Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kakkonen otti yhteyttä

Vierailija
23.09.2022 |

Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?

Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.

Kommentit (762)

Vierailija
341/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo on edes mahdollista?

Kulissisuhde. Ei kakkos, nelois tai vitos naisillä oikeasti ole mitään väliä. Kunhan ap kiukuttelee, ettei asemansa horju.

Missä olen kiukutellut?

Ja jännä ajatus muutenkin, miksi ihmeessä suhteellani ei olisi väliä? Ei suhteet ole minulle kertakäyttötavaraa, joka heitetään pois (=lähdetään, niin kuin näköjään monen mielestä pitäisi), kun ilmaantuu ongelma. Silloin, kun toinen on oikeasti tärkeä, ongelma pyritään ratkaisemaan.

-ap

Vierailija
342/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuperäiseen kysymykseen:

Kakkonen otti yhteyttä, koska haluaa ykkösen etenevän eroasiassa. Halusi vedota ykköseen, että olisi ykköselle itselleen parempi mennä eteenpäin elämässä. Kakkosella on se käsitys, että hän ja mies ovat pari ja heillä on yhteinen tulevaisuus.

Yleensä varatuista miehistä:

Etsivät vakipanoa, jonka luona käydä päiväkahvilla. Jos se miehestä on kiinni, tällainen järjestely voi kestää vuosikymmeniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo on edes mahdollista?

Kulissisuhde. Ei kakkos, nelois tai vitos naisillä oikeasti ole mitään väliä. Kunhan ap kiukuttelee, ettei asemansa horju.

Missä olen kiukutellut?

Ja jännä ajatus muutenkin, miksi ihmeessä suhteellani ei olisi väliä? Ei suhteet ole minulle kertakäyttötavaraa, joka heitetään pois (=lähdetään, niin kuin näköjään monen mielestä pitäisi), kun ilmaantuu ongelma. Silloin, kun toinen on oikeasti tärkeä, ongelma pyritään ratkaisemaan.

-ap

Mutta,jos miehesi ei näe asiassa mitään ongelmaa. Saa kahdelta akalta seksiä plus sulta lastenhoito ja kodinhoitopalvelut.

Vierailija
344/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikä kakkonen kas kun ei Kekkonen?!

Vierailija
345/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Harvemmin kakkosnaiset ovat suhteessa rahan tai hyödyn takia vaan rakkaudesta tai ainakin on joku tunneside mieheen. Suhde perustuu siis muuhun kuin aineelliseen tai statushyötyyn miehestä."

Mielenkiintoista että sinä kommentoit täällä kaikkien kakkosnaisten äänitorvena.

Kuinka rakkaudesta ja tunnesiteen vuoksi roikutaan suhteessa.

Siis suhteessa perheenisään, jonka kanssa suhteilu pelkästään salailun ja  satunnaisten tapaamisten takia on pelkkä irvikuva tasavertaisesta ihmissuhteesta.

Monet ukkomiehiin sekaantujat sekaantuvat varattuihin nimenomaan siksi, että kohde on varattu ja perheellinen. Mikäli onnistuu saamaan moisen rakkauden itselleen, niin viehätys haihtuu kummasti maksimi kahdessa vuodessa ja siirrytään seuraavaan valmiiksi varattuun.

Näin pilataan perheitä ja saadaan siitä kiksit koska oma kompleksinen isäsuhde ajaa tuollaisiin ihmevirityksiin koska muusta ei ole miehen mallia.

Sitten selitellään kuinka "en mitään suhteesta halua hyötyä", ainoastaan tuhota perheitä tunkemalla väliin, joten heillä ei ole  pienintäkään mahdollisuutta selvitellä omia ongelmiaan ylimärääräisen ollessa kärryjen aisoilla seisoen valppaana hyppäämään kärryihin kunhan huikataan että tule nyt olisi taas paikka panolle.

Pahinta kaikesa on se, että kroonisimmat pettäjät vaihtaa myös kohdettaan toteamalla tylysti : "mä en ole koskaan luvannu sulle yhtään mitään. Olen siis ollut sua kohtaan rehellinen".

