Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mieheni kakkonen otti yhteyttä

Vierailija
23.09.2022 |

Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?

Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.

Kommentit (762)

Vierailija
461/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä "kakkosia" on AINA MIEHILLÄ? En ole IKINÄ kuullut että akka pitäisi jotain miesten haaremia, ne ovat AINA MIEHIÄ. Vaihdatte nimennekin näiden eteen, olette kunnon merkattuja teurasnautoja joita spermataan ja sitten tässä kiitos? :D Teitä vain petetään ja muitakin reikiä spermataan. Kunnon surkimukset. Nauran jokaiselle petettävälle akalle, kuorruttakaa spermalla nyt vielä naamanne kun menette ulos. Surkeita olette. Oikeita käytettyjä lehmiä.

Itse taas olen kuullut yhtä poikkeusta lukuunottamatta, että liitot on päättyneet nimenomaan siihen, että nainen on jakanut sitä toosaansa kelle milloinkin on huvittanut.

Vierailija
462/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi näitä "kakkosia" on AINA MIEHILLÄ? En ole IKINÄ kuullut että akka pitäisi jotain miesten haaremia, ne ovat AINA MIEHIÄ. Vaihdatte nimennekin näiden eteen, olette kunnon merkattuja teurasnautoja joita spermataan ja sitten tässä kiitos? :D Teitä vain petetään ja muitakin reikiä spermataan. Kunnon surkimukset. Nauran jokaiselle petettävälle akalle, kuorruttakaa spermalla nyt vielä naamanne kun menette ulos. Surkeita olette. Oikeita käytettyjä lehmiä.

Itse taas olen kuullut yhtä poikkeusta lukuunottamatta, että liitot on päättyneet nimenomaan siihen, että nainen on jakanut sitä toosaansa kelle milloinkin on huvittanut.

No jossain ne miehet käyvät hommansa hoitamassa, eli väkisinhän joku niille jakaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taas olen kuullut yhtä poikkeusta lukuunottamatta, että liitot on päättyneet nimenomaan siihen, että nainen on jakanut sitä toosaansa kelle milloinkin on huvittanut."

Joo kyllä ne naisetkin osaa olla tosi kieroja ja petollisia . Kyllä karahtaisi usea liitto kiville jos monen lapsen oikeat biologiset isukit paljastuisi. 

Vierailija
464/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten hämmästytti, että hän antaa minulle anteeksi.

En pysty vaan käsittämään mitä.

-ap

Kysypä siltä mieheltäsi, millaisia satuja se on tarinoinut.

Kun olin 21-22-vuotias opiskelija, olin suhteessa 42-vuotiaaseen mieheen. Hän kertoi avoimesti, että on 13-vuotiaan tytön isä, mutta jätti mainitsematta vaimon.

Yhtenä perjantai-iltana käytiin kuuntelemassa live-musaa ja tultiin minun luo. Muistan sen kuin eilisen päivän, kun maattiin alasti sylikkäin ja hän sanoi, että pitää varmaan lähteä, kun seuraavana päivänä on lento Berliiniin. Minä kysyin, kenen kanssa hän lähtee ja hän vastasi, että tyttären ja piti sen jälkeen pitkän tauon ja lisäsi vielä vaimon. Minä ihmettelin, että vaimon! Hän sanoi, että anteeksi kun ei ole kertonut, mutta he ovat yhdessä ainoastaan tytön takia, kun on murrosikä ja hankaluuksia. Olin niin hullaantunut, että halusin uskoa, vaikka osa minusta ei uskonutkaan selitystä.

Pidettiin taukoa tapaamisissa, mutta annoin periksi. Sitten tuli tämä vaihe, jossa hän satuili juttuja vaimosta. Vaimo ei anna eroa. Hän olisi valmis lähtemään, mutta vaimo sanoo, että pahimman murrosiän yli pitää olla yhdessä perheenä. Vaimo oli kuulemma antanut luvan, että voidaan tapailla, jo ei julkisilla paikoilla näyttäydytä yhdessä. Vaimo ei suostu puhumaan erosta ainakaan muutamaan vuoteen. Nämä kaikki siis miesystäväni kertomusta.

Mietin omaa tilannettani, koska taisin olla silloin 22-vuotias ja opintojen loppuvaiheessa gradua tekemässä. Halusinko jäädä odottamaan. Entäs jos haluaisin yhteisiä lapsia. Monenko vuoden jälkeen se olisi mahdollista.

