Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kakkonen otti yhteyttä

Vierailija
23.09.2022 |

Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?

Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.

Kommentit (762)

Vierailija
81/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen mielestä sä ootkin se kakkonen.

Voi olla, varmaan kakkosnaisen voi määritellä monella tapaa. Itse olen aina ajatellut, että kakkonen on se, jonka luona käydään pettämässä vakiintunutta kumppania.

-ap

Minä petän vaimoani, joka on minulle kakkonen, rakastettuni on ykkönen. Ja kun nuorin menee kouluun, minä lähden. Meillä on jo uusi kotikin ostettuna rakastamani naisen kanssa. Inhoan vaimoani yli kaiken, seksiä en ole saattanut harrastaa hänen kansaan neljään vuoteen.

Minäolen nainen, mutta muuten kuvio sama, kunhan lapsi aloittaa koulun avioukko jää kuin nalli kalliolle.

Koulun aloitus on lapselle iso muutos, siihen samaan kohtaan sitten ajattelit perheesi rikkoa?

Vierailija
82/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, varmaan kakkosnaisen voi määritellä monella tapaa. Itse olen aina ajatellut, että kakkonen on se, jonka luona käydään pettämässä vakiintunutta kumppania.

-ap

Minä petän vaimoani, joka on minulle kakkonen, rakastettuni on ykkönen. Ja kun nuorin menee kouluun, minä lähden. Meillä on jo uusi kotikin ostettuna rakastamani naisen kanssa. Inhoan vaimoani yli kaiken, seksiä en ole saattanut harrastaa hänen kansaan neljään vuoteen.

Minäolen nainen, mutta muuten kuvio sama, kunhan lapsi aloittaa koulun avioukko jää kuin nalli kalliolle.

Koulun aloitus on lapselle iso muutos, siihen samaan kohtaan sitten ajattelit perheesi rikkoa?

Kyllä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö siis tästä suhteesta ennen yhteydenottoa?

Ja epäilen myös miehesi satuilleen kaikenlaista.

Tiesin. Luultavasti mieheni keksii juttuja, joilla selittää, miksi ei edelleenkään ole eronnut, vaikka nainen on oman eronsa hoitanut jo keväällä.

-ap

Jos miehesi edelleen kokee tarvetta valehdella tuolle kakkoselle, niin eikö se ole ilmiselvä merkki siitä, että heillä on suhde edelleen. Ja onko se sinulle ok? Vai odotatko, että kakkonen lopettaa sen. Miehesi ei sitä nähtävästi tee.

Juu se olen kyllä tajunnut, että mieheni ei asiaa pysty päättämään. Hän ei ole pystynyt päättämään, että lähtisi luotani mutta ei myöskään päättämään, että sivusuhteeni tulisi loppua, koska ei minuakaan pysty jättämään.

-ap

He's a keeper --- NOT.

Vierailija
84/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ehdottaisin,että muutettaisiin kaikki kimppaan yhteen asumaan.

Vierailija
85/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan aika yleistä, koska tiedän parikin oikeasti tapahtunutta vastaavaa tapausta. Ekassa tapauksessa sivusuhteen nainen oli vainooja, joka vainosi vaimoa vielä eronkin jälkeen. Kuvitteli ilmeisesti, että ovat edelleen yhdessä. Ja mies joutui tekemään rikosilmoituksen, heillä siis oli ollut vain lyhyt suhde.

Niin, ja se toinenkin tapaus oli sellainen, ettei nainen ihan täysillä käynyt.

Siis jos tämä ei olekaan provo: Ei kannata reagoida mitenkään ja jos kirjeitä tulee lisää, niin yhteyttä poliisiin matalalla kynnyksellä. Miehellesi varmaan näytät kirjettä myös?

Tuo ensin mainittu vainoojatapaus otti yhteyttä myös pariskunnan toiseen lapseen.

Ei ole Provo, tiedän kyllä että kuulostaa sellaiselta.

Kyseessä ei ollut kirje vaan puhelimeen viesti. Ja joo, tarkoitus on kysyä mieheltä, että mikähän idea noissa viesteissä on.

Mielenterveys naisella ei ole kunnossa, sen tiedän.

Ja silti miehesi panee sitä. Miksi?

Hyvä kysymys, ei ole selvinnyt minulle.

-ap

- Uutuudenviehätys

- "Kemia"

- Jotkut on eroottisempia kuin toiset

- Parempi pistorasia tai sen tarjonta

- Parempi "teline"

- Naaman viehättävyys

- Kommunikaatio

- jms

Lapsellinen analyysi.

Yleensä pettäjän luonne ja mielentila on se tärkein syy miksi hän pettää. Se toinen ihminen osuu vaan sopivasti siihen tilanteeseen.

Vierailija
86/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi, vaikka tämä olisi mieheni mielestä ihanteellisin ratkaisu, voi pitää kaiken eikä tarvitse luopua mistään.