Ja näin aletaan taas "panostamaan vaimon kanssa yhteiselämään" vaikka todelisuudessa siirrytään seuraavaan hepsankeikkaan joka on heti valmis leikkiin kivan ja vetovoimaisen ukon kanssa.

Ja mies huoletonna jättää taakseen "sielunkummpaninsa" syötyään tämän toisen naisen elämää jopa vuosikausia , siirtyen seuraavaan , tuoreeseen tapaukseen.

Mutta tokihan tämä on kaikille osapuolille aina ihan ok, eiks niin. Vähät kenenkään tunteista ja perhesuhteista.

Vierailija
346/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi sä ap olet pettävän miehesi kanssa?

Kai nyt kaksi ihmistä saa olla vapaaehtoisessa suhteessa toistensa kanssa jos niin haluaa?

Toiselle naiselle ei tule käymään tuossa hyvin.

Vierailija
347/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinmiten toisen naisen asema ja kohtalo herättää sääliä häntä kohtaan.

Siitä on romantiikka ja herkkyys monesti aika kaukana mitä on seuraillut .

Salasuhteisiin kun ajautuu yleensä miehet jotka eivät arvosta naista pätkääkään, vaan oma itsekkyys on se aa ja oo. 

Se toinen nainen manipuoloidaan kauniin puhein aluksi (ellei nainen itse ota työvoitolla itselleen jotain ukkoa "rakastajakseen") jalkavaimon osaan jonka jälkeen ei tarvi panostaa. Monet tällaiset naiset maksavat mm omat hotellihuoneeneensa ja laivaristeilynsä, ettei vaan "kuitesta paljastu vaimoille laksun summasta mitään".

Armaansa hemmottelun sijaan , pikapanin jälkeen, nämä miehet alkavat muitta mutkitta käyttää naista ilmaisen terapeuttina jolle avaudutaan työpaineista, lasten koulutuspohdinnoista ja vaimon vasaravarvas-leikkauksesta.

Ja salapano silittää miehen hiuksia ymmärtäväisenä. Koska hänen mielestään tuo on sitä rakkautta, läheisyyttä ja tunnesidettä. Vaikka todellisuudessa mennään miehen ehdoilla ja hän itse jää sisältä tyhjäksi, saamatta mitään.

Näistä tapauksista on surullisia esimerkkejä, kun mies on yllättäin katkaissut suhteen koska "vaimo epäilee jotain". Sinne valui kukkeimmat vuodet toiselta naiselta. Toivottavasti oli edes hauskaa että kannatti. 

Vierailija
348/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis miehesikö pieraisi?

Vierailija
349/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo vuosia salaa halunnut, että sä ottaisit mut sträppärillä.

Rakkain terveisin,

Miehesi kakkonen

Nauroin ääneen. Muutenkin tämä otsikko on huvittavimpia silmiini osuneita aikoihin, luulin kyseessä olevan jonkin ihan muun kuin miehen toisen naisen... Kiitos kun olette repineet huumoria tästä!

Vierailija
350/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksisuhteet on nykyaikaa, parisuhteet ovat menneisyyttä ja hyvä niin.

Fossiilit ei tajua tätäkään.

Vierailija
351/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Nauroin ääneen. Muutenkin tämä otsikko on huvittavimpia silmiini osuneita aikoihin, luulin kyseessä olevan jonkin ihan muun kuin miehen toisen naisen... Kiitos kun olette repineet huumoria tästä!"

pieru hih hih hih, kakka hihhih hihi, jänskäää kylläpä huvittavin aikoihin hihih hih...

menkääs penskat pelailemaan pleikkarilla tai katselemaan youtubeesta hassua puhuvaa kakkaa sillä aikaa,  kun aikuiset keskustelee.

Taidat olla ns. pikkuvanha tuleva vanhapiika.

Vierailija
352/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"]Seksisuhteet on nykyaikaa, parisuhteet ovat menneisyyttä ja hyvä niin.

