UUSI PINO! Tuoreet plussanneet
Elikäs me ollaan kai niitä kesäkuun lopun ja heinäkuun alun tulevia äitejä. Voitais kehitellä joku kiva nimi pinkalle ja liittyä täällä odotuspuolella junioreina näiden jo pidemmällä olevien joukkoon. Olen nyt noin viikon ajan käynyt tällä puolen kurkkimassa, eikä oikeen sopivaa pinoa ole näkynyt.
Itse olen 32v esikoisen odottaja, takana yksi keskenmeno.
Nimiehdotuksia pinkalle:
Juniorit
Keskikesäiset
Hellemammat
kihara 5+3
Kommentit (55)
Terppa.
Plussasin kanssa maanantaina ja kakkosta odotellaan vko 5 menossa laskurien mukaan ja la 06.07 (Tytär synt. 07/05). Eli mun mielestä se hellemammat ois kiva. Kun on tota kokemusta helteistä odottaessa. Mut mikä muukin tietty käy.
Ilmavaivoja ja kuvotusta ja vatsan sekaisin oloa oli mullakin havaittavissa jo viime viikolla. Lisäks tällä viikolla on tullut hirveitä janon tunteita.
Niin ikää mulla on 32. Me ollaan kanssa tavallaan uusioperhe. Miehen poika (13 v.) käy joka toinen viikonloppu. Kun nyt päästäis vähän pidemmälle niin vois sillekkin kertoo. Viimeksi ainakin innostui kovasti pikkusiskosta, ja nyt kun sisko on jo vanhempi osaa jo leikkiäkkin sen kanssa.
Taidan jatkaa töitä ja tarkkailla pinon etenemistä illalla kotona.
Hyvää ja lumista päivää kaikille.
Testasin clear bluella ja oikein himmeän plussan antoi.
Minulla tilanne se, että esikoinen on 1v 3kk. syntynyt 07/2005 ja tämä uusi tulokas syntyisi 07/2007 hieman vajaan kahden vuoden ikäerolla.
Minulla kävi runsas kk sitten niin, että sain keskenmenon ja nyt tulin sitten heti uudestaan raskaaksi (ei siis menkkoja välissä) aikalailla jännittää, että kuinka menee. Nyt rv 5+1 ja viikon verran tuli ruskeaa tuhruvuotoa, kuitenkin niin vähän etten tarvinnut sidettä kuin kahtena päivänä. Tänään tuota ruskeaa ei ole tullut ollenkaan.
Nyt muistuikin mieleeni, että täytyy heti tänään soittaa äitiysneuvolaan.. saas nähdä pääsenkö piankin ultraan la:n selvittämiseksi.. ja saanko terkkarilta haukut, kun en odottanutkaan yksiä menkkoja ennen uutta raskautta, vaikka sitä suositeltiin :)
Plussasin viime perjantaina ja laskettu aika olisi laskurin mukaan 6.7
Neuvolaa ajattelin varailla tossa parin viikon päästä.
Vauvelilla on isompia sisaruksia edellisestä liitosta, tämä minun iltatähteni :) Ihanaa saada taas sukeltaa vauvamaailmaan, joskus kuutisen vuotta sitten täällä pyörin tammimammoissa.
Mukavaa vauvanodotusta kaikille :)
Kiva kuulla Senniina, että sullakin jo toinen matkassa :).
Täällä karmea väsymys jo heti aamupäivästä alkaen - ei esikoisen kanssa tällaista ollut lainkaan samassa mittakaavassa. Olin jo uhkarohkeakin ja varasin 1. neuvolakäynnin joulukuun alkuun, sitä ennen käydään yksityisellä ultrassa katsomassa onko vauvanalku oikeasti olemassa :).
Katselin, että ainakin heinäkuiset pistivät omaa pinoa pystyyn, varmaan samoin ovat tehneet aiemmin kesäkuiset. Mitä olette mieltä, pitäisikö meidän pompata niihin mukaan vai jatkammeko täällä?
Kun voisi juoda sitä kahvia yhtä paljon kuin ennen plussaakin - haukotus...
-Cityäippä-
tuossa mietin kuin Cityäippä. Eli pidetäänkö tämä pino kesä- ja heinäkuisten lisäksi. Itse tulin tunkeneeksi tuohon kesäkuun pinoonkin. Toisaalta olis ihan mukava pitää tämä n. kesäkuun viimesen ja heinäkuun ekan viikon " puolivälipinkka" . Monilla taitaa kuitenkin olla vielä aika epävarmaa, kumpi kuukausi olis oikea.
Jos pidetään tämä pino, niin oisko syytä rajata " tuore plussaaminen" siten, että la osuu siihen kesä-heinäkuun vaihteeseen? Ja esim. ens viikolla vaihtaa pinon nimi johonkin niistä mukavista ehdotuksista?
Mielipiteitä!
Muuten ei ihmeitä. Tänään on taas vähän toimeliaampi päivä. Lumitöitä tein jo ja kohta pitäisi lähteä kaupan kautta poikaa hakemaan koulusta.Eilen oli hutera olo, tänään ei taas tunnu missään. Yöllä sattui menkkamaisesti mahaan ja ajattelin jo pahinta, mutta tässä sitä sitkistellään vielä ja ootellaan, että pääsee ultra-aikaa varaamaan.
lumituiskuterveisin,
Senniina 5+4
Hei!
Uskallan minäkin, vaikka eilen teimmne testin. Ihmetys oli suuri kun saimme viivan ruutuun! Saa nähdä koska alkaa taas oksentaminen.
Olen 36 vuotias ja odotan nyt kolmatta lasta. Tyttäret ovat 9/02 ja 2/04. Edelleen tuntuu niiiiin ihanalta ajatella, että porukka kasvaa ja meille voisi muuttaa uusi ihminen. Edellisillä kerroilla en ole ollut raskaana ollessa postilistoilla ja nyt ajattelin että täytyy katsastaa jotain uutta. Laskettuaikani lienee joskus kesä-heinäkuun taitteessa.
Liityn siis joukkoon. Jännätään yhdessä. Varmasti jää tämä loka-marraskuun lumisade selkeästi mieleen!!!!
Suvensuloiset olisi minusta kiva nimi. Tosin mikä vaan kelpaa.
uskaltaudun mukaan, eli la olisi neuvolan mukaan 01.07.07 ja rv nyt 5+3.. Kolmatta odotellaan (esikoinen 02/04, kuopus 08/06 ;-D) eli aika yllätyksenä tuli tämä plussa.
Haaveissa ja toiveissa oli vielä kolmas lapsi meille, mutta tarkoitus ei ollut ihan näin pian, mutta mikä siinä, suurimmasta järkytyksestä selvittyäni, olen tosi onnellinen.
Täällä Tampereen suunnalla on tullu kyl lunta tänään koko talven tarpeiks :)
Olikohan Sohvi@? Mulla on toi aivan sama km tilanne. Eli plussannut olen suoraan km:n jälkeen, ei menkkoja. Mulla eka neuvola 13.11 ja lupaili et pääsisin kunnalliseen alkuraskauden ultraan, niin osais vähän tarkemmin kattoo ton la:n.
Mulla olis noitten laskureiden mukaan la 30.6, mutta menee varmasti kyllä heinäkuun puolelle. Musta olis kiva, jos olis tällanen " väliinputoojapinkka" . Kuitenkin käy niin, jos menen kesäkuisiin, että vikalla viikolla olen siellä yksistäni ja kaikki muut on jo synnyttäny :)
Ja sit kun nyt olen vasta 5+5 tai jotain sinnepäin, niin suurin osa siellä on jo paljon pidemmällä.
Nimistä vissiin eniten suosiota on saanut suvisuloiset ja mun korvaan se kans kuulostaa niin ihanaiselta, herkältä ja kesäiseltä, että kannatan.
Mua hävettää, kun olen näin huono käyttään konetta. Varovasti kysäsen, että mitä mä mokailen, kun aina kun mä vastaan, niin nostan pinkan ylös. Ei ole tarkotus tyrkätä tota pinkkaa up, mutta menee vaan.
Punastelee nolona
En nyt ihan tiiä, mitä tarkoitat, mutta se pinkka/kysymys johon viimeiseks vastattu nousee aina ekaks. Mä joskus nostelen ihan huvikseni, kun on mukavaa nähdä " omat" etusivulla. Itsekästä;-)
tän koneeni kans. Välillä nolottaa, välillä naurattaa. Kiitti Senniina tiedosta, eli mä en siis just tässä asiassa ole sohlannut, vaikka luulinkin niin, kun yleensä tupeksin aina jotain :)
Heippa kaikki.
Ilmottaudun mukaan. Omien laskujen mukaan LA ois 21.6.07. Esikoista odotellaan siis saapuvaksi.
Ja Keskikesäiset ois hyvä ryhmän nimi.
Tässä olis myös yksi juuri plussaillut. Laskettu aika olis kai 30.6. Meillä on kaksi tyttöä -99 ja -02 syntyneet. Vielä ei ole tullut mitään raskausoireita ja olen jo alkanut epäillä olenko edes raskaana kun ei missään tunnu, mutta kyllä siinä testissä kaksi viivaa oli. :) Ei uskalla edes parhaalle kaverilleen tästä kertoa vielä, vaikka mieli tekis. Onko muita joilla ei ole mitään tuntemuksia vielä syntynyt. Edellisessä raskaudessa tiesin heti kun tulin raskaaksi, rinnat olivat arat ja oli kuvotusta.
Eli liityn siis joukkoonne!!! " kiekon" mukaan la pitäisi olla 29.6 eli nyt mennään vko:il 5+5 Kahden viikon päästä ois eka neuvola... (jo... yllätyin)
sillä esikosesta olen käynyt vko:n 10 tietämillä!!Tosin siitä on jo vuosia aikaa x> ( 03/01 ) noh eni wei vähän murheitakin löytyy... osaisiko kukaan suositella kättärin, naistenklinikan tai jorvin suhteen mitään??
pitäisi tähän ekaan neuvikseen mennes päättää mis tahdon asioida!!!
Meillä on sama la eli 30.6. ja sama fiilis: missään ei tunnu. Testi oli kyllä niin selkeä plussa, että epäilystä ei ollut=) Mulla on muuten myös -99 syntynyt eppuluokkalainen.
Niin elikkäs, ajattelin kuitenkin teidän matkassa jatkaa, vaikkakin kesäkuisille oli oma pinkka( la joskus ehkä 18.6.07 ).
Olen jo päässyt tähän ketjuun " mukaan" , joten ei viittis enää vaihtaa!
Ja eihän tuosta la vielä tarkkaa edes tiedä.
Tänään ( siis eilen, kello JO yli 12!!!) muuten ok päivä, mutta illalla kun pääsi hiukan tulemaan nälkä, niin heti tuli tosi huono olo.Pitäis muistaa tasaseen syödä , ettei tuo nälkä yllätä = )
Kello taas noin paljon, nyt nukkumaan! Hyvää yötä ja vointeja kaikille =)
Tämä lähtee mukaan ja kannattaa ehdottomasti tällaista " väliinputoajalistaa" !! Nimiehdotuksista kannatan SUVISSULOISET tai KESÄHEINÄT, joista tuo jälkimmäinen kertoo kivasti mistä on kyse :) Pitäiskö nimen perään lisätä vielä vuosi? Ihan vaan tuli mieleeni, edellisessä satsissa oli (onko vanhoja Lokalahjat05 listalaisia mukana??)
Hei, ihana hypätä mukaan n. vuoden tauon jälkeen ja huomata että tässä pinossa on kakkosia ja kolmosia tulossa mukavasti esikoisten lomaan! Meillä on ykkönen 10/05 ja juuri siinä niitä 1vee synttäreiden jälkeen nousi epäilys uudesta salamatkustajasta. Kumpaakaan ei olla yritetty, suunniteltu eikä suuremmin mietitty, nyt vaan ihmetellään mihin on elämä meidät viemässä ;) *hihii* Kivalta tuntuu kuitenkin alkuihmetyksistä kun on selvitty...
Palataan asiaan aamusella, nyt painutaan petiin. Jännää kun päivät ollaan ihan horkassa ja näin yöllä piristyn taas kummasti... Viimeksi olin aina ja koko ajan kanttuvei !
Eilen varasin ekan neuvolan, olisin saanut viikolle 9+1, mutta tunti tuon soiton jälkeen alkoi tulla punaista, limaista verta, joka illalla muuttui ihan kuukautisvereksi. Vaikka tiedettiin miehen kanssa että tällainen mahdollisuus on niin pudotus tuli korkealta ja kovaa :( Meidän " Onni" meni siis kesken 5+1 viikolla.
Nyt aamulla pitää soittaa lääkäriin ja saada lähete anti-d rokotukseen, kun mulla on miinus veriryhmä ja miehellä plussa. Neuvolassa eilen sanoivat että näillä viikoilla ei muuten tarvitsisi mennä sit minnekään jälkitarkastukseen tms. mutta pitää katsoa mitä se lääkäri sanoo..?!
Muille oikein paljon onnea odotukseen!!
Uusille mukaan tulleille isot tervetulotoivotukset minultakin!
taimi02:lle lohdutushalaus - olen pahoillani :(.
Täällä ei mitään ihmeitä - mieli on ihan käsittämättömän herkkä ja yöt nukun huonosti. Tiedä sitten mikä herättelee, muu kuin öisin viereen kömpivä taapero, jolla on tapana nukkua ihan iholla kiinni.
Ihanaa, kun tuli lunta ja pikkupakkanen!! Paljon valoisamman oloista ja kohtahan sitä voisi päästä vaikka pulkkamäkeen! Mistä päin Suomea/maailmaa muut kirjoittajat ovat? Itse olen Helsingistä.
Pitäisikö meidän muuten lyödä se nimiasia lukkoon ja tehdä kaikkien itsestämme jonkinlainen esittely? Ikä, asuinpaikka, perhekoko, ammatti, harrastukset yms.? Itse en osaa tehdä mitään kauniita värikkäitä listoja - osaisiko joku muu?
Iloista ja aurinkoista päivää kaikille ja varokaa liukastumista!
-Cityäippä-
vaan. Eipä muuten ihmeitä. Lunta tullut kivasti=-)