Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet milloinkaan ihmistä, joka muka vastustaa kovasti kiusaamista, mutta sortuu siihen kuitenkin itse?

Vierailija
23.09.2022 |

Toisin sanoen sellaista, jonka puheet ja teot ovat kovasti ristiriidassa.

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiennyt muutaman kunnon ammattikiusaajan, jotka tietty loukkaantuivat ja suuttuivat verisesti kun heille tehtiin kaiken sen jälkeen samoin. Muille länkytetään sen minkä ehtii, mutta sitten menee yli jos osuu omaan nilkkaan.

Vierailija
82/89 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tiennyt muutaman kunnon ammattikiusaajan, jotka tietty loukkaantuivat ja suuttuivat verisesti kun heille tehtiin kaiken sen jälkeen samoin. Muille länkytetään sen minkä ehtii, mutta sitten menee yli jos osuu omaan nilkkaan.

Tämä, niin tämä. Ollaan poliisia kutsumassa, huudetaan kunnianloukkaussytteiden perään ja kuitenkin saivat takaisin 1/100 siitä mitä itse tekivät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallahan niitä on mitä suuremmassa määrin.

Vierailija
84/89 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän veikkaan, että täälläkin kaikki ovat jollain tavalla syyllistyneet tähän. Vai väitättekö, että ette olisi ikinä elämänne aikana mollanneet edes jotain?

Vierailija
85/89 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän veikkaan, että täälläkin kaikki ovat jollain tavalla syyllistyneet tähän. Vai väitättekö, että ette olisi ikinä elämänne aikana mollanneet edes jotain?

Mollaaminen on eri asia kuin jatkuva kiusaaminen.

Vierailija
86/89 |
23.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, koulukiusaajani nykyään. Ensin ajattelin että okei, ehkä se on tajunnut oman käytöksensä. Mutta sitten näin miten se kiusaa yhä mm. Vähemmistöjä ja uhriutuu ja kääntää mustan valkoiseksi. Veikkaan että tyypillinen n arsisti. Koulukiusaamisen vastaiset puheet ja uhriutuminen hyvä tapa kiillottaa sädekehää. Ja toki voi olla sokea omalle toiminnalleenkin, kiusaajasta ei aina pidetä joten kai se voi tuntua kiusaamiselta sekin

Vierailija
87/89 |
24.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavannut. En kyllä osaa sanoa, ovatko kaksinaamaisia vaiko vain sokeita omalle toiminnalleen.

Vierailija
88/89 |
26.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenkarvaisissa yhdistyksissä parikymmentä vuotta toimineena tuntuu toisinaan jopa kuin tämä olisi se pääsääntö. Ihmiset jotka eniten pitävät ääntä "turvallisten tilojen luomisesta" ja johtavat vainoa milloin ketäkin väärintekijää kohtaan tuppaavat kerta toisensa jälkeen osoittautua niiksi samoiksi, joiden takia se tila ei tunnu kovin turvalliselta. Sanon näin ihan itsekin useampaan vähemmistöön kuuluvana, enkä todellakaan tarkoita mitään sellaista että kyllä minä niin mieleni pahoitin kun mitään ei saa enää sanoa, vaan puhun ihmisistä joiden taholta joko itse kohtaan jatkuvasti mikroaggressioita ja / tai jotka vuosien jälkeen ovat osoittautuneet syypäiksi todella rankkoihinkin väärinkäytöksiin. Ehkä parin harvan kohdalla kyse on dark triad -henkisestä tietoisesta muotijutulla politikoinnista, mutta uskon että suurin osa näistä vain kiinnittää huomiota asiaan, koska jollain tasolla tiedostaa että heillä on toisten ihmisten kohtelussa ongelmia ja jotain tarttis muutta muttei oikein osaa.

Vierailija
89/89 |
18.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämän vuoksi heidän kurkkunsa viillellään auki, ettäs tiedätte.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi