi Mirkku raukka.

Vierailija
145/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sä ap olet pettävän miehesi kanssa?

Että ap:n pitäisi vielä hoitaa kaikki eroonkin liittyvät hommat? Kun munattomasta äijästä ei siihen ole?

Vierailija
146/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen pettäjän kanssa koska..? Lapset? Talo? Tottumus? Vai saamattomuus? Koet olevasi jotenkin eroamisen yläpuolella?

Vierailija
147/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkonen on parempi kuin ykkönen 💩

Vierailija
148/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän kuvittelee olevansa "ykkönen", ja ajattelee, että miehesi pettää häntä sinun kanssasi.

Vierailija
149/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi perustaa sisarvaimo kommuunin. Ehkä mies vaihtelun vuoksi haluaisi vielä kolmannen naisen.

Vierailija
150/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkisinkin siellä kotona on hyinen tunnelma. Jos lapset asuvat vielä kotona, niin varmasti kärsivät ahdistavasta tunnelmasta. Ihan omasta kokemuksesta tiedän, että voi aiheuttaa mielenterveysongelmia heille.

Itse asiassa meillä on kotona hyvä tunnelma. Ei pitäisi olla, tiedän sen itsekin. Todennäköisesti mieheni kyllä kertoo kakkoselle, että kotona on vähemmän mukavaa.

-ap

Vierailija
151/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni hävettäisi.. minua on petetty ja siinä pahin asia oli, että minä sain tietää viimeisenä. Jos miehesi on kertonut jopa sinulle tästä toisesta, niin eiköhän koko kaupunki jo tiedä.. siellä ne puhuu selän takana, että voi Mirkku raukka.

Jaa että petetyn pitäisi hävetä? Eikös se ole niin, että pettäjän kuuluu hävetä?

-ap

Vierailija
152/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upeaa ap,että sua ei haittaa tuo kuvio. Voittehan te tuolla tavalla jatkaa.

Vierailija
153/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.

En pysty vaan käsittämään mitä.

-ap

Kai sinä nyt ymmärrät että ukkos on sepittänyt sinusta kaikenlaista , miksi ihmeessä olet vielä tuollaisen kanssa? Mieti sitä äläkä kakkosen sanomisia.

Vierailija
154/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa meillä on kotona hyvä tunnelma. Ei pitäisi olla, tiedän sen itsekin. Todennäköisesti mieheni kyllä kertoo kakkoselle, että kotona on vähemmän mukavaa.

-ap

Eli saat siitä hyvän mielen,kun miehelläsi on toinenkin suhde. Teidän seksinne on varmaan parantunut,kun sinua kiihottaa ajatus että miehesi harrastaa toisenkin naisen kanssa seksiä.

Vierailija
155/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bingo. Minä en halua erota, toinen kirjoittaja hyvin listasikin sitä, että ihmisillä voi olla erilaisia syitä olla yhdessä.

Mutta jostain syystä miehenikään ei lähde, ei näköjään kuitenkaan pysty, syytä en voi varmaksi sanoa.

Ja kun mies ei ole lähtenyt, kakkonen kertoo minulle, että minun pitää päästää hänestä irti. Eli yrittää saada minut heittämään mieheni ulos, jotta mies päätyisi kakkoselle. Ehkä näin.

Mutta ei ole minun asiani edistää eroa, kun en itse eroa halua.

-ap

Niin, kaikki näyttäisi olevan sinulle selvää, mitään neuvoja tai analyysiä omasta tilanteestasi et kaipaa. Niin mistä oikein haluat keskustella? Kakkosnaisen viestin sisältö riippuu ihan siitä, mitä miehesi on hanelle/sinulle uskotellut.

Vierailija
156/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sen varmaan antaa anteeksi,että sä roikut miehessäni,etkä älyä erota.

Miksi ihmeessä ao. pitäisi erota, jos yhteistyö esim. bisnekset, imaisuusmassat tai lastenhoito toimii hyvin saman katon alla, vaikka molemmilla olisi oma elämä ja omat ystävät.

Ja mitä roikkumista se miehessä, jos molemmat hyväksyvät ja pitävät tilannetta hyvänä ja yhteisestä päätöksestä on molemmilla omat rakastajat, eikä tarkoituskaan ole luoda uusia parisuhteita.

Vierailija
157/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erehdyit taas kerran! Kyseinen henkilö on miehesi ykkönen! Sinä ressukka olet itse se kakkonen.

Vierailija
158/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että petetyn pitäisi hävetä? Eikös se ole niin, että pettäjän kuuluu hävetä?

-ap

No ei tietenkään. Pettäjä kaipaa rakkautta ja jotain mitä sinä et kylmänä ja julmana narsistina voi antaa. Ei ihme jos mies on sekaisin kuin noin laskelmoivan naisen kanssa on yhteen erehtynyt. Mitä häpeää on rakkauden etsimisessä? Ei mitään?

Jollekin sanot, että teillä ei ole kylmä tunnelma, tottakai on sinä et sitä vaan myönnä. Kysypäs lapsiltasi miltä niistä tuntuu kun isä pettää äitiä ja äiti hyväksyy sen, koska tilanteet. Noinko vähän haluat lastesikin arvostavan itseään? Minun mielestäni olet pelkkä maksullinen H uor A.

Vastailen vaikka tiedän, että on provo, kävin somesi katsomassa.

Mistä löysit ap.n somen?

Vierailija
159/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sen varmaan antaa anteeksi,että sä roikut miehessäni,etkä älyä erota.

Miksi ihmeessä ao. pitäisi erota, jos yhteistyö esim. bisnekset, imaisuusmassat tai lastenhoito toimii hyvin saman katon alla, vaikka molemmilla olisi oma elämä ja omat ystävät.

Ja mitä roikkumista se miehessä, jos molemmat hyväksyvät ja pitävät tilannetta hyvänä ja yhteisestä päätöksestä on molemmilla omat rakastajat, eikä tarkoituskaan ole luoda uusia parisuhteita.

No mitä sitten valittaa, antaa kakkosen ottaa yhteyttä, kyllä sillä kakkosellakin on oikeus toimia parhaaksi katsomallaan tavalla. Minä menin ja kerroin mieheni 12 ja 24 vuotiaille lapsille. Tuli vikkelästi omaisuusmassat jaettua kun penskat ei halunneet olla äitinsä kanssa missään tekemisissä, nyt asuvat mieheni äidin kanssa ja minä otin sen miehen.

Vierailija
160/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Jospa sinäkin olet jonkun mielessä h*ra, luuska jne.

Minäkin olen, koska olen ex-vaimo ja mieheni pojan äiti.

Ja hirveän huono ihminen. Mies piti erikseen pelastaa minulta. 🤪🙄.