Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kakkonen otti yhteyttä

Vierailija
23.09.2022 |

Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?

Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.

Kommentit (762)

Vierailija
61/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.

En pysty vaan käsittämään mitä.

-ap

Siis kakkosnainen antaa sinulle anteeksi? Minkä?

Vierailija
62/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö siis tästä suhteesta ennen yhteydenottoa?

Ja epäilen myös miehesi satuilleen kaikenlaista.

Tiesin. Luultavasti mieheni keksii juttuja, joilla selittää, miksi ei edelleenkään ole eronnut, vaikka nainen on oman eronsa hoitanut jo keväällä.

-ap

Jos miehesi edelleen kokee tarvetta valehdella tuolle kakkoselle, niin eikö se ole ilmiselvä merkki siitä, että heillä on suhde edelleen. Ja onko se sinulle ok? Vai odotatko, että kakkonen lopettaa sen. Miehesi ei sitä nähtävästi tee.

Juu se olen kyllä tajunnut, että mieheni ei asiaa pysty päättämään. Hän ei ole pystynyt päättämään, että lähtisi luotani mutta ei myöskään päättämään, että sivusuhteeni tulisi loppua, koska ei minuakaan pysty jättämään.

-ap

Kiinnostavinta koko tarinassa on kysymys, miksi sinä ap olet edelleen suhteessa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma, ettet itse ole se toinen nainen?

Vierailija
64/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin. Luultavasti mieheni keksii juttuja, joilla selittää, miksi ei edelleenkään ole eronnut, vaikka nainen on oman eronsa hoitanut jo keväällä.

-ap

Jos miehesi edelleen kokee tarvetta valehdella tuolle kakkoselle, niin eikö se ole ilmiselvä merkki siitä, että heillä on suhde edelleen. Ja onko se sinulle ok? Vai odotatko, että kakkonen lopettaa sen. Miehesi ei sitä nähtävästi tee.

Juu se olen kyllä tajunnut, että mieheni ei asiaa pysty päättämään. Hän ei ole pystynyt päättämään, että lähtisi luotani mutta ei myöskään päättämään, että sivusuhteeni tulisi loppua, koska ei minuakaan pysty jättämään.

-ap

Eli kaikki teistä odottaa, että sinä päättäisit suhteen, mutta ei halua tehdä sitä... Ihan kiusallasi?

Mitäpä, jos tekisit, ap, päätöksiä ihan omista lähtökohdistasi, itseäsi ja tulevaisuuttasi ajatellen.

Mitä muuten arvotat miehessäsi? (aito kysymys)

Minulla on omat syyni, miksi haluan pelastaa liittoni, en ala niitä tässä avaamaan. Mutta tottakai olen tilannetta joutunut pohtimaan monelta kantilta ja ihan omista lähtökohdistani olen päätynyt niihin ratkaisuihin, joihin päädyin. Sen sijaan en kyllä tarvitse kakkosnaiselta neuvoja päätöksentekoon.

Vierailija
65/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- Jotkut on eroottisempia kuin toiset

Tämä. Jos seksi on kuin perunoiden keräämistä muovipussiin marketin juuresosastolla, kannattaa ehkä keksiä jotain.

Vierailija
66/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai kolmas? Pikkujalka vaikuttaa pilkahtelevan siellä sun täällä.

Vierailija
67/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.

En pysty vaan käsittämään mitä.

-ap

Siis kakkosnainen antaa sinulle anteeksi? Minkä?

Ei kerro, vaikka kysyin

-ap

Vierailija
68/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohtuullisen varma olen siitä, että olen ykkönen. Vuodesta 1998 yhdessä ja naimisissa 17 vuotta.

Vaikka eihän mistään voi koskaan olla varma.

-ap

Vierailija
69/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

-ap

Eli kaikki teistä odottaa, että sinä päättäisit suhteen, mutta ei halua tehdä sitä... Ihan kiusallasi?

Mitäpä, jos tekisit, ap, päätöksiä ihan omista lähtökohdistasi, itseäsi ja tulevaisuuttasi ajatellen.

Mitä muuten arvotat miehessäsi? (aito kysymys)

Minulla on omat syyni, miksi haluan pelastaa liittoni, en ala niitä tässä avaamaan. Mutta tottakai olen tilannetta joutunut pohtimaan monelta kantilta ja ihan omista lähtökohdistani olen päätynyt niihin ratkaisuihin, joihin päädyin. Sen sijaan en kyllä tarvitse kakkosnaiselta neuvoja päätöksentekoon.

Eli jatkatte samaa rataa. Mies panee kahta naista ja se sopii sulle. Ok. Entäpä,kun kakkonen pamahtaa paksuksi?miehesi ei kuulosta yhtään mieheltä,joka käyttäisi kondomia.

Vierailija
70/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Jotkut on eroottisempia kuin toiset

Tämä. Jos seksi on kuin perunoiden keräämistä muovipussiin marketin juuresosastolla, kannattaa ehkä keksiä jotain.

Seksi meillä on kyllä sujunut. Mieheni oli nyt googlannut klit*****kiihottimia, joten vaikuttaa enemmän siltä että kakkosen kanssa ei ihan kaikki suju.

Vierailija
71/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olla miehen kanssa joka pettää?

En nyt oikein ymmärrä?

72/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateelliset rakastajat voivat olla jopa vaarallisia. On tapauksia jossa mennään ihan murhaan asti saadakseen rakkaansa itselleen

Tästä on tehty elokuvakin, vaarallinen suhde. Pääosassa Glen Close.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
73/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sen mielestä sä ootkin se kakkonen.

Vierailija
74/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, varmaan kakkosnaisen voi määritellä monella tapaa. Itse olen aina ajatellut, että kakkonen on se, jonka luona käydään pettämässä vakiintunutta kumppania.

-ap

Vierailija
75/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko miettinyt että olisit läheisyysriippuvainen? Ja mies ei panosta sinuun, koska tietää että roikut joka tapauksessa hänessä vaikka kuinka pettäisi ympäri kyliä ja panee mielummin muita kuin sinua?

Vierailija
76/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan aika yleistä, koska tiedän parikin oikeasti tapahtunutta vastaavaa tapausta. Ekassa tapauksessa sivusuhteen nainen oli vainooja, joka vainosi vaimoa vielä eronkin jälkeen. Kuvitteli ilmeisesti, että ovat edelleen yhdessä. Ja mies joutui tekemään rikosilmoituksen, heillä siis oli ollut vain lyhyt suhde.

Niin, ja se toinenkin tapaus oli sellainen, ettei nainen ihan täysillä käynyt.

Siis jos tämä ei olekaan provo: Ei kannata reagoida mitenkään ja jos kirjeitä tulee lisää, niin yhteyttä poliisiin matalalla kynnyksellä. Miehellesi varmaan näytät kirjettä myös?

Tuo ensin mainittu vainoojatapaus otti yhteyttä myös pariskunnan toiseen lapseen.

Ei ole Provo, tiedän kyllä että kuulostaa sellaiselta.

Kyseessä ei ollut kirje vaan puhelimeen viesti. Ja joo, tarkoitus on kysyä mieheltä, että mikähän idea noissa viesteissä on.

Mielenterveys naisella ei ole kunnossa, sen tiedän.

No sittenhän teitä on kaksi joiden mielenterveys horjuu. Sinä olet lisäksi kynnysmatto. Mutta kukin tyylillään.

Vierailija
77/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo alotus

Trolli tietenkin

0/5

Vierailija
78/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, varmaan kakkosnaisen voi määritellä monella tapaa. Itse olen aina ajatellut, että kakkonen on se, jonka luona käydään pettämässä vakiintunutta kumppania.

-ap

Minä petän vaimoani, joka on minulle kakkonen, rakastettuni on ykkönen. Ja kun nuorin menee kouluun, minä lähden. Meillä on jo uusi kotikin ostettuna rakastamani naisen kanssa. Inhoan vaimoani yli kaiken, seksiä en ole saattanut harrastaa hänen kansaan neljään vuoteen.

Vierailija
79/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Minä petän vaimoani, joka on minulle kakkonen, rakastettuni on ykkönen. Ja kun nuorin menee kouluun, minä lähden. Meillä on jo uusi kotikin ostettuna rakastamani naisen kanssa. Inhoan vaimoani yli kaiken, seksiä en ole saattanut harrastaa hänen kansaan neljään vuoteen.

Oletpa oikea unelmien mies.

Vierailija
80/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Minäolen nainen, mutta muuten kuvio sama, kunhan lapsi aloittaa koulun avioukko jää kuin nalli kalliolle.