Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sivut

Kommentit (76)

Vierailija

Mulle on ihan sama mitkä lait on silloin voimassa Igor. Olen ottamassa teikäläisiä vastaan tykistön jäsenenä. Jos en pääse tykistöön niin sitten vaikka heittelen kiviä rajalla tai ihan mitä vaan, jotta voin puolustaa tätä hienoa maata.

• ylös 19
  • alas 2
Vierailija

Venäjä tekee kansanmurhaa Ukrainassa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Finnish Defence Forces

Vierailija

Ottakaa mitä vaan. Sielua, ajatuksia ja asennetta ei voi kuitenkaan viedä. En koe enää olevani suomalainen omassa maassa.. 

• ylös 4
  • alas 15
Vierailija

Tässä Igor!

Katso! Katso!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ottakaa mitä vaan. Sielua, ajatuksia ja asennetta ei voi kuitenkaan viedä. En koe enää olevani suomalainen omassa maassa.. 

Niin no sähän ootkin russakka

• ylös 11
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulle on ihan sama mitkä lait on silloin voimassa Igor. Olen ottamassa teikäläisiä vastaan tykistön jäsenenä. Jos en pääse tykistöön niin sitten vaikka heittelen kiviä rajalla tai ihan mitä vaan, jotta voin puolustaa tätä hienoa maata.

Suomi on paska maa

• ylös 5
  • alas 20
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valtio voi poikkeutila lailla takavarikoida mintä vaan: asunnon, ottaa uton, eläimen, maat käyttöön, kyllä. Jos nautit suomen kansalaisuutta voi myös pakottaa viranomaiset ja sotilaat melkein mihin vaan.

You'll own nothing, and you'll be happy. Eiköhän tännekin vielä sota saada.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hullua että kaikkien naisten pitää jäädä maahan, varsinkin siis jos on kipeä, krooninen tai helposti sairastuva, varmaan on paljon hyötyä. Ei kai ihmiset ole maan vankeja? Maan talouden halutaan jossain pyörivän, muttei kai se pyörisi silloin joka alueella, niistäkin pitää siirtyä pahassa tilanteessa.

Nyt olis sun sit hyvä aika lähteä, äläkä tuu takas

Valitettavasti tuloluokka on liian pieni, että mikään länsimaa ottaisi vastaan. Ja suomalaisuuden mitta ei ole se, että jokaisen pitäisi olla sotilas tai lotta. Yritän vain puolustaa naisia jotka eivät halua jäädä sota-alueille, tässä kiitos.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihinköhän olisi paras piiloutua, jos tulee sota. Itse olen miettinyt jotain saarta saimaalla, mutta ehkä pohjoisemmassa olisi paremmassa turvassa. M40

Igor

No sodanhan sun pressassa julaistaa 28.9.

lähet sitten donbassiin!

Mikä ihmeen igor? Olen ihan suomalainen tykistön tulenjohtomies.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On hullua että kaikkien naisten pitää jäädä maahan, varsinkin siis jos on kipeä, krooninen tai helposti sairastuva, varmaan on paljon hyötyä. Ei kai ihmiset ole maan vankeja? Maan talouden halutaan jossain pyörivän, muttei kai se pyörisi silloin joka alueella, niistäkin pitää siirtyä pahassa tilanteessa.

Eipä niitä rajalla nyt kiinnosta alkaa selvittämään kenellä on mitäkin sairautta. 

Ei siitä todisteita saakaan ihmisiltä, paitsi joiltakin. Ellei joku usko mitä sanot. Aina on joku epäilijä. Ellei tietyllä hetkellä ole kuvannus tai todiste mahdollinen. Ja lisäksi ilman sairauksiakin ihmiset eivät halua olla sota-alueella automaattisesti. Osa varmaan kuntonsa puolesta auttaa kenties jotakuta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Työpalvelu niille, jotka ovat siviilissä ja ei välttämätöntä tehtävää.

Reserviläiset sotimaan.

Nelivetoisia ajoneuvoja ja muitakin saatetaan pakko-ottaa.

Maa-alueita ja rakennuksia saatetaan käyttää.

Omaisuuksia ei mitenkään muuten vaan viedä.

Ei työpalvelua, hullu idea. Jokainen on vapaa päättämään itse elämästään. Auttajia riittää kyllä muutenkin. 

• ylös 1
  • alas 12
Vierailija

Ei mitään järkeä. Omistukset ovat globaaleja, joten emme puolusta suomalaisten omaisuutta, vaan ulkomaalaisten. 

Sotiminen pitäisi jättää ammattisotilaille. Siviilit tulisi siirtää syrjään. Myös Ukrainan sodassa sekä Venäjän että Ukrainan pitäsi siirtää rintamalinjan läheisyydestä +50km kaikki siviilit suojaan ja ottaa yhteen armeijoiden välillä, eikä piileksiä mummojen hameen helmoissa. Näin Suomikin toimi sodassa Venäjää vastaan. Isäni oli lapsi ja kertoi, että sotilaat tulivat sanomaan, että nyt on lähtö ja aikaa tunti pakata tärkeimmät tavarat mukaan. Siviilit siirrettiin Karjalasta turvaa ja käytiin urhoollisesti ylivoimaiselta tuntuvaa vihollista päin.  Respect. 

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Tällähän se suuri resetti toteutaan kerralla. Sotatila ja sitten suomalaisten omaisuus valtiolle takavarakkoon. Sodan aikana ja jälkeen kaikenmaailman Sorokset tulevat ostamaan valtion takavarikoidut tavarat -90% alennuksella.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Nyt olis sun sit hyvä aika lähteä, äläkä tuu takas

Valitettavasti tuloluokka on liian pieni, että mikään länsimaa ottaisi vastaan. Ja suomalaisuuden mitta ei ole se, että jokaisen pitäisi olla sotilas tai lotta. Yritän vain puolustaa naisia jotka eivät halua jäädä sota-alueille, tässä kiitos.

Ei naiset mitään eri oikeuksia ansaitse, kannatan näes tasa-arvoa.

Vierailija

Ennen oli nämä igoritkin parempia.

No viikonloppuna vielä ehditään yhdet joukkotreffit pitämään Tallinnassa. 😍

T. Hopeakettu 😘

Sivut