Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kakkonen otti yhteyttä

Vierailija
23.09.2022 |

Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?

Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.

Kommentit (762)

Vierailija
1/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, luulin että kakkonen kakkas pöydälle tms

Vierailija
2/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille kortti, "pidä hyvänäsi"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi sä ap olet pettävän miehesi kanssa?

Vierailija
4/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävän kuuloinen muija, varo ettei m u r h a a (tapaus Pohjanmaan mörssäri)

Ei kannata vastata mitään, älä lähde puhumaan tuollaisen kanssa.

Vierailija
5/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin ensin että miehen anaali otti yhteyttä

Vierailija
6/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän on AP:n asia? Ehkä AP:ta ei edes niin kiinnosta koko juttu. Typerältä vouhkaajalta kuulostaa kyllä tuo viestin laittaja, myötikset sille.

Vierailija
7/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on varmaan aika yleistä, koska tiedän parikin oikeasti tapahtunutta vastaavaa tapausta. Ekassa tapauksessa sivusuhteen nainen oli vainooja, joka vainosi vaimoa vielä eronkin jälkeen. Kuvitteli ilmeisesti, että ovat edelleen yhdessä. Ja mies joutui tekemään rikosilmoituksen, heillä siis oli ollut vain lyhyt suhde.

Vierailija
8/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan aika yleistä, koska tiedän parikin oikeasti tapahtunutta vastaavaa tapausta. Ekassa tapauksessa sivusuhteen nainen oli vainooja, joka vainosi vaimoa vielä eronkin jälkeen. Kuvitteli ilmeisesti, että ovat edelleen yhdessä. Ja mies joutui tekemään rikosilmoituksen, heillä siis oli ollut vain lyhyt suhde.

Joo ei missään nimessä kannata alkaa kommunikoimaan tuollaisten sekopäiden kanssa, ei kukaan fiksu ja tasapainoinen, järkevä ihminen laita tuollaista viestiä. Paras ignoorata vain.

Vierailija
9/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu ihan siitä, että pettäminen on yleistä parisuhteessa, koska parisuhde ei ole luonnollinen tila

Vierailija
10/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, ja se toinenkin tapaus oli sellainen, ettei nainen ihan täysillä käynyt.

Siis jos tämä ei olekaan provo: Ei kannata reagoida mitenkään ja jos kirjeitä tulee lisää, niin yhteyttä poliisiin matalalla kynnyksellä. Miehellesi varmaan näytät kirjettä myös?

Tuo ensin mainittu vainoojatapaus otti yhteyttä myös pariskunnan toiseen lapseen.

Vierailija
11/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset rakastajat voivat olla jopa vaarallisia. On tapauksia jossa mennään ihan murhaan asti saadakseen rakkaansa itselleen

Vierailija
12/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.

En pysty vaan käsittämään mitä.

-ap

Vierailija
13/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni nainen on parisuhteessa miehen kanssa?

Vierailija
14/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis jos tämä ei olekaan provo: Ei kannata reagoida mitenkään ja jos kirjeitä tulee lisää, niin yhteyttä poliisiin matalalla kynnyksellä. Miehellesi varmaan näytät kirjettä myös?

Tuo ensin mainittu vainoojatapaus otti yhteyttä myös pariskunnan toiseen lapseen.

Ei ole Provo, tiedän kyllä että kuulostaa sellaiselta.

Kyseessä ei ollut kirje vaan puhelimeen viesti. Ja joo, tarkoitus on kysyä mieheltä, että mikähän idea noissa viesteissä on.

Mielenterveys naisella ei ole kunnossa, sen tiedän.

Vierailija
15/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi moni nainen on parisuhteessa miehen kanssa?

Koska he eivät ole lesboja, mutta ovat läheisriippuvaisia joten ilman kumppania ei pärjää

Vierailija
16/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sen varmaan antaa anteeksi,että sä roikut miehessäni,etkä älyä erota.

Vierailija
17/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole Provo, tiedän kyllä että kuulostaa sellaiselta.

Kyseessä ei ollut kirje vaan puhelimeen viesti. Ja joo, tarkoitus on kysyä mieheltä, että mikähän idea noissa viesteissä on.

Mielenterveys naisella ei ole kunnossa, sen tiedän.

Ja silti miehesi panee sitä. Miksi?

Vierailija
18/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehen ykkösnainen ottanut sinuun koskaan yhteyttä?

Vierailija
19/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Sen varmaan antaa anteeksi,että sä roikut miehessäni,etkä älyä erota.

Hyvä pointti, voi olla juuri

-ap

Vierailija
20/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

No miehesi varmaan on kertonut jotain mistä tuo anteeksi anto esim.

- halaisin erota mutta vaimoni ei pärjää ilman minua ja uhkailee itsemurhalla kun olen kertonut haluavani erota. Toki haluaisin erota ja olla vain sinun kanssasi kakkoseni

- voi ei en tiennyt että minulla on tippuri/kuppa. Anteeksi hirveästi että tartutin sinuun sellaisen. Vaimoni on täytynyt pettää ja tartuttaa tuo tauti minuun.

Jne