-ap

Vierailija
87/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan aika yleistä, koska tiedän parikin oikeasti tapahtunutta vastaavaa tapausta. Ekassa tapauksessa sivusuhteen nainen oli vainooja, joka vainosi vaimoa vielä eronkin jälkeen. Kuvitteli ilmeisesti, että ovat edelleen yhdessä. Ja mies joutui tekemään rikosilmoituksen, heillä siis oli ollut vain lyhyt suhde.

Siis jos tämä ei olekaan provo: Ei kannata reagoida mitenkään ja jos kirjeitä tulee lisää, niin yhteyttä poliisiin matalalla kynnyksellä. Miehellesi varmaan näytät kirjettä myös?

Tuo ensin mainittu vainoojatapaus otti yhteyttä myös pariskunnan toiseen lapseen.

Kyseessä ei ollut kirje vaan puhelimeen viesti. Ja joo, tarkoitus on kysyä mieheltä, että mikähän idea noissa viesteissä on.

No sittenhän teitä on kaksi joiden mielenterveys horjuu. Sinä olet lisäksi kynnysmatto. Mutta kukin tyylillään.

Väkisinhän tämä tilanne vaikuttaa hyvinvointiini, olet siinä oikeassa. Kerroin tuossa kuitenkin aiemmin, että minulla on syyni olla tässä.

-ap

Vierailija
88/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sittenhän teitä on kaksi joiden mielenterveys horjuu. Sinä olet lisäksi kynnysmatto. Mutta kukin tyylillään.

Väkisinhän tämä tilanne vaikuttaa hyvinvointiini, olet siinä oikeassa. Kerroin tuossa kuitenkin aiemmin, että minulla on syyni olla tässä.

-ap

Ja syy ei ole raha, jos joku sitä miettii.

-ap

Vierailija
89/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ihan tälleen eronneena äitinä ihmettelen, että miksi odottaisit, että lapsesi on niin iso, että varmasti ymmärtää, että lähdit ja lapsen näkökulmasta jätit lapsenkin (varmaan näet lasta vain joka toinen viikonloppu sitten, kun naatiskelet jo uudesta suhteesta)?

Itse ainakin erosin jo, kun lapset oli pieniä (nuorin 1v), kun tajusin, ettei se parisuhde ollut enää korjattavissa. Lapset ei edes muista aikaa, kun vanhemmat asui yhdessä, joten heille se elämä, jonka pystyvät muistamaan, on aina ollut tasaista ja tämä yhden vanhemman kanssa asuminen on heille aina ollut se normaali. Ovat fiksuja ja tasapainoisia lapsia nyt jo kouluikäisiä.

Musta olisi julminta odottaa, että lapsi tulee siihen ikään, että ymmärtää sun lähtevän toisen naisen matkaan, ja sitten vasta lähteä.

Vierailija
90/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Oletpa oikea unelmien mies.

Minusta hänen ei kannattaisi odotella lapsen kouluunmenoa. Siinä vaiheessa tämä pettäjänainen kyllästyy odottelemaan, ottaa asunnon omiin nimiinsä ja hankkii uuden rakastajan.

Vierailija
91/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ihmettelisi, vaikka tämä olisi mieheni mielestä ihanteellisin ratkaisu, voi pitää kaiken eikä tarvitse luopua mistään.

-ap

Kimpassa asuminen olisi teille paras ratkaisu.

Vierailija
92/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei kuitenkaan minun mielestäni

-ap

Vierailija
93/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Ei kuitenkaan minun mielestäni

-ap

Ai jaa, no eikös teillä jo kimppa ole. Eritteet vaihtuu.

🤮

Vierailija
94/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo alotus

Trolli tietenkin

0/5

Älä aina jaksa. Kiviäkin kiinnostaa sun pistees. Osallistu keskusteluun tai häivy.

Vierailija
95/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olet kuin yksi kaverini. Hänkin hoki, että on syynsä, kun mies petti ja kyselin miksi ei jätä. Se mies sitten lopulta lähti, kun uuden rouvan lapsi muutti pois. Kaverini kulkee edelleen terapiassa, kuulema tuntee itsensä petetyksi ja huonoksi. No hän on molempia, mies petti liki 20 v ja kaverini tiesi mutta roikkui ja meni itsekunnioitus.

Mikä on syy, että sietää miestä joka panee toisen kanssa ja sinäkin panet sen kanssa. Ei mikään, vain rohkeus kohdata tilanne sinulta puuttuu. Oket säälittävä kynnysmatto.

🤮

Ei tässä nyt kahtakymmentä vuotta ole lähelläkään mennyt...

Mutta saat olla minusta mitä mieltä vaan. Kommentoi kuitenkin mieluummin varsinaista aihetta: miksi kakkonen kokee tarpeelliseksi viestittää minulle, miten minun kuuluisi toimia.

-ap

Vierailija
96/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Olet kuin yksi kaverini. Hänkin hoki, että on syynsä, kun mies petti ja kyselin miksi ei jätä. Se mies sitten lopulta lähti, kun uuden rouvan lapsi muutti pois. Kaverini kulkee edelleen terapiassa, kuulema tuntee itsensä petetyksi ja huonoksi. No hän on molempia, mies petti liki 20 v ja kaverini tiesi mutta roikkui ja meni itsekunnioitus.

Mikä on syy, että sietää miestä joka panee toisen kanssa ja sinäkin panet sen kanssa. Ei mikään, vain rohkeus kohdata tilanne sinulta puuttuu. Oket säälittävä kynnysmatto.

🤮

Mutta saat olla minusta mitä mieltä vaan. Kommentoi kuitenkin mieluummin varsinaista aihetta: miksi kakkonen kokee tarpeelliseksi viestittää minulle, miten minun kuuluisi toimia.

-ap

Luultavimmin kakkosnainen edelleen uskoo miehesi sepittämät valheet hänelle. Paha sanoa onko viestit sinulle laitettu sitten oikeasti hyvässä tahdossa (antaa anteeksi sinulle jotain? olettaa kenties että tekee sinulle myös palveluksen kertomalla "tosiasioita" tilanteesta?) vai kenties lisääkö vettä myllyyn saadakseen miehen itselleen. Mutta se on varmaa, että miehesi edelleen pitää tätä toista naista odotuttamassa itseään, eli valehtelee sinusta ummet ja lammet. Tai miehesi valehtelee sinulle kirkkain silmin ja tuo kakkosnainen onkin oikeasti enemmän tilanteen tasalla kuin sinä. Tätä ette välttämättä saa kumpikaan tietää, että kumman kokemus tästä tilanteesta on lähimpänä miehen totuutta.

Vierailija
97/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

🤮

-ap

No sehän on itsestään selvää. Riitelette nyt samasta miehestä. Mies on kertomustesi mukaan melkoisen päättämätön tossukka. Tämä kisa päätetään siksi teidän kahden naisen kesken.

Kakkosnainen aloitti hyökkäyksensä pyrkimällä pelottelemaan ja dominoimaan sinua. Hän on luultavasti asettanut myös miehellesi jonkinlaisen uhkavaatimuksen. Hän on siten nyt tilanteessa niskan päällä.

Kuten oikeassakin sodankäynnissä, kakkonen on nyt asettunut loukatuksi osapuoleksi väittämällä että sinulla on häneltä jotain anteeksipyydettävää. Niin hän kokee siten olevansa oikeutettu tekemään sinua kohtaan mitä haluaa. Ihan tyypillistä sotapropagandaa.

Jos et vastaa tähän provokaatioon, sitten luultavasti kakkonen katsoo voivansa siirtyä vaiheeseen kaksi eli hän tulee astumaan tavalla tai toisella sun alueelle.

Vierailija
98/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei mahdu mun päähän, että mitkä on ne syyt, että joku jatkaisi parisuhteessa jonkun kanssa, vaikka toinen pettää ihan avoimesti (eikä ole kuitenkaan mikään yhteisesti kaikkien osapuolten kesken sovittu avoin suhde). Oletko siis taloudellisesti riippuvainen miehestä? Jos aloittaisit vaikka siitä, että varmistaisit omat tulosi (esim. riittävän hyväpalkkaisen työn tms.)? Muuta kun taloudelliset syyt ei kyllä tule mieleen.

Vierailija
99/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Jotkut on eroottisempia kuin toiset

Tämä. Jos seksi on kuin perunoiden keräämistä muovipussiin marketin juuresosastolla, kannattaa ehkä keksiä jotain.

Seksi meillä on kyllä sujunut. Mieheni oli nyt googlannut klit*****kiihottimia, joten vaikuttaa enemmän siltä että kakkosen kanssa ei ihan kaikki suju.

Voi luoja miten sairas olet. Sinä olet miehellesi pelkkää saastaa.

Tämä! Aloittaja se kakkonen on, ja se ottaa koville.

Vierailija
100/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ei mahdu mun päähän, että mitkä on ne syyt, että joku jatkaisi parisuhteessa jonkun kanssa, vaikka toinen pettää ihan avoimesti (eikä ole kuitenkaan mikään yhteisesti kaikkien osapuolten kesken sovittu avoin suhde). Oletko siis taloudellisesti riippuvainen miehestä? Jos aloittaisit vaikka siitä, että varmistaisit omat tulosi (esim. riittävän hyväpalkkaisen työn tms.)? Muuta kun taloudelliset syyt ei kyllä tule mieleen.

Kerroin jo aiemmin, kyseessä ei ole raha. Minun motiivin eivät ole tämän keskustelun aihe.

-ap