Piste tuli suhteelle, kun satuttiin samaan aikaan samaan tilaisuuteen. Mies näki minut siellä, ei tullut juttelemaan, käänsi päänsä pois. Vaimo oli mukana ja juttelivat väliajalla toisen pariskunnan kanssa, kaikki sellaisia yli nelikymppisiä. Minulle vahvistui käsitys, että en minä vielä halunnut niin keski-ikäistä elämää, että nelikymppiset tuttavapariskunnat. Ja entäs jos se tytär vielä tulisi mukaan kaikkialle vapaa-aikana tai vielä pahempaa jos se tytär ei sietäisi minua. Oikeastaan se pahin jo toteutuikin, että miesystävä ei tunne minua julkisella paikalla ja arvon vaimo saa tasavertaisen kohtelun, minä en mitään. Nyt jälkikäteen ajatellen en edes tiedä, oliko se mies edes keskustellut minusta vaimonsa kanssa ja oliko vaimo sanonut ettei voi erota niin kauan kuin tyttärellä on murrosikä.

Itselle kävi samalla tavalla. Eli komea keski-ikäinen mies eroamassa vaimostaan.

Vaimo oli mieleltään sairas ja tytär invalidi.

Minä olin miehen mukaan suloinen ja hyvä kuuntelija.

Mies joutui tottakai huolehtimaan vaimostaan ja lapsestaan ja minä kuuntelin empaattisena, kuinka vaimolla oli taas huono päivä, voi miesparkaa! Lapsen kanssa taas ongelmia, Ei ole helppoa. Hoivalaitokseen pitkät jonot, ei voi muuta kuin odottaa.

Mutkan kautta tapasin hänen vaimonsa, mukavan ja tyylikkään, lähemmäs nelikymppisen rouvan ja heidän tyttärensä: täysin terveen teini-ikäisen fitness-lupauksen .

Vierailija
465/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jossain ne miehet käyvät hommansa hoitamassa, eli väkisinhän joku niille jakaa.

Ei mies vieraisiin mene, jos saa kotona.

Vierailija
466/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kun olin 21-22-vuotias opiskelija, olin suhteessa 42-vuotiaaseen mieheen. Hän kertoi avoimesti, että on 13-vuotiaan tytön isä, mutta jätti mainitsematta vaimon.

Yhtenä perjantai-iltana käytiin kuuntelemassa live-musaa ja tultiin minun luo. Muistan sen kuin eilisen päivän, kun maattiin alasti sylikkäin ja hän sanoi, että pitää varmaan lähteä, kun seuraavana päivänä on lento Berliiniin. Minä kysyin, kenen kanssa hän lähtee ja hän vastasi, että tyttären ja piti sen jälkeen pitkän tauon ja lisäsi vielä vaimon. Minä ihmettelin, että vaimon! Hän sanoi, että anteeksi kun ei ole kertonut, mutta he ovat yhdessä ainoastaan tytön takia, kun on murrosikä ja hankaluuksia. Olin niin hullaantunut, että halusin uskoa, vaikka osa minusta ei uskonutkaan selitystä.

Pidettiin taukoa tapaamisissa, mutta annoin periksi. Sitten tuli tämä vaihe, jossa hän satuili juttuja vaimosta. Vaimo ei anna eroa. Hän olisi valmis lähtemään, mutta vaimo sanoo, että pahimman murrosiän yli pitää olla yhdessä perheenä. Vaimo oli kuulemma antanut luvan, että voidaan tapailla, jo ei julkisilla paikoilla näyttäydytä yhdessä. Vaimo ei suostu puhumaan erosta ainakaan muutamaan vuoteen. Nämä kaikki siis miesystäväni kertomusta.

Mietin omaa tilannettani, koska taisin olla silloin 22-vuotias ja opintojen loppuvaiheessa gradua tekemässä. Halusinko jäädä odottamaan. Entäs jos haluaisin yhteisiä lapsia. Monenko vuoden jälkeen se olisi mahdollista.

Piste tuli suhteelle, kun satuttiin samaan aikaan samaan tilaisuuteen. Mies näki minut siellä, ei tullut juttelemaan, käänsi päänsä pois. Vaimo oli mukana ja juttelivat väliajalla toisen pariskunnan kanssa, kaikki sellaisia yli nelikymppisiä. Minulle vahvistui käsitys, että en minä vielä halunnut niin keski-ikäistä elämää, että nelikymppiset tuttavapariskunnat. Ja entäs jos se tytär vielä tulisi mukaan kaikkialle vapaa-aikana tai vielä pahempaa jos se tytär ei sietäisi minua. Oikeastaan se pahin jo toteutuikin, että miesystävä ei tunne minua julkisella paikalla ja arvon vaimo saa tasavertaisen kohtelun, minä en mitään. Nyt jälkikäteen ajatellen en edes tiedä, oliko se mies edes keskustellut minusta vaimonsa kanssa ja oliko vaimo sanonut ettei voi erota niin kauan kuin tyttärellä on murrosikä.

