Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kakkonen otti yhteyttä

Vierailija
23.09.2022 |

Mieheni kakkosnainen päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä kakkosille?

Täytyy sanoa, että olen melkoisen yllättynyt, en käsitä miksi näkee tarpeelliseksi olla minuun yhteydessä.

Kommentit (762)

Vierailija
321/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni peräaukko päätti tänään lähettää minulle viestin, jossa neuvoi, kuinka minun kuuluisi elää ja kuinka olisi minun onneni mukaista päästää irti, hyvinkin monisanaisesti ja ylimieliseen sävyyn. Viestin päätti sydänemojiin.

Ja hän kuulemma antaa minulle anteeksi, ei kyllä suostunut kertomaan minkä asian.

Mistä tämmöinen kumpuaa? Pelosta, että ei saa miestäni itselleen? Onko tämä tyypillistä peräaukoille?

Vierailija
322/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko näkijöiden sukua? Onko noita hallusinaatioita esiintynyt aiemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa avata keskustelu, kun mies pieraisi??

Vierailija
324/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelsikö tuota tilaa mitään erityisiä tavallisuudesta poikkeavia fyysisiä tuntemuksia tai pakonomaisia ja toistuvia ajatuksia?

Vierailija
325/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisella äänellä peräaukko puhui sinulle? Oliko esimerkiksi maanitteleva tai syyttelevä äänenpainoissaan?

Vierailija
326/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka tuo on edes mahdollista?

Vierailija
327/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä menee usein huutamiseksi. Peräaukko kirkuu, räyhää ja vaahtoaa milloin mistäkin.

Vierailija
328/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko puhe matalaa ja maiskahtelevaa?

Vierailija
329/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kakkosnainen tietää asioista enemmän kuin se ykkönen. Ainakin silloin jos ykkönen ei tiedä suhteesta. Kakkosnainen voi keskustella miehen toisesta elämästä vapaasti.

Nyt tässä on tilanne, että ykkönen tietää. Ja kilpailee miehestä kakkosen kanssa. Me tiedämme, mitä ykkönen miettii ja toimii, eli ei toimi mitenkään.

Mutta me emme tiedä mikä on miehen ja kakkosnaisen tilanne ja mitä ovat puhuneet. Ei mies ole välttämättä valehdellut asioista.

Itsellä on esimerkiksi kakkosnaisena tilanne, että en edes haluaisi miestä kokoaikaiseksi. Ykkönen hoitakoon ja kestököön sen arjen.

Tunnen miehen ja itseni niin hyvin, että välimme pysyvät parempina kun vain tapailemme ja emme joudu ratkomaan käytännön asioita. Myös en jaksaisi sitä souvia mitä syntyisi kun vaimo saisi tietää.

Minä en kilpaile ns. ykköspaikasta ja vaimolle on tärkeää, että on se ykkönen.

Tämä sopii meille ihan hyvin ja ehkä sopii myös tälle ko. miehelle ja tälle kakkosnaiselle.

Ja höpöä, kakkosvaimolla ei ole aavistustakaan miehen todellisesta luonteesta.

Hän ei tiedä mitään haisevista sukista, miehen aamuäreydestä, tämän ilmavaivoista, rasittavasta jankutuksesta ja siitä, että tämä normioloissa rakastaa omaa ääntään ja jaksaa pitää parin tunnin luennon itseään kiinnostavasta aiheesta tai siitä, että tonni tietokoneeseen ja muuhun tekniikkaan ei ole "paljon" mutta 100€ kampaajalle 2x vuodessa on "paljon".

Näet hänestä vain sen siloitellun "paremman puolen" mutta kun saat hänet kokonaan omaksesi ja teille tulee joku naurettava riita, niin kelle hän soittaa? Exälleen.

Aluksi hän kysyy miten lapset voivat, ja sen jälkeen hän alkaa purkaa mieltään, koska exä on ollut kuitenkin hänen uskottunsa monta vuotta.

Mitä höpöä, kun vastaaja juuri kertoi, että hänellä ei ole aikomustakaan ottaa tuota arkea itselleen? Mitä sä luettelet niitä huonoja puolia, kun kaikki aikuiset sen tietää. Ollapa "ykkönen" ja ottaa ne huonot puolet itselleen? Normaalissa parisuhteessa ne kuitataan niillä hyvillä hetkillä, mutta te "ykköset" otatte vaan sen arjen, mutta mitä saatte tilalle? Ette mitään. "Kakkonen" on se jolle mies antaa parastaan. Kumpi on säälittävä?

