Mieheni kakkonen otti yhteyttä
Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.
Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.
Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?
Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.
Kommentit (762)
Vierailija kirjoitti:
Oma tarinani, yhdessä olemme olleet 22 hauskaa vuotta. Vietämme paljon aikaa ja nauramme paljon yhdessä, seksi on hyvää ja sitä on usein. Meillä on hyvä ja läheinen liitto.
Miehellä oli ikäkriisi, kuten hän itse sanoo. Löysi työpaikalta nuoren naisen, jonka kanssa harrasti seksiä kolme kertaa. Kun hän kertoi minulle asiasta uskoin häntä. Kuten sanoin meillä on hyvä liitto ja elämässä voi sattua kaikenlaista. Hän oli todella pahoillaan, mutta ikä on ehkä tuonut sellaista avarakatseisuutta ja ymmärrystä, etten kokenut katkeruutta tai että olisimme edes tarvinneet terapiaa tai muutakaan tukea.
Sitten soi ovikello ja sisään asteli tuo toinen nainen, suuren uutisen kansa - hänellä on ollut seksiä mieheni kanssa. Yhtäkkiä olin kuin keskellä komediaa, jossa tämä nainen julisti rakkauttaan mieheeni, mies oli punainen ja ahdistunut ja itse istuin sohvalla kahvikuppi kädessä ja onnistuin sanomaan- jaa.
Nainen alkoi vaatia mitä "ne" nyt teemme. Minä sanoin juovani nyt kahvia ja sitten tekeväni lasagnea, mieheni ilmoitti heittävänsä hänet ulos.
Kävimme tuon jälkeen kaksi kertaa pariterapiassa mieheni aloitteesta, minun aloitteestani lopetimme sen. Mieheni vaihtoi työpaikkaa päästäkseen eroon naiset. (miehen oma päätös).
Nyt viitisen - vuotta tuon jälkeen nauramme jo Koko asialle ja myös muille ikäkriisin oireille.Tsemppiä ap, ehkä kakkonen on kohta oven takana suuren julistuksensa kanssa.
Kuin suomalainen versio jostain Pedro Almodovarin leffasta. "Minä juon nyt kahvia" 😍
Kuuluiko miehesi kakkosesta selkeää puhetta yhteydenoton aikana vai oliko se lähinnä äänetön kutsu rakkauteen, aueten ja taas sulkeutuen?
Vierailija kirjoitti:
Kuuluiko miehesi kakkosesta selkeää puhetta yhteydenoton aikana vai oliko se lähinnä äänetön kutsu rakkauteen, aueten ja taas sulkeutuen?
Näin se vain on! Kosteat maiskahdukset ovat selvä merkki valmiudesta seikkailuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se vain on! Kosteat maiskahdukset ovat selvä merkki valmiudesta seikkailuun.
Monet perheenisäthän ovat umpih**oja. Vain kakkainen kiinnostaa ja miesten sellainen. Kokeile yöllä hivellä suristimella peppureikää ja katso yniseekö miehesi tyytyväisenä?
Vierailija kirjoitti:
Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.
En pysty vaan käsittämään mitä.
-ap
Veit siltä miehen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis ei mahdu mun päähän, että mitkä on ne syyt, että joku jatkaisi parisuhteessa jonkun kanssa, vaikka toinen pettää ihan avoimesti (eikä ole kuitenkaan mikään yhteisesti kaikkien osapuolten kesken sovittu avoin suhde). Oletko siis taloudellisesti riippuvainen miehestä? Jos aloittaisit vaikka siitä, että varmistaisit omat tulosi (esim. riittävän hyväpalkkaisen työn tms.)? Muuta kun taloudelliset syyt ei kyllä tule mieleen.
Kerroin jo aiemmin, kyseessä ei ole raha. Minun motiivin eivät ole tämän keskustelun aihe.
-ap
Mutta kun meitä kaikkia kiinnostaa tietää mikä siinä miehessä saa sinut roikkumaan suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
"Oma tarinani, yhdessä olemme olleet 22 hauskaa vuotta. Vietämme paljon aikaa ja nauramme paljon yhdessä, seksi on hyvää ja sitä on usein. Meillä on hyvä ja läheinen liitto.
Miehellä oli ikäkriisi, kuten hän itse sanoo. Löysi työpaikalta nuoren naisen, jonka kanssa harrasti seksiä kolme kertaa. Kun hän kertoi minulle asiasta uskoin häntä. Kuten sanoin meillä on hyvä liitto ja elämässä voi sattua kaikenlaista. Hän oli todella pahoillaan, mutta ikä on ehkä tuonut sellaista avarakatseisuutta ja ymmärrystä, etten kokenut katkeruutta tai että olisimme edes tarvinneet terapiaa tai muutakaan tukea.
Sitten soi ovikello ja sisään asteli tuo toinen nainen, suuren uutisen kansa - hänellä on ollut seksiä mieheni kanssa. Yhtäkkiä olin kuin keskellä komediaa, jossa tämä nainen julisti rakkauttaan mieheeni, mies oli punainen ja ahdistunut ja itse istuin sohvalla kahvikuppi kädessä ja onnistuin sanomaan- jaa.
Nainen alkoi vaatia mitä "ne" nyt teemme. Minä sanoin juovani nyt kahvia ja sitten tekeväni lasagnea, mieheni ilmoitti heittävänsä hänet ulos.
Kävimme tuon jälkeen kaksi kertaa pariterapiassa mieheni aloitteesta, minun aloitteestani lopetimme sen. Mieheni vaihtoi työpaikkaa päästäkseen eroon naiset. (miehen oma päätös).
Nyt viitisen - vuotta tuon jälkeen nauramme jo Koko asialle ja myös muille ikäkriisin oireille."Mitä huvittavaa (nauramista) on siinä, että joku nuori murskattiin sen jälkeen kun vanha pukki on narrannyt ja höylännyt ilman ehkäisyä, eikä vaimoa tai idarimiestä kiinnosta pätkän vertaa tytön Suuri Uutinen, saati kuka järjesti ja maksoi tytön abortin. Vaimoa kiinnosti lasagnen teko ja hänen miestään päästä kiireesti eroon ihmisestä, jota käytti hyväkseen mutta joka nyt uhkasi hänen mukavuusaluettaan.
Olette ansainneet toisenne.
Mukavia muistoja tuollaiset mille voi nauraa yhdessä.
Miksi vaimon pitäisi lohduttaa kakkosta? Miksei voin vain jatkaa omaa päiväänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Oma tarinani, yhdessä olemme olleet 22 hauskaa vuotta. Vietämme paljon aikaa ja nauramme paljon yhdessä, seksi on hyvää ja sitä on usein. Meillä on hyvä ja läheinen liitto.
Nyt viitisen - vuotta tuon jälkeen nauramme jo Koko asialle ja myös muille ikäkriisin oireille."Mitä huvittavaa (nauramista) on siinä, että joku nuori murskattiin sen jälkeen kun vanha pukki on narrannyt ja höylännyt ilman ehkäisyä, eikä vaimoa tai idarimiestä kiinnosta pätkän vertaa tytön Suuri Uutinen, saati kuka järjesti ja maksoi tytön abortin. Vaimoa kiinnosti lasagnen teko ja hänen miestään päästä kiireesti eroon ihmisestä, jota käytti hyväkseen mutta joka nyt uhkasi hänen mukavuusaluettaan.
Miksi vaimon pitäisi lohduttaa kakkosta? Miksei voin vain jatkaa omaa päiväänsä?
Nimenomaan. Miksi vaimon olisi pitänyt tilanne selittää kakkoselle. Kahvin juonti on ollut ihan fiksua tässä tilanteessa, paljon pahempi olisi ollut, jos vaimo olisi esimerkiksi lähtenyt haukkumaan kakkosta.
Kirjoittaja myös kertoi, että mies "heitti naisen ulos". Mehän emme tiedä, miten tämä tapahtui, voi olla että mies kertoi tässä tilanteessa kakkoselle, mikä heidän suhteensa kohtalo on.
Mutta täytyy sanoa että on kakkosella ollut aikamoinen kantti, kun ilmaantuu toisten kotiin selvittämään tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltäni, miksi sain kakkosnaiselta viestin. Hän vastasi, ettei puutu. Ja kuulemma saan naiselta kysyä, mitä hän antaa anteeksi, mieheni ei puutu. Kerroin, ettei vastannut, vaikka asiaa kysyin.
Kakkosnainen on siis miehelleni kertonut viestistä, näin päättelin.
-ap
Kun mies vastasi ensimmäisen kerran että hän ei puutu niin olisin kysynyt että jatkuuko suhde edelleen vai onko tämä naisen puolelta vainoamista? MIkäli mies olisi tähän vastannut että saan kysyä naiselta mitä antaa anteeksi että mies ei puutu asiaan. Olisin vastannut miehelle että mun ei tarvitse kysyä tuolta naiselta mitään ja todennut vain että jos nainen jatkaa yhteydenottoa niin joudun tekemään vainoamisesta rikosilmoituksen ja ilmoitan samalla että mieheltä saa lisätietoa. Enkä olisi laittanut mitään viestiä enempää tuolle naiselle. Jos mies ei vastaa oletan että hän ei tiedä ja silloin tämä on sama kuin kuka tahansa vento vieras vainoaisi minua.
Mitä te enää mieheltä mitään kyselette? Eikö se nyt riitä, että sillä on toinen. Pistäisin itse pihalle mokoman jos ei tajua lähteä. Hohhoijakkaa taas miksi kynnysmatoiksi te alennutte. Siis te hyväksytte täysin sen suhteen, ja tuo on miehelle signaali, että on ok jatkaa sitä. Älkää nyt kuvitelko että se sen lopettaa kun siinä odottelette. Menee hetki ja se muuttaa sen toisen luo. Voi mennä vuosia mutta sen se tekee. Sanokaa mun sanoneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan. Miksi vaimon olisi pitänyt tilanne selittää kakkoselle. Kahvin juonti on ollut ihan fiksua tässä tilanteessa, paljon pahempi olisi ollut, jos vaimo olisi esimerkiksi lähtenyt haukkumaan kakkosta.
Kirjoittaja myös kertoi, että mies "heitti naisen ulos". Mehän emme tiedä, miten tämä tapahtui, voi olla että mies kertoi tässä tilanteessa kakkoselle, mikä heidän suhteensa kohtalo on.
Mutta täytyy sanoa että on kakkosella ollut aikamoinen kantti, kun ilmaantuu toisten kotiin selvittämään tilannetta.
Siinä on taas mies onnistunut esittämään. "Heitti naisen ulos". Sanonut tälle että tavataan huomenna ja suhde jatkuu. Toinen siellä kotona keittelee kahvia ja laittaa lasagnea ja antaa miehensä oikein luvan kanssa jatkaa suhdetta. Antakaa mun kaikki kestää. Ei luoja mitä sinisilmäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyin mieheltäni, miksi sain kakkosnaiselta viestin. Hän vastasi, ettei puutu. Ja kuulemma saan naiselta kysyä, mitä hän antaa anteeksi, mieheni ei puutu. Kerroin, ettei vastannut, vaikka asiaa kysyin.
Kakkosnainen on siis miehelleni kertonut viestistä, näin päättelin.
-ap
Mitä ihmettä. Pari keskenään ristiriitaista vaihtoehtoa tulee mieleen:
1. Mies on ulkoistanut oman eronsa naisten hoidettavaksi. Kotonaan haluaa kuitenkin olla rauhassa, ottamatta kantaa mihinkään vaikeaan.
2. Miehen sivusuhde on päättymässä. Hän antaa toisen naisen rauhassa häröillä ja tempoilla ja aiheuttaa hämminkiä, mutta ottaa itse etäisyyttä.
Ikävää, ettei hän "puutu" omiin asioihinsa. Eikö yhtään tee mieli laittaa selkä seinää vasten ja vaatia päätöksiä?
Ei, se mies tuossa hyväksyttää tuota suhdettaan. Se tekee kyllä itse omat valinnat. Kumpikin nainen tekee valinnan, joko lähtee tai hiljaa hyväksyy tilanteen. Siitä se lähtee sen toisen matkaan sitten kun aika on kypsä, ilman draamaa, koska asiahan on nyt tiedossa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumman monella pettävällä miehellä taitaa olla tää vakiotarina mikä sisältää raivohullun/mielenterveyshäiriöistä kärsivän/itsariherkän vaimon siellä kotona. Voi raasua, varmaan kamalaa....
Kyllä, ja tyttöystävä on usein helposti höynäytettävä ja uskoo kritiikittä miehen sepitykset.
Tuo yksikin, joka oikeasti luulee tuntevansa sen miehen ja sen perheasiat jopa vaimoa paremmin.
Ei ymmärrä, että se mies todennäköisesti valehtelee ja manipuloi. On harjaantunut valehtelija kuin pahin poliitikko. Sepittää surkutarinoita vaimostaan ja maalaa kuvaa 2.naisesta jonain sielunkumppanina.Nyt alkoi oikein kiinnostaa, että kun niin hyvin tiedät suhteemme niin kerrohan nyt minullekin mitä se mies valehtelee ja miten hän minua manipuloi?
Hän ei sepitä surkutarinoita vaimostaan. Sen mitä vaimosta juttelemme on neutraalia keskustelua ja liittyy johonkin tilanteeseen. Emme juorua juoruamisen vuoksi. Tiedän vaimon ja tiedän miten he asuvat jne.
Mies elää kotonaan normaalia arkea, tietenkin. Kuten minä elän omassa kodissani. Näistä pystymme keskustelemaan neutraalisti. Ei miehen tarvitse salailla kotielämäänsä.
Miehen ei tarvitse valehdella, että on eroamassa. Tiesin jo ennen suhdettamme, että mies on naimisissa, hän ei valehdellut silloinkaan. Koska tunsimme jo ennestään taustoistamme.
Kun kerroin, että voimme purkaa toisillemme mieltämme tai voimme itkeä toistemme nähden ei liity miehen surkutteluun omasta elämästään ja vaimostaan tai minun siihen, että itkisin kun mies ei nyt vaan eroa. Tms.En oikeastaan itse keksi mitään mistä miehen täytyisi minulle valehdella. Tai minun miehelle. Emme ole kummatkaan manipuloivaa tyyppiä, miksi tekisimme sitä tässä suhteessa.
Ja missä asioissa edes manipulointia tarvitsisimme.En ole tuo edellinen kirjoittaja, mutta kuulostat kyllä todella sinisilmäiseltä ja naiivilta. Se mies valehtelee silmät suut täyteen, ei pelkästään vaimolleen, vaan myös samalla lapsilleen, vanhemmilleen, sisaruksilleen jne. Mutta sinulla on vakaa usko omaan paremmuuteesi, oikeasti ajattelet että tällainen patologinen valehtelija olisi sinulle rehellinen? Voimme purkaa toisillemme mieltämme? Haloo!
Edelleen: kerrohan joku konkreettinen sanallinen esimerkki mitä mies minulle valehtelee? Etkä vain yleisesti höyryä täällä.
Siitä en voi tietenkään tietää mitä hän sukulaisilleen tai muille valehtelee. En vaan keksi edelleenkään mitä ja miksi. Ei hän ainakaan meidän suhtermme vuoksi joudu kenellekään valehtelemaan. Tuskin kukaan suoraan on kysynyt onko miehellä suhde.
Mutta ei tosiaankaan mitään minusta ja suhteestamme koska kukaan ei siitä tiedä.
Vaimolleen miehen ei tarvitse valehdella suut ja silmät täyteen.
Hän ei ole eroamassa, toimii kotona normaalisti ja asiallisesti, ei ryyppää, eikä tuhlaa rahoja.
Vaimon elämä ei ole muuttunut millään lailla suhteemme vuoksi. Paitsi ehkä, kuten sanoin, mies on kotona paremmalla tuulella.Mikä pakkomielle sinulla on miehen valehtelusta?
Kyllä sekin, että elää aivan toista elämää, josta toinen ei tiedä mitään, on valehtelua ja valinta. Maailma kun on sellainen paikka ja Suomi niin saakelin pieni, että millään ilveellä ette voi olla varmoja siitä, että tilanne säilyy = vaimo ei koskaan saa tietää.
Silloin ne naamiot poistetaan. Olen ollut muutamaakin näitä juttuja todistamassa, eli kun vaimolle tulee aivan puskista usean vuoden salasuhde. Viimeistään siinä vaiheessa tulevat suut silmät valheitakin täyteen, kun yritetään pelastaa, mitä pelastettavissa on.
Tämä. Mulla on salasuhde mieheen, ollut jo vuosia. Uskon että vaimo tietää mut ei päästä irti koska ei halua että mekään onnistutaan. Voin vannoa et käräytän ukon siltä istumalta kun mun mitta täyttyy, ja se ei oo edes kaukana. Ja se mitä vaimo kuvittelee meidän suhteen olevan, ei todellakaan vastaa sitä mittakaavaa, mitä se on. Mä aion lähettää sille kaikki viestit ja kuvat, ei jää miehelle enää selittelyn sijaa.
Tossa tilanteessa itseään suojatakseen kannattaa ymmärtää, että ei se suhde ole siinäkään mittakaavassa, mitä sinä kuvittelet. Ihan sama, mitä kuvia on otettu tai viestejä lähetetty. Ei ne ole totuus yhtään sen enempää kuin vaimonkaan kuvitelmat.
Sä olet noissa viesteissä valitettavasti uskonut miehen selittelyt yhtä lailla. Nimittäin siellähän se kummikin vielä vaimon kanssa on - ja se on ainut absoluuttinen totuus.
Mua suorastaan helpotti, kun ymmärsin tämän. Oli tosi helppo vain laittaa estot päälle ja yrittää unohtaa koko nolo suhde.
Ymmärsit väärin, mulla ei ole enää kuvitelmia lainkaan. Laput on tippuneet silmiltä. Jos se olis rakastanut vaimoaan, se ei koskaan olis lähtenyt mun kanssa. Jos se puolestaan olis rakastanut mua, se olis oikeasti alkanut mun kanssa. Mutta se ei osaa tehdä muuta kuin odottaa, että joku ratkaisee asian sen puolesta. Viimeistäänhän se kuolema korjaa.
Se ei uskalla tehdä ratkaisua, koska se luulee että joku muu menee rikki. Minä haluan kostaa, ja sen aion tehdä. Jatkaisivatkin avioliittoaan, ovat sen varmasti ansainneet molemmat. Kyllä sillä kostolla jonkinlaisen p a s k a m y r s k y n saa aikaan, ja tavoite on se, ettei miehelle jää selittelyn sijaa, vaan kuvat ja viestit vuosilta puhuvat kyllä puolestaan. Kaikkea ei voi selittää ja valehdella, vaikka monet asiat voi.
Mitä se miehen vaimo on sulle tehnyt? Sinä oot siltä varastanut miehen, sen naisen pitäisi sulle kostaa. Ja miehelle.
Älä kosta, olet itse suostunut suhteeseen.
Vaimo ei ole syyllinen. Älä sekoita kaikkien teidän elämää. Kosto ei auta mitään, säilytä arvokkuutesi.
Jos toiseksi naiseksi alkaa niin siinä on olemassa omat sääntönsä ja eräs sääntö on, että kestää sen ja nuolee itse haavansa jos suhde loppuu.Tämä on jonkun petturimiehen kirjoittama, joka toivoo ettei kukaan tekisi mitään. Kostamalla miehelle paljastamalla vaimolle kostaa miehelle ja tekee vaimolle palveluksen, muuten se k-pää vie siltä loputkin vuodet elämästä, mahdollisuuden elää rehellisen ihmisen kanssa. Antaa sille vaimolle mahdollisuuden valita.
Ja ei, minä en suostunut tuollaiseen, mies jahtasi minua about vuoden, jonka jälkeen sovittiin että aletaan suhteeseen ja että jättää vaimonsa. En missään vaiheessa ole suostunut tähän.
Olen kyllä nainen. Ja edelleen samaa mieltä. Älä alenna itseäsi tuolle koston linjalle. Sekoitat myös lisää omaa elämääsi ja 8n todella raskasta henkisesti. Vaimo voi vaikka mennnä yhteeen rintamaan puolustamaan moestä ja alkaa haukkumaan sinua. Sinusta tehdään se pahis ja mies pääsee kuin koira veräjästä elämänkokemuksella ounastelen, ettet ole miehen ensimmäinen hairahdus, vaimo n antanut ehkä ennenkin anteeksi ja mies on ollut hetken kunnolla.
Poistu heidän elämästään ja jatka omaasi. Helpommalla pääset, jätä heidät selvittämään omat soppansa.
En minä tätä nyt tähän vain jätä. Se vaimo ei vielä kaikkea tiedä, jotenka aion kyllä tilannetta vähän valottaa. Kuin vaikka sen, että viimeiset neljä vuotta mies on vannonut rakkauttaan minulle. Ei minusta tässä mitään pahista voi tehdä, sellaiset litaniat ja todisteet on kyllä ihan kirjallisena mustaa valkoisella. Kiitos huolenpidosta. Heidän suhteensa kestosta meidän suhde on liki puolet, ettei varmaan tässä mittakaavassa ole aiemmin "hairahtanut" jos tätä sellaiseksi haluat kutsua. Ei, kyllä tämä on ihan valinta. Melkoisen monta valintaa sanoisin.
Onkohan sinulla noin heikko numeropää? Kirjoituksestasi voi päätellä, että miehesi nykyinen ykkönen otti yhteyttä kakkoseksi jo jääneeseen!
Vierailija kirjoitti:
Onkohan sinulla noin heikko numeropää? Kirjoituksestasi voi päätellä, että miehesi nykyinen ykkönen otti yhteyttä kakkoseksi jo jääneeseen!
Niin. Mutta ei. Kun hän juo nyt kahvia ja laittaa lasagnen uuniin. Asiat on kunnossa ja kulissit melkein pystyssä. Mitä nyt päässä vähän vippaa.
Jos puolisolla on kakkonen, niin kokeeko siinä enää olevansa ykkönen?
Vai kokeeko siinä olevansa nolla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Mutta ei. Kun hän juo nyt kahvia ja laittaa lasagnen uuniin. Asiat on kunnossa ja kulissit melkein pystyssä. Mitä nyt päässä vähän vippaa.
Jos vaimolla on ihan mukava elämä ja hauskaa miehensä kanssa, miksi hänellä on "velvollisuus" päättää se onni. Eikö vaimolla ole oikeutta olla onnellinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimolla on ihan mukava elämä ja hauskaa miehensä kanssa, miksi hänellä on "velvollisuus" päättää se onni. Eikö vaimolla ole oikeutta olla onnellinen?
Jos vaimo kykenee olemaan onnellinen tietoisena siitä, että mies on jossain "ikäkriisissä" päätynyt käyttämään hyväkseen paljon nuorempaa naista ja vielä onnellisena naureskelee muistolle, mielestäni vaimon tunne-elämä ei ole tervettä - eikä siitä syystä juuri kovin onnellistakaan. Se tuntuu olevan riippuvaista aika epäterveistä elementeistä.
Itse olen kyennyt jatkamaan elämää yhdessä ikäkriisissä tapahtuneiden sekoilujen vuoksi, mutta vain sen vuoksi, että kaikki osapuolet olivat koko lailla samoja ikiä ja siten kykeneväisiä samalla tasolla asioita käsittelemään.
Jos tilanteeseen olisi liittynyt jotain vastaavaa, kuten sohvan nurkassa onneton nuori ihminen, olisin todellakin kyseenalaistanut paitsi mieheni arvostelu- myös empatiakyvyn. En olisi kyennyt näkemään, miten voisin sellaisen henkilön kanssa edes yrittää setviä ja selvitellä, saatika korjata tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo 'kantti' tarkoittaa naisilla esiintyvää aikamoista erään lajin ei niin epätavanomaista 'vinksahtaneisuutta'.
Kun mies vastasi ensimmäisen kerran että hän ei puutu niin olisin kysynyt että jatkuuko suhde edelleen vai onko tämä naisen puolelta vainoamista? MIkäli mies olisi tähän vastannut että saan kysyä naiselta mitä antaa anteeksi että mies ei puutu asiaan. Olisin vastannut miehelle että mun ei tarvitse kysyä tuolta naiselta mitään ja todennut vain että jos nainen jatkaa yhteydenottoa niin joudun tekemään vainoamisesta rikosilmoituksen ja ilmoitan samalla että mieheltä saa lisätietoa. Enkä olisi laittanut mitään viestiä enempää tuolle naiselle. Jos mies ei vastaa oletan että hän ei tiedä ja silloin tämä on sama kuin kuka tahansa vento vieras vainoaisi minua.