Itselle kävi samalla tavalla. Eli komea keski-ikäinen mies eroamassa vaimostaan.

Mies joutui tottakai huolehtimaan vaimostaan ja lapsestaan ja minä kuuntelin empaattisena, kuinka vaimolla oli taas huono päivä, voi miesparkaa! Lapsen kanssa taas ongelmia, Ei ole helppoa. Hoivalaitokseen pitkät jonot, ei voi muuta kuin odottaa.

Mutkan kautta tapasin hänen vaimonsa, mukavan ja tyylikkään, lähemmäs nelikymppisen rouvan ja heidän tyttärensä: täysin terveen teini-ikäisen fitness-lupauksen .

Kaveria vedätti kans kohtuuttoman pitkään huijari , joka esiintyi lapsettomana poikamiehenä, kiireisenä liikemiehenä tosin joka matkusteli paljon.

Tapasivat sen likan luona koska siellä kuulemma viihtyisämpää kuin poikamiesboksissa. No osoitetiedot paljasti että huijari oli neljän lapsen isä , ukkomiehiä, joka asui tiiviisti vaimon kanssa samassa huushollissa.Kaiken lisäksi vapautunut vankilasta tehtailtuaan petoksia. Siis miettikää...

Vierailija
467/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

No, selvästi kusetti sua 100% en usko että vaimo tiesi sinun olemassaolosta mitään

Vierailija
468/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumman monella pettävällä miehellä taitaa olla tää vakiotarina mikä sisältää raivohullun/mielenterveyshäiriöistä kärsivän/itsariherkän vaimon siellä kotona. Voi raasua, varmaan kamalaa....

Vierailija
469/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan eroamassa, mutta lasten takia asutaan yhdessä"

Vierailija
470/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mä en haluisi olla enää vaimon kanssa vaan sun, mutta vaimo ei herkkänä ihmisenä kestäisi eroa, en halua ottaa vastuuta et se tekis jotain satavarmasti itelleen. Ollaan me siis vaan hipihiljaa ja nautitaan rakkaudestamme, mistä saan voimaa kestää rakkaudetonta liittoani".

Vierailija
471/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Mulla sama. Siis oikeen kulttuuripersoona, jonka vaimo vakavasti sairaana, näin antoi ymmärtää. Vihjaili niiiiin raskaasta elämän tilanteesta. Ja että minä hänen päiviensä valo, mutta ei voi erota, koska muuten joku lapsista joutuisi tulemaan vaimoa hoitamaan. Jösses sentään, sain tavata tämän raivoisan rouvan ja siis aivan hengästyin hänen energisyyttään torilla, jossa pompotti myyjiä ja muita asiakkaita erittäin määräävästi ja ylhäältä päin. Siis mies pelle täysin ja nössö.

Mikä lie S&M -liitto ja ukko selvästi se bottom.

Vierailija
472/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla niin hyväuskoinen että vielä vuosienkin päästä kuvittelee että olis itse 20-veenä voinut mennä väliin johkin 40v lapsiperheen elämään ja mies varmaan keskusteli tästä rakastajasta vaimonsa kanssa kotona... Eikös tuo nyt ole ihan selvää että mies puhui mitä sylki suuhun tuo

Vierailija
473/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumman monella pettävällä miehellä taitaa olla tää vakiotarina mikä sisältää raivohullun/mielenterveyshäiriöistä kärsivän/itsariherkän vaimon siellä kotona. Voi raasua, varmaan kamalaa....

Kyllä, ja tyttöystävä on usein helposti höynäytettävä ja uskoo kritiikittä miehen sepitykset.

Tuo yksikin, joka oikeasti luulee tuntevansa sen miehen ja sen perheasiat jopa vaimoa paremmin.

Ei ymmärrä, että se mies todennäköisesti valehtelee ja manipuloi. On harjaantunut valehtelija kuin pahin poliitikko. Sepittää surkutarinoita vaimostaan ja maalaa kuvaa 2.naisesta jonain sielunkumppanina.

Vierailija
474/762 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee vieraisiin, jos hakee jännitystä tai jos yksi ei riitä.

Minulla on ihan oma kokemus tästä, että nuorena mentiin naimisiin 4 vuoden seurustelun jälkeen. Pian häiden jälkeen alkoi hänellä fantasia kolmannesta pyörästä, vaikka meillä oli toimintaa sängyssä 5-7 päivänä viikossa. Hän myös avoimesti ihaili nuoria tyttöjä. Minä olin vasta 23 vuotta, mutta minua vähintään 5 vuotta nuorempia hän katseli ihaillen.

Sitten tuli yksi suhde, joka muutti meidän elämän. Hän alkoi käydä yksinään viikonloppuisin vanhan lukiokaverin luona toisella paikkakunnalla ja live-roolipelitapahtumissa eli larppaamassa. Yhtenä sunnuntaina tuli kotiin ja sanoi, että meillä on niin eri intressit, ettehän haluaa erota. Yli kuukausi meni, että päästiin muuttamaan eri asuntoihin. Olihan se yllätys, ettei hän muuttanut erilleen yksin. Sinne muutti mukana sievä, hoikka, vaalea nuori nainen. Minulla ei ole mitään käsitystä, montako kuukautta heillä oli ollut suhde.

Myöhemmin tapasin ystäväni kautta toisen vaalean nuoren naisen (noin 19 v. silloin) ja hän sanoi baari-illassa, että meillä on ollut jotain yhteistä ja minä mietin, mitä se voi olla. Hänellä oli ollut jonkinlainen suhde ex-mieheni kanssa. Yhtään en tiedä, missä ja miten, koska asuttiin yhdessä ja pääosin vapaa-aikakin meni yhdessä. Nykyisin muuten ex-miehelläni on kaksi vaimoa, joiden kanssa asuu.

Vierailija
475/762 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on varmaan aika yleistä, koska tiedän parikin oikeasti tapahtunutta vastaavaa tapausta. Ekassa tapauksessa sivusuhteen nainen oli vainooja, joka vainosi vaimoa vielä eronkin jälkeen. Kuvitteli ilmeisesti, että ovat edelleen yhdessä. Ja mies joutui tekemään rikosilmoituksen, heillä siis oli ollut vain lyhyt suhde.

Niin, ja se toinenkin tapaus oli sellainen, ettei nainen ihan täysillä käynyt.

Siis jos tämä ei olekaan provo: Ei kannata reagoida mitenkään ja jos kirjeitä tulee lisää, niin yhteyttä poliisiin matalalla kynnyksellä. Miehellesi varmaan näytät kirjettä myös?

Tuo ensin mainittu vainoojatapaus otti yhteyttä myös pariskunnan toiseen lapseen.

Ei ole Provo, tiedän kyllä että kuulostaa sellaiselta.

Kyseessä ei ollut kirje vaan puhelimeen viesti. Ja joo, tarkoitus on kysyä mieheltä, että mikähän idea noissa viesteissä on.

Mielenterveys naisella ei ole kunnossa, sen tiedän.

No sittenhän teitä on kaksi joiden mielenterveys horjuu. Sinä olet lisäksi kynnysmatto. Mutta kukin tyylillään.

Väkisinhän tämä tilanne vaikuttaa hyvinvointiini, olet siinä oikeassa. Kerroin tuossa kuitenkin aiemmin, että minulla on syyni olla tässä.

-ap

Olet kuin yksi kaverini. Hänkin hoki, että on syynsä, kun mies petti ja kyselin miksi ei jätä. Se mies sitten lopulta lähti, kun uuden rouvan lapsi muutti pois. Kaverini kulkee edelleen terapiassa, kuulema tuntee itsensä petetyksi ja huonoksi. No hän on molempia, mies petti liki 20 v ja kaverini tiesi mutta roikkui ja meni itsekunnioitus.

Mikä on syy, että sietää miestä joka panee toisen kanssa ja sinäkin panet sen kanssa. Ei mikään, vain rohkeus kohdata tilanne sinulta puuttuu. Oket säälittävä kynnysmatto.

🤮

Ei tässä nyt kahtakymmentä vuotta ole lähelläkään mennyt...

Mutta saat olla minusta mitä mieltä vaan. Kommentoi kuitenkin mieluummin varsinaista aihetta: miksi kakkonen kokee tarpeelliseksi viestittää minulle, miten minun kuuluisi toimia.

-ap

No sehän on itsestään selvää. Riitelette nyt samasta miehestä. Mies on kertomustesi mukaan melkoisen päättämätön tossukka. Tämä kisa päätetään siksi teidän kahden naisen kesken.

Kakkosnainen aloitti hyökkäyksensä pyrkimällä pelottelemaan ja dominoimaan sinua. Hän on luultavasti asettanut myös miehellesi jonkinlaisen uhkavaatimuksen. Hän on siten nyt tilanteessa niskan päällä.

Kuten oikeassakin sodankäynnissä, kakkonen on nyt asettunut loukatuksi osapuoleksi väittämällä että sinulla on häneltä jotain anteeksipyydettävää. Niin hän kokee siten olevansa oikeutettu tekemään sinua kohtaan mitä haluaa. Ihan tyypillistä sotapropagandaa.

Jos et vastaa tähän provokaatioon, sitten luultavasti kakkonen katsoo voivansa siirtyä vaiheeseen kaksi eli hän tulee astumaan tavalla tai toisella sun alueelle.

Mutta miten tämmöiseen voi vastata? Pahoittelut, en ole tajunnut että teen sinulle pahaa, kas tässä, pidä mieheni?

Vaikka vastaisin mitä vaan, luultavasti saa lisää vettä myllyynsä.

-ap

Pahoittelen myös mitä lämpimimmin olemassaoloasi?

Vierailija
476/762 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä moralisointia. Kai sitä nyt suhteessa saa pysyä, jos suhteessa haluaa pysyä. Eiköhän se ole jokaisen oma asia. Ei aikuinen ihminen välttämättä halua erota, vaikka kumppani pettäisi. Osaa kyllä ihan itse punnita riskit. Varmaan jollekin teini-ikäiselle voi antaa näitä jätä se sika - tyyppisiä neuvoja, koska nuori ei välttämättä osaa riittävästi punnita asioita.

Vierailija
477/762 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa vaimo kyllä tietää. Ja ei tee mitään vaan odottaa miehen ratkaisua.

Kuten monet muutkin vaimot täällä tietävät miehen suhteesta ja erilaisista syistä siihen suostuvat eroamatta. Että ei se kaikille shokki ole tai ylipääsemätön tilanne.

Jotkut jopa tunnustavat tekevänsä tahallaan kiusaa.

Mies teeskentelee ettei petä vaikka pettää.

Vaimo teeskentelee ettei tiedä vaikka tietää.

Mahtava liitto.

Olen ns. järkiliitossa. Se on kestänyt yli 20 vuotta, ja olen erittäin onnellinen. Minusta olisi tavattoman rahvaanomaista alkaa kuulustella miestä tämän menemisistä ja tekemisistä. Hänellä on oikeus yksityisyyteen kuten minullakin. Liittomme todellakin on mahtava, vaikkemme eläkään symbioosissa. Ymmärrän, että alemman luokan parissa liitot perustetaan prinsessahaaveille, mutta monilla on ajateltavanaan myös muuta kuin omat tunteensa. 

Vierailija
478/762 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota huomioon, että jaat tämän kakkosnaisen vaginan bakteeriflooran, jos miehesi on hänen kanssaan ilman kondomia, ja sinun. Penis kuljettaa mukanaan.

Vierailija
479/762 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääniviesti?

Vierailija
480/762 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menee vieraisiin, jos hakee jännitystä tai jos yksi ei riitä.

Minulla on ihan oma kokemus tästä, että nuorena mentiin naimisiin 4 vuoden seurustelun jälkeen. Pian häiden jälkeen alkoi hänellä fantasia kolmannesta pyörästä, vaikka meillä oli toimintaa sängyssä 5-7 päivänä viikossa. Hän myös avoimesti ihaili nuoria tyttöjä. Minä olin vasta 23 vuotta, mutta minua vähintään 5 vuotta nuorempia hän katseli ihaillen.

Sitten tuli yksi suhde, joka muutti meidän elämän. Hän alkoi käydä yksinään viikonloppuisin vanhan lukiokaverin luona toisella paikkakunnalla ja live-roolipelitapahtumissa eli larppaamassa. Yhtenä sunnuntaina tuli kotiin ja sanoi, että meillä on niin eri intressit, ettehän haluaa erota. Yli kuukausi meni, että päästiin muuttamaan eri asuntoihin. Olihan se yllätys, ettei hän muuttanut erilleen yksin. Sinne muutti mukana sievä, hoikka, vaalea nuori nainen. Minulla ei ole mitään käsitystä, montako kuukautta heillä oli ollut suhde.

Myöhemmin tapasin ystäväni kautta toisen vaalean nuoren naisen (noin 19 v. silloin) ja hän sanoi baari-illassa, että meillä on ollut jotain yhteistä ja minä mietin, mitä se voi olla. Hänellä oli ollut jonkinlainen suhde ex-mieheni kanssa. Yhtään en tiedä, missä ja miten, koska asuttiin yhdessä ja pääosin vapaa-aikakin meni yhdessä. Nykyisin muuten ex-miehelläni on kaksi vaimoa, joiden kanssa asuu.

Alpha!