Kumpikin. Ja ukko on säälittävin luuseri pelle. En voisi kunnioittaa tuollaista miestä enkä siten haluta hänen läheisyyttään missään muodossa. En kuuntelevana mutsina, en masokistisena vaimona enkä leväperäisenä kakkosena.

Vierailija
330/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukat vaipat sille jalkaan niin loppu tuommoinen!

Vierailija
331/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oma valinta olla monisuhteinen.

Lakkaa kitisemästä.

Vierailija
332/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo vuosia salaa halunnut, että sä ottaisit mut sträppärillä.

Rakkain terveisin,

Miehesi kakkonen

Vierailija
333/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo vuosia salaa halunnut, että sä ottaisit mut sträppärillä.

Rakkain terveisin,

Miehesi kakkonen

Ruskein terveisin.

Vierailija
334/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin ensin että miehen anaali otti yhteyttä

Ihan oikeasti? Onpa sulla kummat kuvitelmat ruumiinosista vai luulitko olevasi hauska?

Vierailija
335/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tuo on edes mahdollista?

Kulissisuhde. Ei kakkos, nelois tai vitos naisillä oikeasti ole mitään väliä. Kunhan ap kiukuttelee, ettei asemansa horju.

Vierailija
336/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi sä ap olet pettävän miehesi kanssa?

Miksi moni nainen on parisuhteessa miehen kanssa?

Koska he eivät ole lesboja, mutta ovat läheisriippuvaisia joten ilman kumppania ei pärjää

Sulla on kyllä ollut huono parisuhteen malli kotoasi tai ei sitten ollenkaan. Katkeraa öyhötystä.

Vierailija
337/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain luin että avioliitto/parisuhde on kuin sakset, välillä terät on näennäisesti kaukana toisistaan erillään, mutta silloinkin toisissaan lujasti kiinni ja jokainen, joka yrittää siihen väliin sotkemaan tulee loppupeleissä silputuksi.

Mies harvemmin jättää 1.vaimonsa salasuhteen takia. Yleensä hän jättää 2.vaimonsa kun tämä heittäytyy vaativaksi tai hankalaksi ja alkaa jopa uhata miehen avioliittoa.

Yleensä se on nainen, joka jättää aviomiehensä.

Ap.n miehen 2.vaimo taitaa olla paniikissa. Mies ei suostu jättämään vaimoaan joten on alettava ahdistelemaan tämän vaimoa, josko tämä jättäisi miehensä hänelle.

Vierailija
338/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mies saa elää omaa elämäänsä vaimonsa ja perheensä kanssa. Kuten sanoin, en siihen sekaannu. Olen silloin lojaali vaimolle ja perheelle.

Ja silloin myös minä saan elää omaa elämääni kuten itse haluan. "

.

Älä nyt viitsi olla lapsellinen.

Sinähän olet jo sekaantunut perheen elämään panemalla sen iskää.

Etkä sinä ole kenellekään lojaali, koska et edes tiedä mitä se sana tarkoittaa.

Kysypä perheen lapsilta ja vaimolta saavatko he elää sellaista elämää kun haluavat perheessä, missä joku pelkästään itseään ja himojaan ajatteleva omahyväinen munahaukka liihottaa taustalla.

No minäpä tuollaisen perheen nyt jo aikuisena lapsena vastaan: ei, en saanut.

Mutta eniten siitä vastuullisena pidän pettänyttä isääni ja seuraavaksi vastuullisimpana sitä katsomaan jäänyttä äitiäni. Munahaukat eivät kuuluneet perheeseemme eivätkä olleet mun hyvinvoinnista vastuussa.

Vierailija
339/762 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, oletko näkijöiden sukua? Onko noita hallusinaatioita esiintynyt aiemmin?

Avaisitko vähän tarkemmin, minkä hallusinaatiot olen nähnyt mielestäsi?

-ap

Vierailija
340/762 |
25.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua aina hymyilyttää, kun tämä ketju osuu etusivulla silmään. Hauska sanavalinta otsikoksi. Ei muuta, jatkakaa..

Klikkiotsikon teko ei kaikilta edes onnistuisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä