Ruoan hinta nousee järkyttävällä tavalla. Roiskeläppäpitsa maksoi kuukausi sitten 1 euron ja nyt jo 1,39 euroa
Monet valmistajat nostavat ruoan hintaa ilman perusteltua syytä. Tämä siksi koska kaikki muutkin valmistajat nostavat hintoja.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämä hintojen nousu järkyttävää. Matalatuloisena yksineläjänä pelottaa tulevaisuus todella paljon. Ja milloin tilanne menee siihen pisteeseen, että nuukailu ei ole enää tarpeeksi.
Pidän vaatimattomasta elämästä, mutta rajansa kaikella. Pitääkö kohta myydä huonekalut pois ja istua tyhjässä ja pimeässä asunnossa maha kurnien. :(Mä mietin ihan samaa. Olen aina tullut vähällä toimeen ihan luontaisesti ja pidän vaatimattomasta elämästä. Mutta rajansa tosiaan kaikella. En ihan pelkällä pettuleivällä pärjää. Tulevaisuus alkaa ihan oikeasti kohta pelottamaan.,
Sama täällä. Pelottaa jo ihan tosissaan. Just katsoin, että kaurahiutaleidenkin hinta on noussut hetkessä 1.05:stä jo 1.65:een. Puhumattakaan nyt kaikesta muusta hinnannoususta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen taas lihonut kun ei rahat riitä kun leipään ja kaljaan.
No ite oon pyrkinyt aina syömään terveellisesti, mutta mulla on taipumus syödä määrällisesti vähän liikaa aina. Nyt olen vähentänyt määriä huomattavasti, että riittää rahat. En ole uskaltanut vielä kovin epäterveelliseeen taipua, vaikka osa entisistä terveellisistä ostoksista onkin jäänyt kauppaan. En vaan korvaa niitä millään. Kalja ei naisena maistu.
-se 4 kiloa laihtunut
Miten sukupuoli liittyy siihen juoko olutta vai ei? Ihan mielenkiinnosta.
Sukupuolia on vain kaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olen taas lihonut kun ei rahat riitä kun leipään ja kaljaan.
No ite oon pyrkinyt aina syömään terveellisesti, mutta mulla on taipumus syödä määrällisesti vähän liikaa aina. Nyt olen vähentänyt määriä huomattavasti, että riittää rahat. En ole uskaltanut vielä kovin epäterveelliseeen taipua, vaikka osa entisistä terveellisistä ostoksista onkin jäänyt kauppaan. En vaan korvaa niitä millään. Kalja ei naisena maistu.
-se 4 kiloa laihtunut
Sukupuolia on vain kaksi.
Eli joko juot kaljaa tai et juo. MOT.
Roiskeläppä ei ole ruokaa eikä koskaan ole ollut halvinta ruokaa. Ite tehtynä ruoka on halvinta aina. Eineksiä ei kannata syödä jos on köyhä.