Mieheni kakkonen otti yhteyttä
Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.
Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.
Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?
Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.
Kommentit (762)
Vierailija kirjoitti:
No toisaalta ap on pukin puoliso, en jaksa arvostaa tuollaistakaan naista. Hölmöjä olette molemmat ämmät.
Ihan sama minulle, arvostatko minua vai et. Minussa ja kakkosnaisessa on kuitenkin se iso ero, että minä en petä.
Älä huoli ap. Tuskin se toinen nainen haluaa alkaa pyykkäämään ukon paskaisia kalsareita. Kätevämpää kaikille kun sinä toimit kodinhoitajana.
Vierailija kirjoitti:
Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.
En pysty vaan käsittämään mitä.
-ap
Miehesi on varmaan kertonut kekseliäitä juttuja siitä miten kamala olet, ja siksi hän ei uskalla jättää sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No toisaalta ap on pukin puoliso, en jaksa arvostaa tuollaistakaan naista. Hölmöjä olette molemmat ämmät.
Ihan sama minulle, arvostatko minua vai et. Minussa ja kakkosnaisessa on kuitenkin se iso ero, että minä en petä.
Ketä se kakkosmuija muka pettää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.
En pysty vaan käsittämään mitä.
-ap
Miehesi on varmaan kertonut kekseliäitä juttuja siitä miten kamala olet, ja siksi hän ei uskalla jättää sinua.
Tämä muuten voi olla totta! Jotain syitä hänen on täytynyt esittää sille, miksi ei ole vielä eronnut vaikka aikaa kulunut kohta vuoden... Tosin en käsitä sitäkään, kuinka kauan selityksiin uskotaan.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Säälittävän kuuloinen muija, varo ettei m u r h a a (tapaus Pohjanmaan mörssäri)
Ei kannata vastata mitään, älä lähde puhumaan tuollaisen kanssa.
Viittaatko henkilöön V.N.?
Vierailija kirjoitti:
Mies vie teitä akkoja kuin litran mittaa, molemmille selittää eri jargoniat ja tyhmät ämmät uskoo.
Mistä teit päätelmän, että minä uskon?
-ap
Tiesitkö siis tästä suhteesta ennen yhteydenottoa?
Ja epäilen myös miehesi satuilleen kaikenlaista.
Ap on vain kodinhoitaja.
En itsekään halua elämäni miehen kanssa yhteen. Kätevämpää kun vaimonsa hoitaa kotia. Saan asua yksin.
Vierailija kirjoitti:
Johtuu ihan siitä, että pettäminen on yleistä parisuhteessa, koska parisuhde ei ole luonnollinen tila
Parisuhde ei ole luonnollinen tila hedonistille. Meille kaikille normaaleille, jotka koitamme kehittyä ihmisinä ja pystymme sitoutumaan pitkäaikaisesti se on mitä luonnollisin tila =)
Ap on varmaan joku onneton suurperheen kotiäiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on varmaan aika yleistä, koska tiedän parikin oikeasti tapahtunutta vastaavaa tapausta. Ekassa tapauksessa sivusuhteen nainen oli vainooja, joka vainosi vaimoa vielä eronkin jälkeen. Kuvitteli ilmeisesti, että ovat edelleen yhdessä. Ja mies joutui tekemään rikosilmoituksen, heillä siis oli ollut vain lyhyt suhde.
Niin, ja se toinenkin tapaus oli sellainen, ettei nainen ihan täysillä käynyt.
Siis jos tämä ei olekaan provo: Ei kannata reagoida mitenkään ja jos kirjeitä tulee lisää, niin yhteyttä poliisiin matalalla kynnyksellä. Miehellesi varmaan näytät kirjettä myös?
Tuo ensin mainittu vainoojatapaus otti yhteyttä myös pariskunnan toiseen lapseen.
Ei ole Provo, tiedän kyllä että kuulostaa sellaiselta.
Kyseessä ei ollut kirje vaan puhelimeen viesti. Ja joo, tarkoitus on kysyä mieheltä, että mikähän idea noissa viesteissä on.
Mielenterveys naisella ei ole kunnossa, sen tiedän.
Ja silti miehesi panee sitä. Miksi?
Hyvä kysymys, ei ole selvinnyt minulle.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Tiesitkö siis tästä suhteesta ennen yhteydenottoa?
Ja epäilen myös miehesi satuilleen kaikenlaista.
Tiesin. Luultavasti mieheni keksii juttuja, joilla selittää, miksi ei edelleenkään ole eronnut, vaikka nainen on oman eronsa hoitanut jo keväällä.
-ap
Vierailija kirjoitti:
Ap on varmaan joku onneton suurperheen kotiäiti.
Kaksi lasta on, se ei vielä suurperhettä tee. En ole kotiäiti.
Vaikka ei näillä kyllä pitäisi asiaan olla mitään merkitystä.
-ap
Miten kauan aiot tuota tilannetta vielä kestää?
Kuulostaa narsistiselta, just eikö melkeen! Kääntää syyn harteillesi ja vieläpä antaa sinulle anteeksi. Miehes on astunu paskakasaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kakkosnainen on sinkku tai ei ole parisuhteessa, jossa on sovittu, ettei naiskennella muita, hän ei petä ketään.
Ap,tehän voitte muuttaa kaikki asumaan yhteen. Aivan kuin sisarvaimo ohjelmassa. Kuitenkin,kohta takuulla on kakkonen raskaana,niin voisitte yhdessä hoitaa lapset,kotityöt ja miehen.