Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin löysän neuleen ja kuvittelin sen peittävän läskit, mutta näytänkin se päällä ihan muumien möröltä!

Vierailija
21.09.2022 |

Tämä ei ollut se lookki, jota tavoittelin. Aina puhutaan, ettei lihava saa pukeutua makkarankuoriin, mutta tämä mielikuva muumien möröstä ei ole kyllä yhtään parempi vaihtoehto. Miten tässä pitäisi sitten oikeasti pukeutua, että näyttäisi asialliselta?

Olen 170 cm ja noin 95 kg. Ostin vinohelmaisen mustan neuleen, jonka kanssa aioin laittaa jalkaan farkut, ja kaulaan isohkon riipuksen. Mielessäni asu näytti hyvältä, mutta peili on eri mieltä.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on kyllä aikamoinen tankki. Kannattaisi oikeasti laihduttaa. Olen hieman pidempi lihaksikas mies ja painan lähes 10 kiloa vähemmän.

Kerroppa minulle, sinä lihaksikas mies, miten eksyit tähän ketjuun kun otsikko koskee naisten vaatetusta? Kiinnostaako sinua jotenkin naisten vaatteet vai mikä? Minulla on kohtalaisen lihaksikas mies joka on tällä hetkellä metsätöissä, viimeinen asia jota voisin kuvitella hänen tekevän olisi se, että hän kirjoittelisi täällä naisten vaatteita koskevaan ketjuun.

Siellä metsien taukopaikoillahan  perheelliset miehet tapaavat toisiaan hellyyden merkeissä.  Olihan tästä juttuakin lehdissä joskus.

Ai ne naisten vaatteista kiinnostuneet?

Vierailija
62/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea tietysti näkemättä sanoa, mutta asu ainakin kuulostaa hyvältä. Hymyilytti tuo vertaus muumien mörköön :) Onneksi se mörkö on vain oman pään sisällä eivätkä muut ihmiset mitään mörköä näe - ja jos näkevätkin, kannattaisi sellaisten ihan katsoa peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan ison ihmisen ei kannata pukeutua ylisuuriin kaiken peittäviin säkkeihin, se saa vaan näyttämään isommalta. Oikeasta kohtaan ihonmyötäinen muttei kirraavat ovat parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme