Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

UUSI PINO! Tuoreet plussanneet

30.10.2006 |

Elikäs me ollaan kai niitä kesäkuun lopun ja heinäkuun alun tulevia äitejä. Voitais kehitellä joku kiva nimi pinkalle ja liittyä täällä odotuspuolella junioreina näiden jo pidemmällä olevien joukkoon. Olen nyt noin viikon ajan käynyt tällä puolen kurkkimassa, eikä oikeen sopivaa pinoa ole näkynyt.

Itse olen 32v esikoisen odottaja, takana yksi keskenmeno.

Nimiehdotuksia pinkalle:

Juniorit

Keskikesäiset

Hellemammat

kihara 5+3

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli hyvä nimiehdotus!

Halaukset Taimi!!

Meillä oli tänä aamuna 8 astetta pakkasta. Onneksi lunta ei ole enää tullut lisää. Olo on edelleen epävarma, kun missään ei tunnu. Rinnat sentään aavistuksen verran aristivat eilen illalla,kun otin liivit pois.

Olen aina ollut huono nukkuja, mutta nyt nukun erityisen huonosti. Heräilen aina aamuyöstä, mutta pääsen kyllä aamulla sängystä ylös ihan ok. Äkänen olen kyllä ja palaa hermot vähäisestäkin vastoinkäymisestä.

t.Senniina 5+5

Vierailija
42/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taimille lohdutushalaus!!!

Mulla on itsellani niin epavarma olo, ja paljon mahan nippimista, etta melkein joka vessareissulla huolissani tarkastelen nakyyko mitaan vuodon tapaista. so far so good, toivotaan etta jatkuu kaikki hyvin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kiva että löysin heti pinon kohtalotovereita jos niin voisi sanoa. Eli esikoista odotan ja testi näytti parikin kertaa plussaa jo parisen viikkoa sitten. piti tehdä pari testiä kun ensimmäistä ei malttanut uskoa todeksi. Yritetty kun oli kesän alusta asti eli nyt katselin jostain mittarista että laskettu aika olisi siinä juhannuksena joten taisi tulla meikäläisellä kaupunki juhannus. Nyt vain odottelen että neuvolaan pääsisi ja sitten taidan aloittaa jo kertomisen sillä tuntuu että en malta millään odottaa ilouutisen kertomista pidemmän päälle. Varsinkin kun tuttavapiirissä on odotettavissa marraskuun aikana syntyvän neljä vauvaa.

Taidan vain jatkaa nyt netin salojen ja hyvien sivujen etsimistä ja tutustumista tähän erilaiseen mutta niin ihanaan elämänmuutokseen.

Hymyillään ja myhäillään!

Vierailija
44/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

se mahan nippiminen on varmaan ihan normaalia. Eikös se tarkoita, että kohtu kasvaa? Mulla kun on ed. raskaudesta 7v. aikaa, niin ei meinaa oikein muistaa=) Ollaan aika lailla samoissa päivissä, mullakin la 30.6. Vaan eipä nippaile,eikä tunnu edelleenkään yhtään missään.

Jos ei olis menkat jääny pois, niin en edes tietäisi olevani raskaana. Jää nähtäväksi, tietääkö hyvää vai huonoa.Pelottaa.

Vierailija
45/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen ymmärtänyt, että se mahan nippailu kuuluu " taudin kuvaan" . Esikoisestakin oli ennen plussaa sellainen olo koko ajan, että menkat alkaa, kun oikein kunnolla nippaili. Nytkin on taas sellaista jomotusta tuolla alavatsalla - ihan kuin lieviä menkkakipuja ja sitten välillä tuikkii munasarjojen kohdalle.

Mutta muuten oli ekan kanssa ainakin ihan täysin oireeton odotus, että sinänsä en Senniina olisi huolissani. Ei kai se nippailu nyt mitään pakollista ole?

Tietysti sitä itselläkin vielä tässä vaiheessa pyörii mielessä, että onkohan siellä ketään ja onkohan oikeassa paikassa ja pysyykä matkassa jos on. Se kanssa kai kuuluu asiaan - se murehtiminen ja huolehtiminen ;).

Minustakin kesäheinät on oikein hyvä nimi. Täytyy myöntää, että sen verran jo raskausdementia vaivaa, että meni hetki, ennen kuin tajusin nimen kaksoismerkityksen - ajattelin vaan, että sopii hyvin kesäkuisille ja sitten sitä oikeaa heinää :)).

-Cityäippä- 4+5

Vierailija
46/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi positiivista raskaustestiä tein viime viikon lopulla, mutta eilen alkoi verinen vuoto ja nyt vaikuttaa ihan menkoilta :(

Neuvolankin kerkesin varata ja lääkärille olin menossa asian varmistamaan joka tapauksessa ensi viikolla. Saa nyt sitten nähdä, olinko edes raskaana... Esikoisemme syntyi 1/05 ja sai alkunsa helposti. Keskenmenoja ei ole aiemmin ollut.

Onko kukaan kuullut, voivatko testit näyttää noin pieleen kaksi kertaa?

No, kohtahan sen kuulen.

Onnea kaikille muille matkaan!

Vierailija
47/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hannele9! Lohtuhalaukset! On niin kurjaa lukea, kun kesäkuisistakin on jo tippunut porukkaa pois=(

Nippailuista vielä. Muistan esikoiselta sen " oikeanlaisen" nippailun. Se ei sattunut ja oli niinkuin neulalla olis pistelty sinne tänne kohtuun. Muuten ei myös esikoisen kanssa ollut mitään " oloja" ja oikeestaan odotin, että raskaana oleminen ei tunnu miltään. Nyt kun ei sitten tunnu miltään, niin on ihan sekaisin pelosta. Voi hyvät hyssykät tätä ihmiseloa! Jos 13. pv alkavalle viikolla sais sen ultran, niin tulis varmuus johonkin suuntaan. Viikot pitäis ainakin olla kohdillaan, kun on ovispäivä aika tarkkaan tiedossa. Tehtiin siis se inssi lh-plussapäivänä.

Hirvittää, että laitoin eppulaiselle liian vähän päälle tänään. Tosi kylmä viima! Onneksi löytyi toppapuku prismasta tänään. Oli sekin hankalaa, kun poika on vähän pyöreä ja kaikki housut niin älyttömän kapeita vyötäröstä. Musta tuntuu, että aina se koko puuttuu, jota minä tarvitsisin. Löytyipä kuitenkin!

Mulla on muuten esikoisen kaikki vauvatavarat tallella. Olin ne jo turhaksi luulemassani toivossa säästänyt. Ei tarvitse murehtia vaunujen, turvakaukalon, rattaiden, sängyn ym. hankintaa, kun kaikki on jo olemassa.

Kuulumisiin!S 5+5

Vierailija
48/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräsin tuolta viesteistä seuraavat kesäheiniin ilmoittautuneet. Pitäiskö muita tietoja laittaa? Kunhan nuo la:t tarkentuu, niin voisi laittaa kalenterin, jossa päivämäärän perässä aina ne, joilla silloin la. Voin sellaisen jossain vaiheessa näin vuorotteluvapaalaisena askarrella=)

Kihara

ikä: 32

monesko: esikoinen

la: 30.6.07

Spaghetti

ikä:

monesko: toinen, poika 10/04

la: 30.6.07 tai 1.7.07

rondonella

ikä: 30

la:

maaaaria

ikä: 26

monesko: toinen, tyttö 05/06

la: kesäkuun puoliväli

punatintti

ikä:

monesko: toinen, esikoinen 1v.

la:

lillukanvarsi

ikä:

monesko: toinen, esikoinen 4,5 v.

la: 26.6.07

annam_

ikä:

la: 10. tai 11.7.

Senniina

ikä: 38

monesko: toinen, poika 12/99

Ruupikkuinen

ikä:

monesko:

la:

Omenana

ikä:

monesko:

la: 7.7.07

S@nde

ikä:

monesko: toinen, 06/04

la: 29.6.0

Cityäippä

ikä: 36

monesko: toinen, poika 10/03

la: 7.7.07

joutur

ikä: 32

monesko: toinen, tyttö 07/05

la: 6.7.07

Sohvi@

ikä:

monesko: toinen, esikoinen 07/05

la: 07/07

S@ri@

ikä:

monesko:

la: 6.7.07

Peikkoäet

ikä: 36

monesko: kolmas, 09/02, 02/04

la: kesä-heinäkuun vaihde

Oona1975

ikä:

monesko: kolmas, 02/04, 08/06

la: 1.7.07

Miiu77

ikä:

la: 21.6.07

Adel11

ikä:

monesko: kolmas, tytöt -99 ja -02

Äp81

ikä:

monesko: toinen, esikoinen 03/01

la: 29.6.07

Sannnis

ikä:

Jarmiina

ikä:

la: juhannuksentienoo

Vierailija
49/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienoa, että jaksoit Kesäheinille listan vääntää! Pitäisikö se nimi olla " vuodellinen" niin kuin joku (anteeksi, en muista kuka) jo ehdottikin - eli Kesäheinät07?

Varmaan myös hyvä idea, että lista tulee sitten la -mukaiseen järjestykseen, kun me tuoreet saamme vähän tarkempia la-tietoja.

Ehkä nuo jo laittamasi tiedot listassa riittävät - muista asioista voidaan varmaan jutella sitten viesteissä?

Kiitos omasta puolestani!

-Cityäippä-

Vierailija
50/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin jo olleeni tässä nipussa mukana.

Mä olen todella tällä hetkellä KESÄHEINÄ07, sillä mun edeltävä kiertoni oli 43pv ja tästä kierrosta plussasin kp42, joten mun la vaihtelee ajalla 19.6.-4.7. =)

Itse uskon eniten tuohon heinäkuisen puolelle.

20.11. on neuvola ja terkka lupas laittaa mut heti ultraan että la tarkentuu, joten siihen saakka olen todellinen kesäheinä. =) Tai Toukka on. ;)

Eli olen siis Jushka, 28v (niinkuin mieskin) ja ensimmäistä odotellaan. La, sanotaan nyt se 4.7. koska musta se on todennäköisempi.

Vierailija
51/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että saatiin lista pystyyn ja lisään siihen myös ikäni eli 27 vuotta olen. Onnea vaan suuresti kaikille ja toivottavasti mahdollisimman moni pysyy mukana!

Meidän ei enää uusia pikkuisia pitänytkään tehdä (kaksi ennestään) joten tämä oli sellainen yllätysonni. Toivottavasti vain jaksaa pysyä matkassa mukana.

Mitens muut oletteko jo neuvola-aikoja tilanneet. En muistanut yhtään että milloin se eka tilataan ja menin tietysti heti soittamaan sinne. Sain vasta kahden viikon päähän. Pitää kuulemma olla 8 viikkoa täynnä ennen kuin otetaan neuvolaan. Enpä totakaan muistanut kun on neljä vuotta edellisestä aikaa. :-)

Vierailija
52/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kertoo kyllä selkeesti, että ollaan vähän kahen kuukauden välissä ja tottakai kaikki, ketkä on jo pinoutunu, niin jatkaa meidän kanssa, kun täs on jo alkanu tutustuunkin ihmisiin.

Lohtuhalit kaikille pudonneille, tiedän miltä se tuntuu. Elämä voittaa kuitenkin jossain vaiheessa.

Senniina olet aarre! Kauanko sulla meni aikaa, kun haeskelit ja laittelit noita meidän tietoja? Hattua nostan meidän kaikkien puolesta, kun olet ahkeroinut!

Omasta navasta: Mulla on jo kahtena aamuna ollu tosi etova olo, joka kuitenkin ja onneksi menee pian ohi. Koskaan ennen en ole ollut kovin tunneherkkä, mut varsinkin iltasin olen ollu ihan itkumasiina. Tänäänkin kun kattelin sitä tanssi jos osaat- ohjelmaa, niin itkut tirskautin joka esityksen jälkeen :)

kihara 5+5 tai jotain sinnepäin

Vierailija
53/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne ei kuulu kummempaa. Olo on jopa hyvinkin normaali, mitä nyt satunnaisesti alavatsa ilmoittelee olemassaolostaan. Rinnat ovat myös arat ja olipa tänään aika tuskaista makoilla hierojan käsittelyssä - auts!

Mulla on kierto ollut sen verran sekaisin, että en osaa itse määritellä laskettua aikaa - oletus on että heinäkuun alkupuolelle menee. Mikäli vastoinkäymisiä ei tule, niin ensi viikon loppupuolella ajattelin soitella sekä omalle gynekologilleni että neuvolaan. Jos vaikka saisi sen ultra-ajan tästä kolmen viikon päähän jolloin viikkoja olisi ehkä riittävästi koossa. Neuvola-aika sitten jonnekin marras-joulukuun vaihteeseen. Paljon peukutuksia meille kaikille jotka yhä sinnittelevät menossa mukana!

Vierailija
54/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa meitä jo monta!! Vau, upeasti urakoitu tuo lista!! Kesäheinät -07 on siis virallisesti listattu ja valmiina jatkamaan tarrasukkien jakamista ja liiman lämmittämistä!!

Kaikille pois pudonneille lohtuja ja voimaa, pian te palaatte takaisin entistä ehompiin pinoihin!! Vaikkei nyt ehkä siltä tunnukaan.

Sitten kun joku vielä muokkaa tuon listan ihan omaksi kokonaiseksi aloitusviestiksi niin laitetaan meidän pino omalla nimellään muiden joukkoon, jeah!

Oma napa voi hyvin ja mamma on väsynyt. Ja väsynyt. Ja vieläkin väsynyt. Esikko kun nukkuu niin minäkin nukun ja tuntuu että nukun myös hereillä ollessani... Paitsi jälleen näin iltasella *huoh*

Mä olen hei 30v. saa lisätä listaan! Mä kannatan myös listaa jossa ensin päivämäärä (aika järjestyksessä) ja sit aina perässä nimi yms muut tiedot, synnytyssairaaloita saa sit varmaan kans ruveta lisäileen samaan kun porukka päättää mihin menee. Me mennään kuitenkin Jorviin, vanhasta tottumuksesta :)!

Vielä iltateen keittoon ja BB:n pariin! C Ya! Ja Keep It Up!

Vierailija
55/55 |
02.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvältä näyttää lista ja listan koko!!

Tämä äeti on pöhkö!!! Tein aamulla lumitöitä, sitten kävelin pitkän lenkin työntäen vaunuissa pienempää neitoa (15 kg), hain esikoisen kerhosta ja vedin molempia tyttöjäni pulkassa, kotona pakkailin reippaasti reissukamppeita ja vielä illalla saunaan. Nyt on olo kuin selkäsaunansaaneella. Ihan syystäkin. Tulipahan testattua että ei kannata huhkia kuin hullu.

Huomenna pakko soittaa terkalle, koska hiivakin puskee päälle.

Muuten positiivinen mieli. On mukavaa, kun voi lähes kokoajan ajatella vauvaa. Merkillistä kuin ajatukset on niin samanlaiset kuin edellisissä raskauksissa. Ei kai tätä opi, eikä tähän totu : ) Kannattaisi muuten pitää jonkin moista raskauspäiväkirjaa, en nimittäin muista lainkaan, koska mitäkin tapahtui isompien kanssa. En muista koska aloin oksentamaan ja koska se sitten loppui. Tai millaisia oireita oli muuten pitkin matkaa. Ehkä vielä palaavat mieleen.

Hyvää yötä kaikille! Nähdään