Fossiilit ei tajua tätäkään.[/quote]

Jep. Perhe koostuu niin et siinä voi olla esim Ake, Make, Pera ja mä äippänä.

Ei muksut siitä mitenkään kärsi , eikä se ny niin nuukaa oo kuka on kenenkin iskä.

Kaikki nukutaan sovus sillee perhepedis- ja hyvä niin -  fossiilit ei tajua tätäkään.

Parisuhde ydinperhehömpötyksineen ja uskollisuuskäsitteineen on nii---iiiin vanhanaikainen. Lapset on oikeesti tosi sopeutuvaisia.

Vierailija
353/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"]Siis miehesikö pieraisi?[/quote]

Siinä taas 1 joka on oman käsityskykynsä puitteissa oikein asian ytimessä.

Vierailija
354/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Useinmiten toisen naisen asema ja kohtalo herättää sääliä häntä kohtaan.

Siitä on romantiikka ja herkkyys monesti aika kaukana mitä on seuraillut .

Salasuhteisiin kun ajautuu yleensä miehet jotka eivät arvosta naista pätkääkään, vaan oma itsekkyys on se aa ja oo. 

Se toinen nainen manipuoloidaan kauniin puhein aluksi (ellei nainen itse ota työvoitolla itselleen jotain ukkoa "rakastajakseen") jalkavaimon osaan jonka jälkeen ei tarvi panostaa. Monet tällaiset naiset maksavat mm omat hotellihuoneeneensa ja laivaristeilynsä, ettei vaan "kuitesta paljastu vaimoille laksun summasta mitään".

Armaansa hemmottelun sijaan , pikapanin jälkeen, nämä miehet alkavat muitta mutkitta käyttää naista ilmaisen terapeuttina jolle avaudutaan työpaineista, lasten koulutuspohdinnoista ja vaimon vasaravarvas-leikkauksesta.

Ja salapano silittää miehen hiuksia ymmärtäväisenä. Koska hänen mielestään tuo on sitä rakkautta, läheisyyttä ja tunnesidettä. Vaikka todellisuudessa mennään miehen ehdoilla ja hän itse jää sisältä tyhjäksi, saamatta mitään.

Näistä tapauksista on surullisia esimerkkejä, kun mies on yllättäin katkaissut suhteen koska "vaimo epäilee jotain". Sinne valui kukkeimmat vuodet toiselta naiselta. Toivottavasti oli edes hauskaa että kannatti. ["

Tekiköhän Armi epävirallisen ennätyksen Dannyn vaihtopenkillä kukkeimman aikansa elämästään istuen. Oli varmaan tosi vahva tunneside.

Vierailija
355/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"]Siis miehesikö pieraisi?

Siinä taas 1 joka on oman käsityskykynsä puitteissa oikein asian ytimessä.

Siinä on taas yksi, joka ei osaa lainata rikkomatta viestiketjua.

Vierailija
356/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin ensin että miehen anaali otti yhteyttä

Sama asia.

Vierailija
357/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Eksä jäänyt koukkuun mieheesi. Rehti mies antaa hänelle heti pakit ja laittaa rajat!

Vierailija
358/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs pieraisi, mitä ihmeellistä tuossa on, pieret varmaan itsekin.

Vierailija
359/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ihan siitä, että pettäminen on yleistä parisuhteessa, koska parisuhde ei ole luonnollinen tila

Niin paitsi kun on kyse parisuhteessa elävästä naisesta joka pettää. Silloin tiukasti yhden miehen ja naisen suhde onkin se ainut luonnollinen tila.

Vierailija
360/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johtuu ihan siitä, että pettäminen on yleistä parisuhteessa, koska parisuhde ei ole luonnollinen tila

Huvittaa, miten puhutaan, että ihminen on nykyään niin erkaantunut luonnosta, mutta sitten, kun tulee tarve selitellä naimista ristiin ja rastiin se onkin äkkiä vain ihmisen luonnollista käyttäytymistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä