Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostin löysän neuleen ja kuvittelin sen peittävän läskit, mutta näytänkin se päällä ihan muumien möröltä!

Vierailija
21.09.2022 |

Tämä ei ollut se lookki, jota tavoittelin. Aina puhutaan, ettei lihava saa pukeutua makkarankuoriin, mutta tämä mielikuva muumien möröstä ei ole kyllä yhtään parempi vaihtoehto. Miten tässä pitäisi sitten oikeasti pukeutua, että näyttäisi asialliselta?

Olen 170 cm ja noin 95 kg. Ostin vinohelmaisen mustan neuleen, jonka kanssa aioin laittaa jalkaan farkut, ja kaulaan isohkon riipuksen. Mielessäni asu näytti hyvältä, mutta peili on eri mieltä.

Kommentit (63)

Vierailija
21/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä sulla ylipainoa.

Minun pituuteni on 175

Painan 73kg

Onko sinulla ja muilla vastaavaa kirjoittelevilla joku järkevä syy kirjoittaa itsestäänselvyyksiä tänne, vai kuvitteletteko että lihava lakkaa olemasta lihava kun te sanotte sille että oletpa lihava?

Kyllä, tiedän että minulla on ylipainoa.

Ap

Osta sitten ylipainoiselle sopivia vaatteita äläkä kuvittele itsestäsi liikoja.

Kerro sitten mikä se vaate on äläkä turhaan soita suutasi.

Ap

legginsit ja tunika ovat muiden läskien luottovaatteita (näytät edelleen möröltä, mutta älä syytä vaatteita)

Vierailija
22/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen normaalipainoinen mutta en voi käyttää neuleita ollenkaan, ne tekee heti jotenkin paksun ja kömpelön näköiseksi. Olen kyllä rintava joten se varmaan vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 160 cm / 119 kg ja ostin isoille tytöille tarkoitetun neuleen. Se vasta on koomisen näköinen, koska siinä on sellainen joku kiristysnauha helmassa, ja se tulee valtavan riippuvan mahani alle. Eli maha ja sen roikkuminen korostuu kun vaate on pinkeänä siinä mahan päällä ja kiristysnauha pitää sen vartalonmyötäisenä. No eipä se mitään haittaa, eipä tällaista ylipainoa millään peittääkään voi joten ihan sama.

Vierailija
24/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pituuteni on 175

Painan 73kg

Aijai, kiinnitähän huomiota syömisiisi ettet ala paisua.

Vierailija
25/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harhaluulo, että ylipainoa tai ns, läskejä voi ylipäätään peittää vaatteilla. Aine ei häviä.

Vierailija
26/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita jos olet nainen niin rintojesi alle vyö .Hoikentaa kummasti.

Vierailija
27/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin vuosia sitten ihanan sinikirjavan laadukkaan trikoopuseron, joka näytti hyvälle ja tuntui ihanalle päällä. Kotona peilin edessä huomasin, että näytin 20 vuotta vanhemmalle ja jättirintaiselle, koska pusero laskeutui suoraan rintojen jälkeen alaspäin. En viitsinyt ruveta muokkaamaan sivusaumoja, joten pidin ihanuutta kotivaatteena.

Vierailija
28/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kyllä vartalon mallista, millainen vaate käy, oli sitten ylipainoa tai ei. Itse olen juuri ja juuri normaalipainoinen, mutta näytän valtavan isolta löysissä neuleissa, koska olen isorintainen. Löysä vaate roikkuu rintojen kohdalta  ja näyttää siltä, että olisin myös isovatsainen. Näytän sutjakkaammalta, jos vaatteet ovat edes jonkin verran muotoon ommeltuja. Silti kyllä pidän löysiäkin neuleita ja paitoja, koska tykkään niistä.

Vierailija
29/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi edes vaivautua kasvattamaan läskiä, jos sen kuitenkin haluaa peittää?

Vierailija
30/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktahan vaan on että sulla on liika kiloja,noin 20kg

Elikkä laihduttamaan.

Vierailija
31/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miten tässä pitäisi pukeutua että näyttäisi asialliselle "

mikset vain pidä itsestäsi huolta ? 

lihavuutta ei pysty "piilottaa" vaatteiden alle , ruokavalio kuntoon ja liikkumaan 

Vierailija
32/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue alle napakka aluspaita.

Vierailija
33/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pituuteni on 175

Painan 73kg

No niin on sullakin. Mä olen 10 senttiä pidempi ja sama paino. Lapsiakin on, ja en ole mitenkään laiha, vaan ihan normaali-hoikka. Kantsii laihduttaa oikeasti hoikaksi ennen kuin alkaa muille säksättämään, ei oo kaloriinoilla varaa soittaa suuta.

Vierailija
34/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen laihduttamassa 86kg -> 60kg ja tuhdeimmillani mun luottovaate oli edestä auki oleva neule, joka peitti takapuolen tai hyvin istuva jakku. Mustat suorat housut ja väljä toppi jakun/neuleen alla. Olen 170cm

Vierailija
35/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän riippuu kerääntyykö kilot alas vai keskelle. Jos sääret on ok niin ne näkyviin.

Itse samankokoinen ja maha ei niin paha. Sopii esim mekko, mikä laskeutuu hyvin ja missä vyötärö erottuu. Ei ole sitten niin muumi.

Vierailija
36/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen katsellut lukuisia asukokonaisuuksia ,jota esitellään ,niin kaikki mallit on liikenteessä.

Vierailija
37/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ap:lle

Osta kevyt viskoosineuletakki mustana.

saa olla kevyesti a_linjainen, jätä edestä auki.

Alle hihaton V-päänteinen  tunika lempivärei8lläsi.

Jalkaan kapealahkeiset housust tai polven alle uottuva napakka neulehame.

näillä alkuun:)

Vierailija
38/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin nyt kuitenkaan möröltä. Ethän nyt sentään mikään mahdottoman iso ole.

Tämä on nykypäivää. 80 kg on pikkutirriäinen, 100 kg on muodokas, 120 kg on pyöreä, 150 kg on isokokoinen, ja 200 kg on melko ylipainoinen.

Vierailija
39/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopisiko asuun vaikka joku kivan värinen huivi, joka veisi huomion pois pahimmista paikoista ja toisi kasvoille hehkua, jota musta vaate ei saa esiin?

Vierailija
40/63 |
21.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun pituuteni on 175

Painan 73kg

No, et kyllä itsekään olen mikään super hoikka! Miten muuten ajattelit, että kommenttisi auttaa ap:ta tai tuo lisäarvoa keskusteluun?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme