Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kakkonen otti yhteyttä

Vierailija
23.09.2022 |

Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?

Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.

Kommentit (762)

Vierailija
41/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toisaalta ap on pukin puoliso, en jaksa arvostaa tuollaistakaan naista. Hölmöjä olette molemmat ämmät.

Ihan sama minulle, arvostatko minua vai et. Minussa ja kakkosnaisessa on kuitenkin se iso ero, että minä en petä.

Älä.älä mahaan sattuu 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

Ja nää saa äänestää 😂😂😂😂

Eiköhän tässä ollyt kyse siitä, että kakkosnainen on myös pettänyt omaa aviomiestään.

Vierailija
42/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ihan siitä, että pettäminen on yleistä parisuhteessa, koska parisuhde ei ole luonnollinen tila

Millä sää petät jos kulkuset on tyhjä? Vielä en ole löytänyt sitä naisen feromonin merkkiä, joka neutraloi miehen kiinostuksen muihin naaraisiin. Siellä se kuitenkin on. Kaikki muuten sytyttävät kuvat naisista synnyttävät nolla-reaktiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnekas mies, kun on 2 naista

Kuten vaikka vaimo ja anoppi? Ja nyt ei ole kyse siitä, että molempien kanssa olisi kuumaa sek siä.

Vierailija
44/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No toisaalta ap on pukin puoliso, en jaksa arvostaa tuollaistakaan naista. Hölmöjä olette molemmat ämmät.

Ihan sama minulle, arvostatko minua vai et. Minussa ja kakkosnaisessa on kuitenkin se iso ero, että minä en petä.

Jos kakkosnainen on sinkku tai ei ole parisuhteessa, jossa on sovittu, ettei naiskennella muita, hän ei petä ketään.

Noh, tässä tapauksessa nainen ei ollut sinkku

-ap

Vierailija
45/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesitkö siis tästä suhteesta ennen yhteydenottoa?

Ja epäilen myös miehesi satuilleen kaikenlaista.

Tiesin. Luultavasti mieheni keksii juttuja, joilla selittää, miksi ei edelleenkään ole eronnut, vaikka nainen on oman eronsa hoitanut jo keväällä.

-ap

Jos miehesi edelleen kokee tarvetta valehdella tuolle kakkoselle, niin eikö se ole ilmiselvä merkki siitä, että heillä on suhde edelleen. Ja onko se sinulle ok? Vai odotatko, että kakkonen lopettaa sen. Miehesi ei sitä nähtävästi tee.

Vierailija
46/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä.älä mahaan sattuu 😂😂🤣🤣🤣🤣🤣

Ja nää saa äänestää 😂😂😂😂

Sama K I U S A A J A K O kuin toisessakin ketjussa? Potkitko vanhuksiakin? Vietkö lasten fillarit?

Vierailija
47/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana nainen, kun syyttää vaimoa. Sinuna kuitenkin lähtisin kävelemään tilanteesta, eihän niilläkään hyvin mene kun jo alkuun valehtelevat paitsi puolisoilleen niin ilmeisesti myös toisilleen.

Vierailija
48/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ap eroa. Jää.

Vierailija
49/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin. Luultavasti mieheni keksii juttuja, joilla selittää, miksi ei edelleenkään ole eronnut, vaikka nainen on oman eronsa hoitanut jo keväällä.

-ap

Jos miehesi edelleen kokee tarvetta valehdella tuolle kakkoselle, niin eikö se ole ilmiselvä merkki siitä, että heillä on suhde edelleen. Ja onko se sinulle ok? Vai odotatko, että kakkonen lopettaa sen. Miehesi ei sitä nähtävästi tee.

Juu se olen kyllä tajunnut, että mieheni ei asiaa pysty päättämään. Hän ei ole pystynyt päättämään, että lähtisi luotani mutta ei myöskään päättämään, että sivusuhteeni tulisi loppua, koska ei minuakaan pysty jättämään.

-ap

Vierailija
50/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa narsistiselta, just eikö melkeen! Kääntää syyn harteillesi ja vieläpä antaa sinulle anteeksi. Miehes on astunu paskakasaan.

Joo tämä 💯. Tuli mieleen muuan M.Torppa, joka omien sanojensa mukaan muka yritti auttaa ystävänsä parisuhteen ongelmissa. Kohta olikin jo talo hankittuna ja häät tämän perheystävä miehen kanssa. Ja nyt on puukkojupakan tiimoilta viimeksi Maisa ollut esillä julkisuudessa. Väitetään, että silpoi lapsen leluja, kun hänelle ei annettu riittävästi huomiota.

Jos olet yhtään vahingoniloista tyyppiä, niin päästäpä vaan mies tämän kakkosen matkaan ja nauti showsta.

Vierailija
51/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen parisuhteessa mutta tapailen miestä jonka yksi tapailunainen luulee että he seurustelevat. Tekevät jotain matkoja yhdessä ja vaihtavat reseptejä. Itselleni yhdentekevä asia, huvittaa vaan tuollainen ripustautuminen kun tiedän ettei se mies tule olemaan yksiavioinen koskaan.

Vierailija
52/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kakkosnainen on sinkku niin ei hänkään petä. Ellei sitten pidä rakastajina muitakin miehiä kuin sinun. Ja ei silloinkaan jos ovat keskenään sopineet, että voi olla muidenkin kanssa.

Vierailija
53/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.

En pysty vaan käsittämään mitä.

-ap

Siis nämä pettäjän ja kolmannen pyörän itsensäkusetuslogiikat ovat toisinaan todella hämmästyttäviä. He todella asettavat itsensä uhrin asemaan ja yrittävät kääntää sitä uskottomuutta tilanteeksi, jonka petetty on aiheuttanut.

Itselläni mies petti minua kaverini kanssa ja hän kohteli minua koko sivusuhteen ajan todella huonosti. Yhden kerran olimme kolmestaan baarissa, kun minä aloin itkemään tuolle naiselle, joka siis selkäni takana vehtasi mieheni kanssa, kuinka huonosti mieheni kohteli minua kotona. Kumpikaan heistä ei sanonut mitään vaan katsoi vain kun itkin. Seuraavana aamuna mieheni vaati minua pyytämään anteeksi tuolta naiselta, koska olin hänen mielestään pahoittanut naisen mielen. Koska minun pääni oli jo kaikesta miehen harrastamasta sumutuksesta sekaisin enkä tietenkään halunnut pahoittaa tuon naiskaverini mieltä, pyysin häneltä anteeksi. En edes tiennyt, mitä minun piti pyytää anteeksi, koska en ollut tehnyt mitään, mutta pyysin kuitenkin varmuuden vuoksi anteeksi tuolta "kaverilta", jonka kanssa mieheni petti minua minun tietämättäni.

Niin sairaita paskakasoja nuo pettäjät ja kolmannet pyörät ovat.

Vierailija
54/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos saisin tietää että mies pettää ja tämä 2.nainen vielä kehtaisi viestiä lähetellä niin en ihan kiusallakaan eroaisi. Miehelle esittäisin ihanaa mutta oikeasti eläisin miten haluaisin ja "kusisin ukon muroihin". Ukko voisi toki lähteä koska vaan koska tietää missä on ovi...

Vierailija
55/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos saisin tietää että mies pettää ja tämä 2.nainen vielä kehtaisi viestiä lähetellä niin en ihan kiusallakaan eroaisi. Miehelle esittäisin ihanaa mutta oikeasti eläisin miten haluaisin ja "kusisin ukon muroihin". Ukko voisi toki lähteä koska vaan koska tietää missä on ovi...

Jep, mutta eipä vaan ole lähtenyt vaikka lähdöllä uhitteli jo maaliskuussa.

-ap

Vierailija
56/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että se kakkonen kääntää nyt asiat päälaelleen. Yleensä tuota anteeksiantolausetta kuulee luultavasti ykkösnaisen suusta kakkoselle, vaikka mieshän se petti ja kakkonen ei tiennyt avovaimon olemassa olosta pöläystäkään - kunnes selvisi. Mitähän hekin anteeksiantavat. Joka tapauksessa outoja viestejä sait.

Vierailija
57/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Juu se olen kyllä tajunnut, että mieheni ei asiaa pysty päättämään. Hän ei ole pystynyt päättämään, että lähtisi luotani mutta ei myöskään päättämään, että sivusuhteeni tulisi loppua, koska ei minuakaan pysty jättämään.

-ap

Eli kaikki teistä odottaa, että sinä päättäisit suhteen, mutta ei halua tehdä sitä... Ihan kiusallasi?

Mitäpä, jos tekisit, ap, päätöksiä ihan omista lähtökohdistasi, itseäsi ja tulevaisuuttasi ajatellen.

Mitä muuten arvotat miehessäsi? (aito kysymys)

Vierailija
58/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep, mutta eipä vaan ole lähtenyt vaikka lähdöllä uhitteli jo maaliskuussa.

-ap

Miksi sinä et lähde tai passita ukkoa maantielle? Harva pystyy elämään petturin kanssa.

Vierailija
59/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä te aina revitte näitä pidätyskyvyttömiä miehiä, joiden *skaisia kalsareita vaimot joutuvat onnettomana pyykkäämään? Kaikki minun tapaamani miehet ovat osanneet käyttää vessaa. 

Vierailija
60/762 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, narsisteilla on tapana kääntää asia kuin asia päälaelleen. Toisen syytä kaikki. Nim. Kokemuksesta viisastuneena