Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tietääkö kukaan työtöntä joka olisi otettu töihin?

Vierailija
23.09.2022 |

Että on hakenut töitä ja olisi otettu?

Kommentit (205)

Vierailija
1/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille on otettu tänä vuonna toistakymmentä työtöntä työntekijää (osa-aikatyö). Kokopäivätöihin on otettu kaksi työpaikan vaihtajaa.

Vierailija
2/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jag känner flera och de har fått bra jobb i vuxen ålder. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meille on otettu tänä vuonna toistakymmentä työtöntä työntekijää (osa-aikatyö). Kokopäivätöihin on otettu kaksi työpaikan vaihtajaa.

Miksi osa-aikatöitä työttömille, koska sittenhän joutuu edelleen kelasta tukea elämiseen hakemaan ja mikä toimiala? Onko suomalaisia vai sellaisia jotka tarvii sen nimellisen työpaikan siihen asti että saa suomen passin.

Vierailija
4/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tuntemani työttömät jotka ovat hakeneet tosissaan ovat jossain vaiheessa päässeet töihin. Osa pysyvästi ja osa pelkkiä pätkiä mutta kuitenkin. Kaikilla jokin koulutus, ei lusmuja.

Vierailija
5/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi osa-aikatöitä työttömille, koska sittenhän joutuu edelleen kelasta tukea elämiseen hakemaan ja mikä toimiala? Onko suomalaisia vai sellaisia jotka tarvii sen nimellisen työpaikan siihen asti että saa suomen passin.

Siksi, ettei ole varaa ottaa kokopäiväiseksi. Ihan suomalaisia. Toimialaa en sentään täällä kerro, mutta mielekäs työ, jossa ei ole varsinaista koulutusvaatimusta, mutta useimmat ovat amk-taustaisia tai iäkkäämmästä sukupolvesta opistotason (merkonomi, yo-merkonomi tms) koulutuksen suorittaneita.

Vierailija
6/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa selvittää, onko oikeutettu palkkatukeen. Jos on, ja etenkin jos on 100 % palkkatuki, niin yhdistyksistä löytyy töitä.

Vierailija
7/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pääsin eroon pitkäaikaistyöttömyydestä vuokratyöfirman hommien kautta. Sain jalan oven väliin työssä, johon oli tuore koulutus.

Vierailija
8/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseni.

Vierailija
9/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo about kaikki tuntemani eli joku 10 henkilöä.

Vierailija
10/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkokeilupaikkaa piti hakea itse, ja kyllähän se ihan normaalia työtä on vaikka palkkaa ei makseta.

Vierailija
11/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen minä ja pari ystävää. Sukulainen on myös omaan firmaansa palkannut muutaman työttömän. Kaikkia meitä työllistyneitä yhdistää aktiivinen työnhaku ja osa lisäksi kouluttautunut työkkärin kautta.

Vierailija
12/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka voi tuntea noin vähän ihmisiä? Minulla on yksistään jo Facessa 875 kaveria!

Vierailija
13/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä tarjottiin työttömälle kokoaikatyötä klo 5.30 - 8.30 ja klo 15-19, ei kelvannut. Päivällä ei ole tarvetta olla paikalla, joten ei oikein kannata maksaa palkkaa siitä, että istuskelee odotellen, että työt taas jatkuvat.

Vierailija
14/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän :) Myyntityöhön provisiopalkalla  pääsee aina, kannattaa hakeutua myyntialalle

Vierailija
15/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkokeilupaikkaa piti hakea itse, ja kyllähän se ihan normaalia työtä on vaikka palkkaa ei makseta.

Miltä osin on orjatyö normaalia? Kerro lisää. Miten noin niinkuin saat itsesi motivoitua.

Vierailija
16/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

N 26 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka voi tuntea noin vähän ihmisiä? Minulla on yksistään jo Facessa 875 kaveria!

Ja tunnet heistä jokaisen, jos kohtaatte kahvilassa?

Vierailija
17/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä osin on orjatyö normaalia? Kerro lisää. Miten noin niinkuin saat itsesi motivoitua.

Karenssi on hyvä motivoija.

Vierailija
18/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän :) Myyntityöhön provisiopalkalla  pääsee aina, kannattaa hakeutua myyntialalle

Ei todellakaan pääse.

Vierailija
19/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useitakin. Onnistuu yleensä julkiselle helpommin kuin yksityiselle, ellei ole kyse ihan perusduunaritason hommista.

Vierailija
20/205 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Karenssi on hyvä motivoija.

Karenssi ja sanktiota pitäisi laittaa firmoille jotka tekee valetyöpaikka ilmoituksia saadakseen rahoitusta. Liiketoimintakielto. Kyseessähän on petos.